Eipä toi tinder mikään kultakaivos ole nelikymppiselle naiselle!
10 matchia eikä niistäkään oikein kukaan ole kiinnostunut juttelemaan.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kuvailepa sellainen mies, joka kelpaisi.
Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla
AP
ja siis luulet, että tuollainen mies edes vilkaisisi sinuun? Itse asiassa menisin jopa melkein spekseihin, paitsi että tienaan vain 80k€/a, mutta emme matchaisi koskaan, sillä tapailen vain parikymppisiä naisia.
Vanhoilla naisilla ja rumilla miehillä on varmasti yhtenevät kokemukset. Silti ne on lähinnä rumat miehet jotka tekee siitä kelpaamattomuudesta oikein identiteetin ja pakkomielteen itselleen, ihan kuin maailmassa ei muuta mietittävää olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten jämänaisten uliketju. :D
Niin sä luulet. Olen parisuhteessa. 😄
nro 17
Teidän palstamammojen parisuhdeulinoita täällä kyllä riittää. Miksi et ole nyt miehesi kanssa? Tiedän vastauksen. Hän ei ole tarpeeksi jännä. Tämän palstan miehet sen sijaan on.
Mies on olkkarissa. Mä tulin sänkyyn. Pitääkö pariskunnan olla 24h yhdessä? Tämän palstan ns. miehet ovat typeriä.
Juttelet meidän kanssa, etkä miehesi. Kuvailepa miestäsi hieman?
Valitettavasti totuus on että sun pitää olla poikkeuksellisen kaunis ja nuoren näköinen 40-vuotias että pärjäät niille 20-30-vuotiaille.
Vierailija kirjoitti:
Jämänaisten ulinaketju. :D
Nämä miesvihaajat ei ikinä saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että 99,9 % miehistä haluaa enintään 28- vuotiaan naisen yleensä miehistä 40-vuotiaasta ylöspäin. Se on se biologia. Miehet pitävät nuoria naisia viehättävämpinä.
Mulla on tinderissä ikähaarukka 18-28. Kerran laitoin huvikseen oman ikäisiä ja järkytyin.
M41
Sulla on varmaan hyvä peili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla
AP
ja siis luulet, että tuollainen mies edes vilkaisisi sinuun? Itse asiassa menisin jopa melkein spekseihin, paitsi että tienaan vain 80k€/a, mutta emme matchaisi koskaan, sillä tapailen vain parikymppisiä naisia.
Juu kaikki sedäthän täällä deittailee vain parikymppisiä. Joku voisi ihmetellä miksi silti valitset tällätkin hetkellä jutella nelikymppiselle naiselle suomen surullisimalla palstalla mutta keksisit siihen varmaan jonkun harhaan perustuvan vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on varmaan joku syy? Jos olisin jossain tinderissä, niin lukisin aika tarkkaan mitä siihen on kirjoitettu itsestään. Vastoin kaikkia naisten yleisiä oletuksia, fiksummat miehet lukee myös tekstit. Kauniit kuvat ei auta siinä asiassa jos se sisältö ei miellytä. Vaatimus ja ne no-no listat on pahimmat karkottimet, ja vastaavasti hyvin kerrottu esittely itsestä on paras houkutin. Toki hyvät kuvat ja miellyttävä ulkonäkökin on tietty plussaa. Vaikka miehellä ei edes olisi niitä no-no syitä harteillaan tai taakkana, niin edes niiden välitön huutaminen riittää usein karkottimeksi. Kertoo hyvin paljon luonteesta.
Tässä paljon asiaa. Allekirjoitan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Mikään noista ei pääsääntöisesti ole tinderissä majailevien, ei miesten eikä naisten, tunnusmerkkejä, että se voi hieman sekoittaa pakkaa.
Tietenkin jokainen esittelee itsensä kaikin puolin erinomaisena, mutta totuus ei monesti ole ollenkaan niin yksinkertainen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti totuus on että sun pitää olla poikkeuksellisen kaunis ja nuoren näköinen 40-vuotias että pärjäät niille 20-30-vuotiaille.
ja myös elämäniloinen, vaikka vaihdevuodet kolkuttais ovella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin miehet:
moi,,. olis kiva nähdätai
hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!
tai
dick pic
Ja sit on minä. Keksin aina jonkun nokkelan avauksen ja aloitan heti grindaamisen, eli juttelen naiselle intensiivisesti pari tuntia. Jätän sit matchin muhimaan ja yleensä jo heti seuraavana päivänä nainen jatkaa juttua.
Treffit sovitaan jo seuraavalle viikonlopulle. Keksin jonkun hyvän treffipaikan, ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta hänen ei tarvitse vaivautua julkisilla. Avaan naiselle auton oven jne. kavaljeerin käytöstavat. Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä.
Treffiaktiviteetin jälkeen ehdotan, että mennään autollani ajelemaan ja haetaan vaikka kahvit ja sitten merenrantaan kävelemään.
Kun nainen ihailee maisemia ja rentoutuu, niin painaudun hänen taakseen ja otan hellään karhuotteeseen. Voin aistia hänen liikkeistään ja haistaa hengityksestä, että keho alkaa tuottaa feromoneja. Yleensä siinä vaiheessa nainen kysyy itse, että haluaisinko tulla hänen luokseen.
Itse käyn salilla, teen kotona ruokaa, syön, juon kahvit, rentoudun sohvalla, katson kiinnostavia videoita youtubesta, suunnittelen erästä toista harrastustani, katson uutiset, menen nukkumaan sitten kun tuntuu siltä. Tämä on mukavampaa kuin Tinderöiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että 99,9 % miehistä haluaa enintään 28- vuotiaan naisen yleensä miehistä 40-vuotiaasta ylöspäin. Se on se biologia. Miehet pitävät nuoria naisia viehättävämpinä.
Mulla on tinderissä ikähaarukka 18-28. Kerran laitoin huvikseen oman ikäisiä ja järkytyin.
M41
Sulla on varmaan hyvä peili.
En osaa erottaa hyvää peiliä huonosta. Eikö kaikki vessan peilit ole aika samanlaisia? Enemmän kait se riippuu valaistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Huomaatko minkä amatöörimokan teit tän trollausyrityksesi kanssa vale-Ap?
Mulle kelpaisi mies, joka on työssäkäyvä tai opiskelija, savuton, rauhallinen, kotona viihtyvä, normaalipainoinen, vähintään 175 cm pitkä ja mielellään tatuoimaton. Max 50 km säteellä.
Ap
Harva helpoksi kehuttu asia tällä saralla on sitä muille kuin nuorille ja kauniille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Myös iso patukka on aina hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten jämänaisten uliketju. :D
Niin sä luulet. Olen parisuhteessa. 😄
nro 17
Teidän palstamammojen parisuhdeulinoita täällä kyllä riittää. Miksi et ole nyt miehesi kanssa? Tiedän vastauksen. Hän ei ole tarpeeksi jännä. Tämän palstan miehet sen sijaan on.
Mies on olkkarissa. Mä tulin sänkyyn. Pitääkö pariskunnan olla 24h yhdessä? Tämän palstan ns. miehet ovat typeriä.
Juttelet meidän kanssa, etkä miehesi. Kuvailepa miestäsi hieman?
Niin? Mä keskustelen joka päivä mun miehen kanssa. Just tulin tänne palstalle.
Mitä sä kuulustelet?
Yli nelikymppisille on nykyään se onlyhangs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Mikään noista ei pääsääntöisesti ole tinderissä majailevien, ei miesten eikä naisten, tunnusmerkkejä, että se voi hieman sekoittaa pakkaa.
Tietenkin jokainen esittelee itsensä kaikin puolin erinomaisena, mutta totuus ei monesti ole ollenkaan niin yksinkertainen.
-eri
En mä majaile siellä. Kiinnosti vaan tietää minkälainen paikka se on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siihen on varmaan joku syy? Jos olisin jossain tinderissä, niin lukisin aika tarkkaan mitä siihen on kirjoitettu itsestään. Vastoin kaikkia naisten yleisiä oletuksia, fiksummat miehet lukee myös tekstit. Kauniit kuvat ei auta siinä asiassa jos se sisältö ei miellytä. Vaatimus ja ne no-no listat on pahimmat karkottimet, ja vastaavasti hyvin kerrottu esittely itsestä on paras houkutin. Toki hyvät kuvat ja miellyttävä ulkonäkökin on tietty plussaa. Vaikka miehellä ei edes olisi niitä no-no syitä harteillaan tai taakkana, niin edes niiden välitön huutaminen riittää usein karkottimeksi. Kertoo hyvin paljon luonteesta.
Millainen on hyvin kerrottu esittely? Rakenne ja tiedot.
Jämänaisten ulinaketju. :D