Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi seurustella ihmisen kanssa johon ei kunnon yhteyttä?

Vierailija
08.05.2025 |

En ole ikinä tajunnut miten joku voi seurustella ihmisen kanssa jonka kanssa ei kommunikaatio toimi hyvin ja kenen kanssa ei ole yhteisiä mielenkiinnonkohteita, samanlaista huumorintajua yms.

Eikö se ole ihan hanurista kun siellä kotona haahuilee joku "vieras" tyyppi? Ja muutenkin, miten te siis olette edes tutustuneet ja päätyneet yhteen? Siis kävitte treffeillä, eikä oikein ollut mitään puhuttavaa kuin säästä ja sitten aloitte seurustelemaan? En voi käsittää tuota miten edes päädytte yhteen?

Kommentit (53)

1/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kunnon yhteys"? Tarkoittaako se sitö, että toisen kanssa synkkaa erityisen hyvin ja te pystytte ihan lukemaan toistenne ajatukset telepaattisesti? Kerran eräs mies sanoi minulle toisten treffien jäkkeen. ettei enää halua tavata, koska "en kokenut syvää henkistä yhteyttä kanssasi". Onko edes todennäköistä, että parin lyhyen tapaamiskerran jälkeen voisi tuntea "syvää henkistä yhteyttä"?

Vierailija
2/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onko edes todennäköistä, että parin lyhyen tapaamiskerran jälkeen voisi tuntea "syvää henkistä yhteyttä"?"

On se ainakin oman kokemukseni mukaan mahdolista jos ihmiset ovat erityisen hyvin yhteensopivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun lukee tätä palstaa, niin välillä sitä kokee olonsa hämmästyttävän hyväksi ja unohtaa hetkeksi vuosia kestäneet haaveet ja unlemat mahdollsiuudetaa päästä ja elää parisuhteessa sen yhden ja erityisen kanssa, kun kerrottu on vain ni-in jotenkin puistattavaa ja luonut parisuhteessa olosta niin vastenmielisen ja tukalan mielikuvan.

Vierailija
4/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun lukee tätä palstaa, niin välillä sitä kokee olonsa hämmästyttävän hyväksi ja unohtaa hetkeksi vuosia kestäneet haaveet ja unlemat mahdollsiuudetaa päästä ja elää parisuhteessa sen yhden ja erityisen kanssa, kun kerrottu on vain ni-in jotenkin puistattavaa ja luonut parisuhteessa olosta niin vastenmielisen ja tukalan mielikuvan.

Joo, mutta mua ärsyttää kun täällä ihmiset jankkaa että ei se parisuhteessa oleminen niin ihmeellistä ole ja sitten käy ilmi että kadulta on vaan napattu joku random tyyppi partneriksi jonka kanssa ei puhuta ja joka makaa ja lahoaa jossain sohvalla. Haloo! Sillä parisuhteessa ololla tarkoitetaan itselle sopivan ja kivan tyypin kanssa olemista.

Vierailija
5/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet haluavat vain jonkun naisen, josta eivät edes pidä ja jonka kanssa ei ole tarkoituskaan puhua mitään. Kunhan vain paino, ikä ja muu ulkoinen on kohdillaan.

Naisetkin saattavat tehdä turhan isoja kompromisseja, jos on tarkoitus äkkiä perustaa perhe tai on taloudellisia unelmia, joille etsitään puolikkaan rahoittajaa.

Vierailija
6/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Tai että jos on huono ja epätyydyttävä seksielämä, niin miten kukaan nainen edes päätyy yhteen sellaisen miehen kanssa. 

Vierailija
7/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "kunnon yhteys"? Tarkoittaako se sitö, että toisen kanssa synkkaa erityisen hyvin ja te pystytte ihan lukemaan toistenne ajatukset telepaattisesti? Kerran eräs mies sanoi minulle toisten treffien jäkkeen. ettei enää halua tavata, koska "en kokenut syvää henkistä yhteyttä kanssasi". Onko edes todennäköistä, että parin lyhyen tapaamiskerran jälkeen voisi tuntea "syvää henkistä yhteyttä"?

Ehkä hän tarkoitti tuolla vaan jotain perus kemiaa ja sitä, kun synkkaa ja ollaan samanhenkisiä? Harvan kanssahan on edes tuota, ja tuo on edellytys tutustumisen jatkamiselle. 

Vierailija
8/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillain on sitten asiat liian hyvin. Ennen vanhaan mentiin yhteen parin päivän tutustumisen jälkeen koska se oli järkevää ja siihen liittoon panostettiin.

Nykyään naisten mukaan pitää kaikki tähtien asennotkin olla kohdillaan ja vähintään vuosikymmen tapailua takana jotta mitään pysyvää voi aloittaa.

M

Vierailija
9/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mua ärsyttää kun täällä ihmiset jankkaa että ei se parisuhteessa oleminen niin ihmeellistä ole ja sitten käy ilmi että kadulta on vaan napattu joku random tyyppi partneriksi jonka kanssa ei puhuta ja joka makaa ja lahoaa jossain sohvalla. Haloo! Sillä parisuhteessa ololla tarkoitetaan itselle sopivan ja kivan tyypin kanssa olemista.

Itse en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa. - En tiedä olenko joskus odottanut ja toivonut mahd. liian paljon siltä, mitä kumppanini tulisi olla; ikäänkuin sitä olisi jotenkin erityisen ihmeellinen ja erityinen itse. Mutta sen olen laittanut tällä(kin) palstalla merkille, että monen ihmisen on hyvin vaikeaa elää ja olla yksin ja ovat olleet valmiita , ehkä alkuaan jopa halukkaitakin parisuhteeseen siksi, että ovat uskoneet parisuhdekumppanin poistavan yksinolemisen, huomatakseen myöhemmin, että parisuhde on ajanut heidän elämänsä ikävämpään jamaan kun yksin eläminen on muuttunut yksinäisyydessä elämiseksi. Se miksi näin käy onkin vaikemapi antaa ainakaan yksiselitteistä vastausta. Mutta sen tiedän, että minun itseni on jaksettava olla jatkossakin aktiivinen, ettei oma ikisinkkuna elämiseni ajaudu tai johda yksinäisyydessä elämiseksi, En väitä, että se olisi helppoa ny tai tulevaisuudessa, vaikka omaankin jo yksin elämsiestä niin paljon kokemusta, että osa on sitä mieltä, että en sen (yksin elämisen) johdosta enää sopeutusi tai kykenisi elämäänkään parisuhteessa saati kenenkään kanssa yhdessä, saman katon alla. 

Vierailija
10/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos ei ole koskaan oikein tuntenut yhteyttä kehenkään - ei ole esim. koskaan ollut ystäviä, vain kavereita - niin ei vain tiedä paremmasta.

Vierailija
11/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillain on sitten asiat liian hyvin. Ennen vanhaan mentiin yhteen parin päivän tutustumisen jälkeen koska se oli järkevää ja siihen liittoon panostettiin.

Nykyään naisten mukaan pitää kaikki tähtien asennotkin olla kohdillaan ja vähintään vuosikymmen tapailua takana jotta mitään pysyvää voi aloittaa.

M

Ei ole järkevää mennä yhteen parin päivän tutustumisen jälkeen, eikä sellainen ollut yleistä ennen vanhaan. Silloin, kun avioliitto otettiin vielä vakavasti, harrastettiin pitkiä kosiskeluvaiheita.

Vierailija
12/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

No pitkät tapailut on tietysti huono merkki eikä kannata sellaiseen lähteä, mutta kyllä mulle on ainakin isä ja isoisät sanoneet, että sen pitää kolahtaa jotta kannattaa hynttyyt lyödä yhteen. Että parisuhde jo itsessäänkin vaatii sen verran kompromisseja ja muuta, että sen kestävyyden kannalta paras on odottaa sellaista ihmistä, jonka kanssa niin sanotusti kolahtaa. 

Heistä jokainen on nainut nimenomaan sellaisen naisen, jonka kanssa aikoinaan kolahti ja intohimo on säilynyt läpi vuosikymmenet. 

Vierailija
13/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Jo ensimmäisellä tapaamisella voi kyllä huomata, ettei ole toisen kanssa ollenkaan samalla aaltopituudella. Ehkä hän tarkoitti sitä.

Vierailija
14/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos ei ole koskaan oikein tuntenut yhteyttä kehenkään - ei ole esim. koskaan ollut ystäviä, vain kavereita - niin ei vain tiedä paremmasta.

Onko tuollaisilla yhteyttä edes itseensä? Ehkä maailmassa on paljonkin ihmisiä, joilla ei ole yhteyttä itseensä. 

Se selittäisi. 

Vierailija
15/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No pitkät tapailut on tietysti huono merkki eikä kannata sellaiseen lähteä, mutta kyllä mulle on ainakin isä ja isoisät sanoneet, että sen pitää kolahtaa jotta kannattaa hynttyyt lyödä yhteen. Että parisuhde jo itsessäänkin vaatii sen verran kompromisseja ja muuta, että sen kestävyyden kannalta paras on odottaa sellaista ihmistä, jonka kanssa niin sanotusti kolahtaa. 

Heistä jokainen on nainut nimenomaan sellaisen naisen, jonka kanssa aikoinaan kolahti ja intohimo on säilynyt läpi vuosikymmenet. 

Mä oon oppinut, että se vesiputouksen voimalla mukaansa tempaava rikastuminen on hälytysmerkki.. Silloin maltti on valttia.

N30

Vierailija
16/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

No naistahan siitä sitten syytetään, jos valitsi huonosti ja jää yksin elättämään lapsia. 

Vierailija
17/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jopa naimisiin tuollaisen kanssa kun se kosi ja luulin että se siitä koittaisi oppia puhumaan ja kuuntelemaan. Selvisi myöhemmin, että se tosiaan luuli, että ollaan loppuelämä puhumatta mitään. Minä vain hoitaisin kotia, maksaisin laskut ja kääntäisin sängyssä kylkeä välillä, että voi yhtyä takaa päin ja se olisi meidän avioliitto sitä loppu elämän ajan. Ikävintä oli se, että kaikille muille se kyllä puhui ja oli kovin sosiaalinen kodin ulkopuolella. Minä muutuin sielläkin näkymättömäksi.

Vierailija
18/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Heistä jokainen on nainut nimenomaan sellaisen naisen, jonka kanssa aikoinaan kolahti ja intohimo on säilynyt läpi

Mä oon oppinut, että se vesiputouksen voimalla mukaansa tempaava rikastuminen on hälytysmerkki.. Silloin maltti on valttia.

N30

Voi olla, ihmiset on erilaisia ja joillain voi olla tapana kokea vaarallisia äkkirakastumisia johonkin epäluotettaviin tyyppeihin.

Omalla kohdallani pätee tuo, että pitää kolahtaa. Molemminpuolin tietysti. 

Vierailija
19/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon oppinut, että se vesiputouksen voimalla mukaansa tempaava rikastuminen on hälytysmerkki.. Silloin maltti on valttia."

Rakastuminen piti kirjoittamani. 🤣

Vierailija
20/53 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Oletko ollut avioliitossa?