Miksi täällä naiset näyttävät haluavan ukokseen lentäjän?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kiinnosta reissumies. Ei millään pelillä.
Niitäkään tuskin sinä.
Tuskin, en ole ollut sinkku tällä vuosituhannella. Vähensin työntekoa että saadaan enemmän aikaa yhdessä puolison kanssa.
Mua ei kiinnosta työkseen matkustelevat miehet.
Lentäjä, varsinkin kaukolentoja lentävä, lentää puolet kuukaudesta eli sopii naiselle, joka haluaa miehen olevan paljon poissa kotoa, mutta toisaalta vapaita on myös jopa reilu viikkokin putkeen.
Koska ammatin ympärillä edelleen glamouria!!
Vierailija kirjoitti:
On miehekästä lennellä tuolla ilmassa. Seksikäs ammatti ja lentäjämiehistä on mielikuva, että homma(t) on hallussa...
🔥🔥🔥
Olen lentäjän vaimo ja minua yhä ihmetyttää nämä lentäjistä pakkomielteen saaneet kirjoittelijat. En siis halunnut miehekseni lentäjää vaan mieheni, joka sattuu olemaan ammatiltaan lentäjä. Mieheni on kiltti, dynaaminen, vastuuntuntoinen ja luotettava, ei mikään haihattelija, mutta kuitenkin myös romanttinen. Olemme olleet 20 vuotta naimisissa. Poissaolot ovat toisaalta ikäviä, toisaalta niiden vuoksi myös säännöllisesti ikävöimme toisiamme ja se todennäköisesti osaltaan on pitänyt suhteen romanttisena näin pitkään. Minulla on maisterintutkinto ja olen asiantuntijatyössä, mieheni arvostaa älyäni ja itsenäisyyttäni ja kuulemma myös ulkonäköäni. En siis ole mikään missi, mutta pidän huolitellusta ulkonäöstä, minua luullaan usein lentoemännäksi, vaikka en niitä töitä tee. Että näin, vastasinpa useampaankin täällä esitettyyn kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentäjän vaimo ja minua yhä ihmetyttää nämä lentäjistä pakkomielteen saaneet kirjoittelijat. En siis halunnut miehekseni lentäjää vaan mieheni, joka sattuu olemaan ammatiltaan lentäjä. Mieheni on kiltti, dynaaminen, vastuuntuntoinen ja luotettava, ei mikään haihattelija, mutta kuitenkin myös romanttinen. Olemme olleet 20 vuotta naimisissa. Poissaolot ovat toisaalta ikäviä, toisaalta niiden vuoksi myös säännöllisesti ikävöimme toisiamme ja se todennäköisesti osaltaan on pitänyt suhteen romanttisena näin pitkään. Minulla on maisterintutkinto ja olen asiantuntijatyössä, mieheni arvostaa älyäni ja itsenäisyyttäni ja kuulemma myös ulkonäköäni. En siis ole mikään missi, mutta pidän huolitellusta ulkonäöstä, minua luullaan usein lentoemännäksi, vaikka en niitä töitä tee. Että näin, vastasinpa useampaankin täällä esitettyyn kysymykseen.
Melkein kuin mun tarina. Me aloimme seurustelemaan parikymppisinä tavattuamme yliopiston opiskelijabileissä ysärillä. Sittemmin mies lähti lentäjäksi opiskelemaan ja kauan on lentäjän uraakin jo takana.
Mieheni arvostaa myös älyä, sivistyneisyyttä ja keskustelutaitoa. Olen ihan nätti ja kuulemma silloin aikanaan ensin kiinnitikin huomion ulkonäkööni, mutta en erityisemmin seuraa muotia tai tälläydy, huoliteltu minäkin silti olen.
Jännä minustakin lukea tätä ketjua ja joitain muitakin lentäjäketjuja. En ole ennen ajatellut mieheni ammatin olevan niin ihailtu tai haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Luotatko mieheesi?
Vierailija kirjoitti:
Tienaavat paljon ja ovat paljon pois kotoa.
Tienaavat paljon, mutta ovat paljon kotona pitkien lomien takia. Voivat hyvin hoitaa lapsia ilman esteitä.
Nämä eivät niitä kotitöitä tee mutta jos palkka riittää 2 elättämiseen, niin vaimolla on sitten kaikki päivät aikaa puunata ja putsata, mikäli tähän rooliin tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Nämä eivät niitä kotitöitä tee mutta jos palkka riittää 2 elättämiseen, niin vaimolla on sitten kaikki päivät aikaa puunata ja putsata, mikäli tähän rooliin tahtoo.
Mieheni on lentäjä (en ole täällä vielä kommentoinut) ja tienaa kyllä hyvin, lähemmäs 200k €, mutta kyllä tekee kotitöitä! Etenkin pihatöitä, mutta myös imuroi, moppaa, keittiöhommaa ym. Olen kai sitten onnekas. Hän lentää kaukolentoja, joten vapaatakin saattaa olla reilu viikko kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lentäjä (en ole täällä vielä kommentoinut) ja tienaa kyllä hyvin, lähemmäs 200k €, mutta kyllä tekee kotitöitä! Etenkin pihatöitä, mutta myös imuroi, moppaa, keittiöhommaa ym. Olen kai sitten onnekas. Hän lentää kaukolentoja, joten vapaatakin saattaa olla reilu viikko kerralla.
No olet kyllä onnekas!
Se on naisten silmissä sexy ammatti. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucky you
Vierailija kirjoitti:
Ovat testattu moneen kertaan niin fyysisesti kuin psyykkisesti (ja testataan koko ura läpi) eli mitään yllärijännämiehiä ei heissä ole, joten mm. hyvät geenit jälkeläisille. Ja toki palkka!
Niitäkään tuskin sinä.