Olen treenannut tavoitteellisesti monta kuukautta ja nyt kaduttaa
Olen käynyt salilla kuukausia ja pt ohjeiden mukaan tehnyt sarjat. Halusin parempaan fyysiseen kuntoon, pitää painon normaalina ja estää iän myötä lisääntyvää lihaskatoa.
Kun kokeilin viime kesän vaatteita, kaikki mahtuvat päälle mutta reidet jatakapuoli kiristävät. Joissain housuissa myös pohkeet. Yläosat muuten mahtuvat hyvin, mutta hartiat ja käsivarret kinnaavat. Halusin naiselliset, pehmeät piirteet mutta muutuin laatikkomalliseksi lihaskimpuksi. Luulin ettei näin kävisi tällaiselle 45 vuotiaalle täti-ihmiselle, joka syö normaalisti eikä harrasta mitään proteiinitankkauksia. Reidet ja takapuoli etenkin ovat massiiviset nykyään. En ihan tätä hakenut.
Kommentit (106)
Lihaksikkaat naiset just täydellisiä
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, että olisit muutaman kuukauden treenillä kasvattanut mitenkään merkittävää lihasmassaa kroppaasi.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot geneettinen lahjakkuus. Harva pystyy muutamassa kuukaudessa kasvattamaan lihasmassaa valtavasti. Paljonko sun paino on noussut?
6-7 kiloa.
Ei taida olla pelkkää lihasta. Montako kuukautta tähän siis on mennyt?
Lähemmäs vuosi. Siis tavoitteellista treenaamista. Olen kyllä treenannut salilla jo vuosia, mutta en niin tavoitteellisesti. Olen käynyt vuosikausia salilla pari kertaa viikossa. Vajaa vuosi on mennyt nyt 5-6 kertaa viikossa salilla ja keho on tosiaan muuttunut lihaskimpuksi.
Jaa no vuodessa voi kyllä saada tuon verran lihasta, tosin ei ehkä tavallista keski-ikäiselle naiselle. Nuori aloittelijamies voi saada yli 10 kg ekana vuonna.
Vain nainen voi pettyä jopa siihenkin, että muuttuu terveemmäksi ja muodokkaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot geneettinen lahjakkuus. Harva pystyy muutamassa kuukaudessa kasvattamaan lihasmassaa valtavasti. Paljonko sun paino on noussut?
6-7 kiloa.
Ei taida olla pelkkää lihasta. Montako kuukautta tähän siis on mennyt?
Lähemmäs vuosi. Siis tavoitteellista treenaamista. Olen kyllä treenannut salilla jo vuosia, mutta en niin tavoitteellisesti. Olen käynyt vuosikausia salilla pari kertaa viikossa. Vajaa vuosi on mennyt nyt 5-6 kertaa viikossa salilla ja keho on tosiaan muuttunut lihaskimpuksi.
Jaa no vuodessa voi kyllä saada tuon verran lihasta, tosin ei ehkä tavallista keski-ikäiselle naiselle. Nuori aloittelijamies voi saada yli 10 kg ekana vuonna.
On täytynyt olla sen verran plussalla että pelkkää lihasta ei ole mitenkään. Rasvaa on pakosti tullut myös, mikä vaikuttaa myös varmasti aloittajan omaan fiilikseen.
Ota pieni kiristely kesään ap, ehdit vielä loppukesäksi kesäkuntoon.
Ensin treeniä oli kuukausia, sitten jo vuosia ja tavoitteellisesti vuosi... *huoh* On taas jutut.
Vierailija kirjoitti:
Ensin treeniä oli kuukausia, sitten jo vuosia ja tavoitteellisesti vuosi... *huoh* On taas jutut.
Vuodet on kuukausia, kuukaudet viikkoja, viikot päiviä jne.
Harva pettää itseään yhtä paljon kuin amatööritreenaaja. On kyse sitten laihduttamisesta tai lihasmassan hankkimisessa.
Treenit yliarvioidaan ja syömiset aliarvioidaan.
Vastako ymmärsit.
Lihasharjoittelu luo ja tuo miesmäisen vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Vastako ymmärsit.
Lihasharjoittelu luo ja tuo miesmäisen vartalon.
Ei kyllä vuodessa ja pidemmälläkin aikavälillä haastava tehtävä, jos ei roinaa.
Odota nyt hetki niin sitä rasvaa alkaa lähteä ja kiinteytyminen alkaa toden teolla. Jos siis syöt ja liikut oikein.
Ap on lihonut. Itse olen käynyt yli 10 vuotta salilla enkä silti ole mikään lihaskimppu, naisen oma luonnollinen hormonitoiminta ei tee naisista mitään lihasvuoria. Näkyvät ja isot lihakset vaatii ihan muita aineita, eikä niilläkään edes parissa kuukaudessa kasva liian isoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodet on kuukausia, kuukaudet viikkoja, viikot päiviä jne.
Ja vajaa vuosi on minusta kyllä ehdottomasti kuukausia. Ettekö osaa lukea? Tavoitteellista treeniä takana kuukausia ja salilla höntsäilyä vuosia.
T. Sivustaseuraaja
Aloittakaa ihmeessä oma pt-palvelu, joissa hyödynnätte näitä oppeja, lihasta kerta tulee noin helposti niin moni ihminen olisi valmis maksamaan tästä, että parin kuukauden treenillä on jo lihaskimppu. Täysin poikkeukselliset treenimetodit täytyy olla, kun keski-ikäinen nainenkin on hetkessä lihasvuori.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lihas on hyväksi. Kun on lihasta pepussa ja hartioissa, kapea vyötärö korostuu.
Tämä on ollut läskinä mun pelastus, koska kiipeilin lapsena jatkuvasti, luusto kehittyi varsinkin yläkropasta ns. uimarikroppatyyliseksi. Kun on välillä ollut läskimpi, on vyötärö silti näyttänyt kapeammalta. Ja kun on hoikemmassa kunnossa näyttää urheilijalta, vaikka ei varsinaisesti edes harrastaisi liikuntaa. Ja kun sitä harrastaa ajoittain, lihasmassaa ja kiinteytymistä tulee nopeasti, verisuonet näkyville joka paikkaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lihonut. Itse olen käynyt yli 10 vuotta salilla enkä silti ole mikään lihaskimppu, naisen oma luonnollinen hormonitoiminta ei tee naisista mitään lihasvuoria. Näkyvät ja isot lihakset vaatii ihan muita aineita, eikä niilläkään edes parissa kuukaudessa kasva liian isoksi.
Naisia ja ruumiinrakenteita on erilaisia. Itse saisin varmaan nopeasti salitreenillä valtavat hartiat, koska ne ovat leventyneet pelkällä alakropan ja vatsalihasten kotitreenillä, yläkropalle en ole tehnyt mitään liikkeitä.
Minulle tulee myös lihasta tosi helposti vaikka olen nainen.
Kaikki eivät tosiaan näytä lihaksikkaana hyvältä. Osasta tulee sellaisia Matti-Esko Hytösiä ja vain onnekas osa näyttää Jutta Jussilalta.
Hei haloo, ei pidä olla tyhmä.