Miksi täällä naiset näyttävät haluavan ukokseen lentäjän?
Kommentit (121)
Naiset kuvittelevat että lentäminen on hienompaa kuin muunlainen ajoneuvon kuljettaminen. Koska siinä mennään ilmassa. Sehän on ylennys.
Ei yksi palstan Lentäjähullu ole naiset monikossa yhtä vähän kuin DI-hullu tarkoittaa sitä, että yleisesti kaikkia naisia diplomi-insinöörit kiinnostaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan heidän vaimojaan, millainen on naismaku??
Kiinnostaisi minuaki.
Kellään tietoa?
No minulla on. Itse asiassa tunnen lentäjien vaimoja kaikkialta maailmassa. Keski-ikäisiä tavallisia naisia ulkoisesti (ikä liittyy myös siihen, mitä minä olen, ei siihen, etteivät lentäjät voisi ottaa nuoria vaimoja nuorina.) Kaikki muuten ovat niitä alkuperäisiä vaimoja. Osa lentoemäntiä, osa kotiäitejä, pari lääkäriä, joku opettaja, yksi meteorologi, jokunen yrittäjä. Kaikki aika fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi palstan Lentäjähullu ole naiset monikossa yhtä vähän kuin DI-hullu tarkoittaa sitä, että yleisesti kaikkia naisia diplomi-insinöörit kiinnostaisivat.
Kumpikaan noista ei ole naisia.
Nehän on siellä ilmassa autopilotti päällä. Suurin haaste on pysyä hereillä tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tietty yksilöitä siinä missä me naisetkin.
Oma tuttu on lentäjän rouva ja hän on sellainen ns nörtti. Hikari, joka pelailee niitä paheksuttuja tietokonepelejä. Töissä kasvatusalalla. Normaalin suomalaisen näköinen. Ei ruma, mutta ei erityisen kauniskaan. Ei lihava, mutta ei erityisen laihakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi minuaki.
Kellään tietoa?
No minulla on. Itse asiassa tunnen lentäjien vaimoja kaikkialta maailmassa. Keski-ikäisiä tavallisia naisia ulkoisesti (ikä liittyy myös siihen, mitä minä olen, ei siihen, etteivät lentäjät voisi ottaa nuoria vaimoja nuorina.) Kaikki muuten ovat niitä alkuperäisiä vaimoja. Osa lentoemäntiä, osa kotiäitejä, pari lääkäriä, joku opettaja, yksi meteorologi, jokunen yrittäjä. Kaikki aika fiksuja.
Olen alalla itsekin ja tunnen kymmeniä vaimoja. Lähes kaikki korkeakoulutettuja, fiksun oloisia ja sellaisia reippaan/itsevarman tuntuisia, pitkät liitot takana melkein kaikilla eli ilmeisesti erotaan aika harvoin, ulkonäkö naisilla miellyttävä.
Ei ole koskaan ollut lentäjää, lääkäriä tms. Eikä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi minuaki.
Kellään tietoa?
Kirjoitit, että alkuperäisiä vaimoja. Saman havainnut omassa tuttavapiirissä, jossa ainakin 10 lentäjää perheineen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut pakit joskus?
Tuo kopterilentäjä Helsingin Malmilta... hohhoijjakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut pakit joskus?
Ai noilta? En ole edes yrittänyt. 😁
Ei kiinnosta pätkääkään. Lentäminen saastuttaa.
Tunnen lentäjien vaimoja. Ovat lentoemäntiä ja ihan taviksia.
Naisille status on pakkomielle. Jos baarissa lentäjä ja joku perusraksamies ja nainen kuulee ammatin, kummalla luulet flaksin käyvän?!
Kaikki sivuston naiset ei muusta kirjoita kuin lentäjistä? Mitä, häh ja täh.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sivuston naiset ei muusta kirjoita kuin lentäjistä? Mitä, häh ja täh.
Ne nääs haluaa sellaisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkatöissä eli paljon poissa oleva on helppo, jos haluaa olla parisuhteessa mutta myös pettää puolisoaan.
Tuskin lentäjien vaimoilla on tarvetta pettää kun kerran sellaisen catchin ovat saaneet..
Eivät uskalla
Tosiaan. Kaksi hyvää puolta.
Tosin mulle riittää sekin, että ei asu täällä. Se on miehessä parasta.