Meikittömyydestä on selkeästi tulossa trendi
Tai hyvin luonnollisesta meikistä ainakin. Pamela aloitti.
katsokaa https://www.is.fi/viihde/art-2000011213231.html
Pamelan lisäksi Lorde (?) on meikitön ja whoopy.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin ekan ripsivärin ja huulipunan nyt eläkeiässä, mutta ripset menee paakkuun ja väri varisee poskille, sekä puna kertyy huulten ryppyihin kuin seepran raidat. Meikkaaminen on niin helppoa 😂 Ei saakeli 🤦
Kandee hankkii laadukkaat tuotteet eikä mitään markettikamaa.
Jos laadukkaat tarkoittaa todella kalliita niin en hanki. Nämä ovat Sensai mascara 30C ja Isadoran perfect moisture lipstick. Kelpaako? 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Ihan turhaan naiset käyttävät vähiä rahojaan keinotekoisten kauneusihanteiden tavoitteluun. Mikään ei kuitenkaan riitä. Merkkimeikit ja botox sun muu on kallista lystiä. Jos kaikki naiset käyttäisivät nuo rahat omaisuuden kartuttamiseen ja sijoituksiin, he olisivat paljon itsellisempiä. Omaisuus kuitenkin kaunistaa ihan jokaista ja vaurastuminen tuo itsevarmuutta.
Nythän trendi on siis silarit, huulitäytteet, mesolangat, botox, hiustenpidennykset, huomaamattomampi meikki ja mahdolliset luonnollisemman väriset lisäripset.
Paljon kalliimpaa ja epäekologisempaa kuin huulipuna ja ripsari.
Totta. Ja aivan turhaa rahan haaskaamista. Markkinamiehet lypsävät naisten rahat, järjetöntä mennä mukaan moiseen.
Miehet käyttävät rahansa viisaammin ja ovat
Mutta ne vauraat ja rupsehtaneet miehet tarvivat sen hyvännäköisen vaimon (ensimmäisen, toisen tai kolmannen) ollaksensa "menestyneitä". Ulkonäkökin on valtaa, varsinkin naisille. Miksi sitä pitäisi olla hyödyntämättä? Saako nainen olla hyvännäköinen ja vauras? Vai pitääkö olla tarpeeksi pätäkkää, että on lupa ehostaa itseänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Ihan turhaan naiset käyttävät vähiä rahojaan keinotekoisten kauneusihanteiden tavoitteluun. Mikään ei kuitenkaan riitä. Merkkimeikit ja botox sun muu on kallista lystiä. Jos kaikki naiset käyttäisivät nuo rahat omaisuuden kartuttamiseen ja sijoituksiin, he olisivat paljon itsellisempiä. Omaisuus kuitenkin kaunistaa ihan jokaista ja vaurastuminen tuo itsevarmuutta.
Nythän trendi on siis silarit, huulitäytteet, mesolangat, botox, hiustenpidennykset, huomaamattomampi meikki ja mahdolliset luonnollisemman väriset lisäripset.
Paljon kalliimpaa ja epäekologisempaa kuin huulipuna ja ripsari.
Totta. Ja aivan turhaa rahan haaskaamista. Markkinamiehet lypsävät naisten rahat, järjetöntä mennä mukaan moiseen.
Saa ehostaa jos haluaa hassata rahansa. Aika harva taviksista saa ulkonäöllään sen varakkaan miehen ja vielä harvempi sen miehen pidettyä.
Kannattaisi naisten elää enemmän itsenäisinä eikä hakea miesten hyväksyntää ja elää miehen kautta.
Kuinka moni nainen oikeasti haluaisi botoxia, kasvoilleen raskaita meikkejä, ripsienpidennyksiä ja ankkahuulia, ellei epärealistiset kauneuihanteet olisi naisiin niin tiukasti sosiaalistettuja?
Kuinka moni nainen oikeasti haluaisi botoxia, kasvoilleen raskaita meikkejä, ripsienpidennyksiä ja ankkahuulia, ellei epärealistiset kauneuihanteet olisi naisiin niin tiukasti sosiaalistettuja?
Botoxia lukuun ottamatta nuo muut kuuluvat alemmalle sosiaaliluokalle. Keskiluokkaa ylempi ei ole koskaan suosinut näkyviä ehostuksia.
En ole mikään missi, vähän 'uniikit' kasvonpiirteet, mutta en mitenkään poikkeuksellisen rumakaan.
En ole koskaan meikannut. Negatiivista kommenttia olen saanut hyvin harvakseltaan, silloinkin lähinnä muilta naisilta, yleensä itseäni vanhemmilta (itse ysikakkonen) joiden on itse "pakko" meikata.
Miehiltä ei ole tullut mitään kummempaa kommenttia paitsi yhdeltä minusta kiinnostuneelta tuttavamieheltä ihme jankkausta miten näyttäisin vielä upeamnalta jos meikkaisin ja kävisin kampaajalla. Tai että "mun naisella pitää kyllä tällaisissa tilanteissa olla vähän meikkiä ja mekko!" suoraan minulle kun oltiin yhteisen tutun juhlissa :D on muutenkin tuonut asiaa esille aina kun olin sinkku.
Mutta todella, todella poikkeuksellista saada negatiivista kommenttia, varsinkaan miehiltä. Oma mies tykkää ihan älyttömästi etten meikkaa. Ihonhoitona ollut auringon välttely, tupakoimattomuus+päihteettömyys ja tarpeeksi hyvää vettä ja ruokaa.
Työelämässä naiset etenkin vanhemmiten koittavat painostaa toisiaan meikkaamaan ihme naljailulla ja ehkä sitten niistä vanhoista ukoistakin löytyy niitä jotka töksäyttelee että "oho oletko kipeänä ollut!!" jos menee ilman meikkiä ja näkyy väsymys tai ikä. Pitäisi niitä auringon pieksämiä peltokasvoisia ukkojakin ruopia samoin takaisin niin oppisivat olemaan >:)
Kandee hankkii laadukkaat tuotteet eikä mitään markettikamaa.