Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vanhempien kuoltua pitäneet yhteyttä muihin sukulaisiin, jotka vanhoja?

Vierailija
07.05.2025 |

Kukaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan juuri tuntenut heitä, eivätkä he minua, joten miksi yhtäkkiä alkaisin pitää yhteyttä?

Vierailija
2/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miksi ikä merkitsisi? Outo kirjoitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan kyllä. Olen yhteydessä myös ystäväni (joka itse asuu ulkomailla) iäkkääseen äitiin, meillä jotenkin synkkaa tosi hyvin. 

Vierailija
4/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti on tullut pidettyä, Äiti  oli se joka piti kaikkien kanssa yhtetyttä ja hänen kauttaan  oli minullakin yhteys sukuun

Vierailija
5/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tekemisissä heidän kanssaan, joten en pitänyt edelleenkään. 

Vierailija
6/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin jopa tätini edunvalvojana kun hänellä ei ollut omia lapsia jotka olisivat huolehtineet.

Vierailija
7/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan enon vaimoon. Hän on myös ainoa, joka kyselee kuulumisia ja onnittelee lasten syntymäpäivinä, niin tulee sitäkin kautta oltua luonnollisesti tekemisissä.

Vierailija
8/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hekään ei ole olleet missään yhteydessä minuun. En edes tuntisi heitä. Äitini hautajaisten jälkeen yhteydenotot loppui kuin seinään. Ovat välinpitämätöntä, piittaamatonta sakkia.

Vierailija
9/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan isovanhempien kuoltua olen lopettanut kommunikoinin niiden sukulaisten kanssa joiden kanssa olin tekemisissä vain siksi ettei isovanhemmalla tulisi pahamieli. Voin sanoa että on ollut todella vapauttavaa ja mukavaa kun ei tarvitse piilotella omaa persoonaa ja näkemyksiäni elämästä koska en jaksanut luoda konfliktitilanteita esim uskonnon tai poliittisen suuntautumisen vuoksi koska heidän mielestä heidän ajatukset olivat ainoat oikeat.

Vierailija
10/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan isäni elossa oleville sisaruksille joulukortit. Äitini oli ainoa lapsi, eikä hänellä ollut enää yhtään sukulaista jäljellä.

Lajitellessani vanhempieni paperit, valokuvat sun muut muistot isäni sisarukset ilahtuivat  kirjeistä, korteista ja valokuvista, jotka he olivat lähettäneet vanhemmilleni ja nyt palautin ne heille. Kävin jopa kylässäkin ja se kyllä kannatti.

11/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska heistä ei ole elossakaan ketään. Äitini (joka kuoli vuosi sitten) sekä isäni (joka elää edelleen), ovat olleet siitä sukupolvesta kaikista pitkäikäisimmät. 

Vierailija
12/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 95 vuotias serkkupuoli johon pidän yhteyttä koska hän on aivan ihastuttava vanha , terävä nainen. Ainoa joka muistaa suvun vanhoja aikoja aina sotavuosiin saakka. Tuntuu ihan uskomattomalta että hän on ollut isoisäni hautajaisissa mukana  v 1935 ja muistaa ne. Kaikki muut vanhat ovat kuolleet.

Vierailija
13/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin sisko alkoi mummottaa mun muksua, joten vastaus on kyllä.

Vierailija
14/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukulaiset soitelleet 20 vuoteen. Isäni on elossa, äiti kuoli 9 v sitten. Saimme perintöä onneksi ja talon jonka myimme veljeni kanssa koska se oli aivan liian iso 160 neliöinen. Se oli meidän lapsuuden koti vielä mutta oli pakko myydä kun siivoukseenkin olis mennyt paljon aikaa ja sitä olis pitänyt remontoida. Talosta seimme 440000 euroa.