Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlitko äitienpäivää?

Vierailija
08.05.2025 |

Ja miten, jos juhlit? 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa juhlia tämmösiä. Äidilleni ehkä soitan, ja oma lapseni näkyy väkertäneen mulle kortin päiväkodissa. Musta lapsen pusertaminen itsestään ei ole mikään erityinen meriitti elämässä, en koe tarvetta sitä mitenkään hehkutella. Mun oma perhe on yhden vanhemman perhe, joten ei ole puolisoakaan kakkukahveja laittelemassa ja lahjoja ostelemassa onneksi. Musta on ihanaa olla äiti, mutta en tykkää siitä, että yhden päivän kakkukahvittelulla lakaistaan maton alle niin paljon sitä kaikkea kuraa, mitä kaikki naiset joutuvat jatkuvasti tässä maailmassa kestämään.

Vierailija
82/83 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme, miten onnettomia naisia täällä on. Ei ihme, että suomalaiset kulkevat usein naama mytyssä, kun mitään ei edes haluta juhlistaa. Minusta on ihanaa tehdä juhla milloin mistäkin aiheesta tai vaikka aiheetta, kyllä sitä harmaata arkea on ihan riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä äitienpäivän kunniaksi kahvilaan, ja syödä siellä yhden lempileivonnaisistani.

Omaa äitiä ei ole enää mahdollista varsinaisesti juhlia, hän on kuollut. Omat lapset asuvat kaukana, mutta ainakin poika muistaa aina onnitella minua äitienpäivänä viestillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme