Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä naiset näyttävät haluavan ukokseen lentäjän?

Vierailija
10.05.2025 |

Mikä niissä kiehtoo? 

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kiinnosta reissumies. Ei millään pelillä.

Niitäkään tuskin sinä. 

Vierailija
102/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kiinnosta reissumies. Ei millään pelillä.

Niitäkään tuskin sinä. 

Tuskin, en ole ollut sinkku tällä vuosituhannella. Vähensin työntekoa että saadaan enemmän aikaa yhdessä puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta työkseen matkustelevat miehet.

Vierailija
104/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat laumasieluja.

Vierailija
105/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä, varsinkin kaukolentoja lentävä, lentää puolet kuukaudesta eli sopii naiselle, joka haluaa miehen olevan paljon poissa kotoa, mutta toisaalta vapaita on myös jopa reilu viikkokin putkeen. 

Vierailija
106/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ammatin ympärillä edelleen glamouria!!

Vierailija
107/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehekästä lennellä tuolla ilmassa. Seksikäs ammatti ja lentäjämiehistä on mielikuva, että homma(t) on hallussa...

🔥🔥🔥

Vierailija
108/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 

Vierailija
109/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentäjän vaimo ja minua yhä ihmetyttää nämä lentäjistä pakkomielteen saaneet kirjoittelijat. En siis halunnut miehekseni lentäjää vaan mieheni, joka sattuu olemaan ammatiltaan lentäjä. Mieheni on kiltti, dynaaminen, vastuuntuntoinen ja luotettava, ei mikään haihattelija, mutta kuitenkin myös romanttinen. Olemme olleet 20 vuotta naimisissa. Poissaolot ovat toisaalta ikäviä, toisaalta niiden vuoksi myös säännöllisesti ikävöimme toisiamme ja se todennäköisesti osaltaan on pitänyt suhteen romanttisena näin pitkään. Minulla on maisterintutkinto ja olen asiantuntijatyössä, mieheni arvostaa älyäni ja itsenäisyyttäni ja kuulemma myös ulkonäköäni. En siis ole mikään missi, mutta pidän huolitellusta ulkonäöstä, minua luullaan usein lentoemännäksi, vaikka en niitä töitä tee. Että näin, vastasinpa useampaankin täällä esitettyyn kysymykseen.

Vierailija
110/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lentäjän vaimo ja minua yhä ihmetyttää nämä lentäjistä pakkomielteen saaneet kirjoittelijat. En siis halunnut miehekseni lentäjää vaan mieheni, joka sattuu olemaan ammatiltaan lentäjä. Mieheni on kiltti, dynaaminen, vastuuntuntoinen ja luotettava, ei mikään haihattelija, mutta kuitenkin myös romanttinen. Olemme olleet 20 vuotta naimisissa. Poissaolot ovat toisaalta ikäviä, toisaalta niiden vuoksi myös säännöllisesti ikävöimme toisiamme ja se todennäköisesti osaltaan on pitänyt suhteen romanttisena näin pitkään. Minulla on maisterintutkinto ja olen asiantuntijatyössä, mieheni arvostaa älyäni ja itsenäisyyttäni ja kuulemma myös ulkonäköäni. En siis ole mikään missi, mutta pidän huolitellusta ulkonäöstä, minua luullaan usein lentoemännäksi, vaikka en niitä töitä tee. Että näin, vastasinpa useampaankin täällä esitettyyn kysymykseen.

Melkein kuin mun tarina. Me aloimme seurustelemaan parikymppisinä tavattuamme yliopiston opiskelijabileissä ysärillä. Sittemmin mies lähti lentäjäksi opiskelemaan ja kauan on lentäjän uraakin jo takana. 

Mieheni arvostaa myös älyä, sivistyneisyyttä ja keskustelutaitoa. Olen ihan nätti ja kuulemma silloin aikanaan ensin kiinnitikin huomion ulkonäkööni, mutta en erityisemmin seuraa muotia tai tälläydy, huoliteltu minäkin silti olen.

Jännä minustakin lukea tätä ketjua ja joitain muitakin lentäjäketjuja. En ole ennen ajatellut mieheni ammatin olevan niin ihailtu tai haluttu. 

Vierailija
111/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Vierailija
112/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se palkka ainakin hyvä 

Vierailija
113/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaavat paljon ja ovat paljon pois kotoa.

Tienaavat paljon, mutta ovat paljon kotona pitkien lomien takia. Voivat hyvin hoitaa lapsia ilman esteitä.

Vierailija
114/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät niitä kotitöitä tee mutta jos palkka riittää 2 elättämiseen, niin vaimolla on sitten kaikki päivät aikaa puunata ja putsata, mikäli tähän rooliin tahtoo.

Vierailija
115/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät niitä kotitöitä tee mutta jos palkka riittää 2 elättämiseen, niin vaimolla on sitten kaikki päivät aikaa puunata ja putsata, mikäli tähän rooliin tahtoo.

Mieheni on lentäjä (en ole täällä vielä kommentoinut) ja tienaa kyllä hyvin, lähemmäs 200k €, mutta kyllä tekee kotitöitä! Etenkin pihatöitä, mutta myös imuroi, moppaa, keittiöhommaa ym. Olen kai sitten onnekas. Hän lentää kaukolentoja, joten vapaatakin saattaa olla reilu viikko kerralla. 

Vierailija
116/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on lentäjä (en ole täällä vielä kommentoinut) ja tienaa kyllä hyvin, lähemmäs 200k €, mutta kyllä tekee kotitöitä! Etenkin pihatöitä, mutta myös imuroi, moppaa, keittiöhommaa ym. Olen kai sitten onnekas. Hän lentää kaukolentoja, joten vapaatakin saattaa olla reilu viikko kerralla. 

No olet kyllä onnekas! 

Vierailija
117/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivelle elelee

Vierailija
118/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten silmissä sexy ammatti. Kai. 

Vierailija
119/121 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lucky you

Vierailija
120/121 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat testattu moneen kertaan niin fyysisesti kuin psyykkisesti (ja testataan koko ura läpi) eli mitään yllärijännämiehiä ei heissä ole, joten mm. hyvät geenit jälkeläisille. Ja toki palkka!