Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu yh-äippä saa tukia 2500€/kk puhtaana käteen! Minä teen 70 tuntia viikossa töitä enkä saa noin paljoa!

Vierailija
08.05.2025 |

Ei ole reilua

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene parempiin töihin.

Vierailija
2/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyy, enkä kerro yksityiskohtia kummankaan tuloista, haluan vain huudattaa palstaa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tukia muka?

Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.

Ap on keksinyt tuon väitteen täysin hihastaan. 

Vierailija
4/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.

Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk

Vierailija
5/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.

Nolo.

Vierailija
6/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk

Mikä on  tuo 'lapsituet'?

Kyseessä on ilmeisesti joku 10-lapsinen perhe, sillä kaikkia tukia on leikattu.

Ehkä sinun ap pitää hankkia myös 10 lasta, sitten huomaat, että niistä on myös kuluja, jo vain ruoka- ja vastekulut ovat isommat kuin mitä tuista saa.

Vierailija
7/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siis lapsia, menetä mies, ja menetä työ. Ai että kyllä siitä sullekin paratiisi aukeaa. 

Vierailija
8/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.

Nolo.

Ei pidä paikkaansa, että 'lapsiperheille olisi vaikka mitä etuisuuksia'. On vain lapsilisä ja toisen vanhemmat maksamat elatusmaksut.

T. Sosiaaliturvan kanssa töissä

Vierailija
9/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset kulut ja sama raha pelkkään huvishoppailuun ei kai ole ihan sama asia.

Vierailija
10/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee 70 tuntia viikossa ja liksa on noin paska, ei voi syyttää kuin itseään.

Vierailija
11/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko että mitä ovat 'lapsituet'?

Toimeentulotuen suurin saajaryhmä on lapsettomat sinkkumiehet, toiseksi suurin lapsettomat sinkkunaiset, kolmanneksi suurin ryhmä lapsettomat pariskunnat ja vähiten tukea saavat yhtä suurella osuudella lapsiperheet ja yksinhuoltajaperheet.

Ap provosi olisi onnistunut paremmin, jos olisit kyhännyt sen elämäntapatyöttömistä sinkkumiehistä.

Vierailija
12/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Mikä on lapsituki? Jos saa asumistukea niin miten on mahdollista että vuokra maksetaan kokonaan? Joten älä suolla paskaa.

Vierailija
13/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Nolo.

Mitä etuuksia?

Vierailija
14/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako suuta ruokit, ap?

Vierailija
15/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä 18-vuotiaasta asti enkä ole ikinä tienannut noin paljoa :( asun 20 neliön yksiössä sillä isompaan ei ole varaa. On kyllä epäreilua. N36

Vierailija
16/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala saamaan,siit vaan.

Vierailija
17/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olisiko aikoinaan pitäny käydä koulut loppuun?

Vierailija
18/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä teet keskimäärin töitä viikon jokaisena päivänä 10 tuntia? Ja saat alle 2500€/kk. Missäs hommassa tällainen huippuliksa on? Ja jos oot yrittäjä, niin kannattaisi ehkä vähän tarkistaa hintoja. 

Vierailija
19/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä, kammottavan ruma sana.

Vierailija
20/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Mikä on lapsituki? Jos saa asumistukea niin miten on mahdollista että vuokra maksetaan kokonaan? Joten älä suolla paskaa.

jos saa asumistukea,sehän ei kata koko vuoraa,loput  omasta pussista jostain tuloistaan sitten jää itsekkin maksettavaa. joskus harvoista syistä voidaan maksaa se vuokran lopuuosakin,mutta vain hetkellisesti ,painavat syyt. harkinnanvaraisella tt tuella esim. ei loputtomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän