Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua kyllä huvittaa tavalliset naiset, jotka äänestävät kokoomusta! Luulevatko he olevansa jotenkin

Vierailija
19.03.2007 |

" parempaa väkeä" sitä äänestäessään? Miksi ihmeessä on niin vaikea ymmärtää sitä, että menestynytkin / koulutettu ihminen voi äänestää vasemmistopuolueita?

Eräskin tuttu ihminen, toimistoapulainen, kertoi äänestäneensä kokoomusta. Just just! Taitaa suurin osa ihmisistä olla semmosia pösilöitä, että nämä puheet " vastakkain asettelun aika on ohi" ja " työväenpuolue" - paskat menevät läpi.

Älkää sitten mammat itkekö, kun päiväkotipalvelut ja työssäkäyvien toimihenkilöiden asema huononee! Jos ei ole varaa mennä yksityislääkärille, ni kaivakaa kuvettanne älkääkä narisko! Koska sille linjaukselle te olette nyt äänenne antaneet!

Kun haluatte olla hienompia kuin olette, ni älkää sitten odottako esimerkiksi sairaanhoitajien tai opettajien aseman paljoakaan paranevan! Eläkää sitten niinkuin porvarit tekevät! kaikeka kun ei voi samanaikaisesti saada!

T: ihminen

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puolustusmäärärahojen kasvu olisi merkittävä, mikäli Suomi liittyisi Natoon. Ja uutta kalustoa tarvitaan todella runsaasti.

Ei pelkkää mutu-tietoa.

Terv. armeijan käynyt nainen

Ootko lesbo vai portto?

Vierailija
42/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla kova, jos pitää itseään huonompana ja toisia parempina ihmisinä. Kuka sen sanoo, millainen se tavallinen nainen on? Neljän vuoden päästä sullakin ap on mahdollisuus tehdä loistokas vaalikampanja itsellesi tärkeistä asioista ja kerätä äänet samanmielisiltä demarien tai vasemmiston laariin. Kapinahenkeä ja onnea ja menestystä!

T. yrittäjä-äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äänestänyt kokoomusta aina 18-vuotiaasta asti. Silloin olin pelkkä ylioppilas. Silti äänestin.

Mistä ihmeestä tulee oletus, että Kokoomus haluaa poistaa hyvinvointivaltion?????????????????????????????????????

Vierailija
44/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai luule, että se ihan suoraan kirjoitettaisiin vaaliohjelmaan.

Kohta 12. Hyvinvointivaltio on purettava välittömästi.

Vierailija:

Mistä ihmeestä tulee oletus, että Kokoomus haluaa poistaa hyvinvointivaltion?????????????????????????????????????

Vierailija
45/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokoomus haluaa romuttaa sen hyvinvointimallin, joka on nyt on vallalla ja joka kusee tällä hetkellä (esim. terveyskeskuspalvelut). Mutta Kokoomus ei ole romuttamassa koko hyvinvointiyhteiskuntaa. Se vain haluaa muuttaa sen rakennetta.

Kuulemma Kela:n malli tullaan purkamaan joka tapauksessa. Oli vallassa kuka hyvänsä.

54

Vierailija
46/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä verorahoilla elävät sossupummit itkevät kun joutuvat kohta oikeisiin töihin.

Oli jo aikakin! Tekevälle töitä on _AINA_ löytynyt.

Vierailija
47/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä verorahoilla elävät sossupummit itkevät kun joutuvat kohta oikeisiin töihin.

Mun mielestä tää ei ole koskaan mikään hyvinvointivaltio ollutkaan, että ihan vitun sama mitä tapahtuu. Epäreilua että toiset saa ja toiset ei. Oli sitten kyse rahasta tai työstä.

Vierailija
48/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta maksetaan paljon ja jonne on lyhyt matka, mutta kyllä JOTAIN löytyy AINA.

Vierailija:

Vierailija:

Mun mielestä tää ei ole koskaan mikään hyvinvointivaltio ollutkaan, että ihan vitun sama mitä tapahtuu. Epäreilua että toiset saa ja toiset ei. Oli sitten kyse rahasta tai työstä.

Vierailija
49/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten SDP:n tai vasemmistoliiton kannattajia. Mistäköhän tämä kertoo? Ovatko he kaikki tietämättömiä ja tyhmiä? Tuskin Erkki Tuomiojaa tms voi kukaan tyhmäksi tai asiantuntemattomaksi sanoa? Kyllä jollain J-P Roosilla varmaan on faktatietoa enemmän kuin monella mutu-mammalla, jotka äänestävät " inhimillisten arvojen" ja " muutoksen" puolesta?

Perusäänestäjä äänestää sitä, kenellä on onnistunut vaalimainonta ja hyvällä mainonnalla pääsee läpi, koska suurin osa ihmisistä äänestää ihan muilla kuin asiaperusteilla.

T: VTM

Vierailija
50/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut hänen perustelujaan ja ne on todella kummallisia. Kuten esim. se että Suomen koulutusjärjestelmää käytetään vääriin ja se olisi todeiste systeemin erinomaisuudesta. Aivan uskomattomia juttuja tulee. Eikös Chiracin sanonut Tuomiojan olevat tyhmä mies?

Ainakin meitä on kaksi jotka niin ajattelee.

Vierailija
51/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut hänen perustelujaan ja ne on todella kummallisia. Kuten esim. se että Suomen koulutusjärjestelmää käytetään vääriin ja se olisi todeiste systeemin erinomaisuudesta. Aivan uskomattomia juttuja tulee. Eikös Chiracin sanonut Tuomiojan olevat tyhmä mies?

Ainakin meitä on kaksi jotka niin ajattelee.

Vierailija
52/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä, jotka ovat äänestäneet eri tavalla kuin sinä! Eikös tämä keskustelukin lähtenyt siitä, että tavalliset osastosihteerit eivät saisi äänestää kokoomusta kun eivät ole tarpeeksi " hienoja" (lue kouluja käyneitä) siihen. Että vain lääkärit yms. korkeampikoulutettu porukka äänestää kokoomusta. Eli ovatko kokoomuksen äänestäjät sitten oikeasti niin tyhmiä?

Minä olen opiskellut yhteiskuntatieteitä, erityisesti Venäjän ja Itä-Euroopan alueen poliittista historiaa, ja kyllä olen kiitollinen että Suomessa on ollut kautta aikojen myös Kokoomus päättämässä asioista, varsinkin sodan jälkeen kun vasemmisto kumarsi yhtenä rintamana Neuvostoliittoon päin...

Vierailija
53/53 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös koulutukseltani VTM ja hyvin perehtynyt varsinkin sosiaalipolitiikkaan. Ja juuri siksi äänestän Kokoomusta.