Mies jätti vauvan synnyttyä. Vertaistukea?
Mies jätti minut täysin yllättäen kuopuksen synnyttyä. Ei ollut mitään merkkejä siitä, että tällaisia aikeita olisi. Meillä oli kaikki tosi hienosti, oltiin onnellisia tai ainakin itse olin ja mies antoi ymmärtää vastaavaa. Toki kiireinen lapsiperhearki kuormitti, mutta joka päivä huomioitiin toisemme ja kerrottiin, kuinka rakastamme toisiamme.
Meillä on 2 alle 2-vuotiasta, joista toinen oli hädin tuskin synnäriltä kotiutunut, kun mies otti ja lähti. Mitään selityksiä tai syitä en saanut kuulla. Sydän on ollut hajalla tästä lähtien ja mulla on vaikea päästä yli tapahtuneesta tai hyväksyä sitä, että mies hylkäsi meidät.
Mä en olisi koskaan uskonut hänestä. Oli lojaali, luotettava, lämmin ja sydämellinen. Tähän tekoonsa asti ainakin.
Luulin, että näin käy vaan leffoissa, mutta en varmasti ole ainoa, joka on kokenut tämän. Kaipaisinkin nyt vertaistukea vastaavassa tilanteessa olleilta. Miten olette selvinneet, miten pääsitte eteenpäin? Mikä paljastui eron syyksi ja miten olette järjestäneet käytännön asiat lasten hoidon ja arjen pyörittämisen osalta exän kanssa?
Kaikki vinkit ja tiedot tulevat nyt todella tarpeeseen 💔
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vastuuton isukki saakin mennä.
Tuuppaa muksut isälleen. Jos sossut on mukana, niin sano että olet aloittamassa opiskelut ja opiskelijakämppiin ei voi ottaa lapsia. Sano että voit tavata heitä pari tuntia viikossa.
Se joka yrittää paeta velvollisuuksiaan ottaa lapset.
Vastuuton isukki saakin mennä.