Mistä asiasta elämässäsi olet katkera?
Minä olen katkera siitä, että jäin lapsettomaksi, vaikka kaikenlaiset ihmishirviöt tässä maailmassa ovat saaneet jälkikasvua täysin ongelmitta.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tullut ihmisiä pelkäävä. On niin paljon satutettu ja loukattu.
Sama minullakin.
Itse sanoin suorat sanat eräälle. Aluksi harmitti kun menin reagoimaan noin. Mutta jos ihminen on ilkeä niin sehän tavallaan tarkoittaa sitä että sen kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.
Tämän ymmärtäminen on auttanut paljon.
Go girl!!!!! Wau!!!!
Katkeruus välillä aina nostaa päätään.
Siitä, että annoin lääkärin määrätä minulle juuri sellaista hoitoa, jonka välttääkseni alunperinkin menin yksityiselle julkisen sijaan. Hoito pilasi ulkonäköni ja lääkäri vain käski sitkeästi jatkaa, jolloin tilanne paheni entisestään. Itse olin tyhmä kun suostuin jatkamaan.
Siitä että kun olin lapsi ei kerrottu miten maailma makaa. Olin vitosen oppilas ja olisin opiskellut jos olisi kerrottu millaista on tulevaisuus matalakouluttautuneena.
nyt on horisontissa 40 iän rajapyykki ja yritän päästä AMK ja sen jälkeen yliopistoon.
Arvioin että töitä teen noin 10 vuotta ennen eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Menetin kerralla kaiken. Työn, parisuhteen, omaisuuden ja ihmiset ympärilläni. Rakensin kaiken uudelleen uudella paikkakunnalla. Nyt on asiani taas ihan ok, mutta en varmaan koskaan täysin toivu tuosta tapahtuneesta rytinästä.
olet saanut sellaisen onnenpotkun sillä toivon että moni kusipää kokisi tuon saman sillä se antaa elämän nöyryyttä.
Kun ei saa olla rauhassa missään!
Että en osannut elää seksuaalisesti täyttä elämää. Paras aikuisuus meni siltä osin pienellä liekillä kituuttamalla.
- Koulukiusaajista ja koulukiusaamisesta. Siitä, että pahimpien kiusaajien mukaan lähti välillä koko luokka.
- Se, että yllä oleva on saanut minut araksi ja varovaiseksi. Olen koko aikuisikäni ollut turvallisuushakuinen ja pelokas. En ole osannut edes kaivata mitään muuta kuin sitä, että minut jätettäisiin rauhaan. Onneksi olen ihan sattumien summana saanut luotettavia ystäviä, ihanan puolison ja oman perheen.
- Sekin vähän katkeroittaa, että en ehtinyt saamaan vuorotteluvapaata. Olisin tarvinnut sitä todella juuri nyt, olisin halunnut viettää ensi kesästä alkaen puoli vuotta vanhojen vanhempieni luona heitä auttamassa. He tarvitsisivat apua, ja tietysti haluaisin myös olla heidän kanssaan vielä jonkin aikaa, se ei ole pitkään enää mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Olen katkera ja vihainen lähes aina. Vaikka yritän muuta näytellä.
sama
Satuinpa tässä yhtenä päivänä netistä lukemaan aiheesta "lapsuusiän ylipainon vaikutus peniksen kokoon" (vinkki: ei ainakaan kasvata isommaksi). Tämä jos mikä katkeroitti, sillä lapsuudessa huolehdittiin enemmän herkkujen tarjoamisesta kuin liikuntaan kannustamisesta. Tähän vielä kaupan päälle kiltteys, hiljaisuus, ujous, alle 180cm pituus sekä viisinumeroiset vuositulot.
Herra on lähellä niitä joilla on särkynyt sydän, hän pelastaa ne joilla on murtunut mieli. Näihin sanoihin luottaen toivon siunausta teidän kaikkien elämään !
En mistään.
Olen köyhä ja sairas, mutta elämä on ollut hieno matka!
Vierailija kirjoitti:
Siitä, ettei ole mitään elämää. On vain pakollisia velvollisuuksia.
Hommaa elämä
Vierailija kirjoitti:
Suomeen syntymisestä.
Da da Sjuomi paska maa!!
Vierailija kirjoitti:
Tuhlasin noin 20 vuotta elämästäni ryypäten ja huumeita vetäen.
Mutta kumminkin sait seksiä toisilta juopoilta ja narkeilta, v*tun normonussija.
En ole katkera, se sairastuttaa ihmisen. Mutta onhan tämä elämä on epäreilua, mutta en ota itseeni, minulle vain sattui paska elämä, toivon etten ole ainut
Vierailija kirjoitti:
Oma saamattomuus ja pelko asioita kohtaan jotka voivat tapahtua tai jäädä tapahtumatta. Opiskelin ammatin, en tykännyt siitä, jumituin työpaikkaan jossa ei ole mitään mahdollisuuksia edetä eteenpäin. Ikää kohta 40 ja en uskalla edes ottaa riskiä opiskella uutta ammattia yleisen huonon työllistymistilanteen vuoksi. Pelkään myös että mahdolliset työnantajat pitävät minua liian vanhana jos valmistuisin uuteen ammattiin 3-4 vuoden jälkeen.
Sulla on luovuttajan asenne. Vähän sama ku sillä ideologisesti työttömällä tyypillä, josta iltapaska teki uutisen. Se sano, että mitä järkeä edes kouluttautua kun ei välttämättä tule saamaan oman alansa töitä. Eli luovutetaan jo ennen kuin edes yritetään. Ota itseäsi niskasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen syntymisestä.
Da da Sjuomi paska maa!!
Mees ny vammanen v*ttuun siitä.
Olen katkera parisuhteen päättymisetä tai tarkemmin siitä, miten se päättyi. Kumppani oli salaillut erästä asiaa, millä oli vaikutusta tunnepuoleen. Eron syyt olivat lopulta sellaiset, että niistä olisi voitu keskustella, jos henkilö olisi oikeasti halunnut yrittää. Tuntuu kuin itsellä ei olisi mitään arvoa henkilölle, joka kuitenkin väitti edelleen rakastavansa jne. Olen katkera hukkaan heitetystä ajasta.
Itse sanoin suorat sanat eräälle. Aluksi harmitti kun menin reagoimaan noin. Mutta jos ihminen on ilkeä niin sehän tavallaan tarkoittaa sitä että sen kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.
Tämän ymmärtäminen on auttanut paljon.