Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä halusi erota ja hommasi uuden tyttöystävän, nyt kiukuttelee kuin esiteini!

Vierailija
05.05.2025 |

15 vuoden suhde loppui kun mies halusi etsiä onnea ja elää omaa elämää muualla. Aloitti uuden parisuhteen ja sovittiin lasten asiat. Nyt jatkoin omaa elämääni ja lopetin perään kyselemisen kokonaan, tein selväksi että ihan hyvä näin. No mitäpä kuulkaa. Mies soittelee vihaisia puheluita, paiskoo luuria korvaan, haluaa muutella tapaamissopimuksia, tulee mun kotiin vit..uilemaan ja aukomaan päätään huonotuulisena. Ei voi muuta kuin nauraa (toki salaa nauran). Tuntuu kyllä olevan tosi onnellinen nyt! 

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei enää saa tulla lapsen kanssa ovelle vaan jää kauemmas, tee poliisille ilmoitus väkisin sisälle tunkeutumisista. Toi tulee vaan pahenemaan, jos et laita tiukkaa rajaa. Minunkin ex itse haki eron ja sen jälkeen sekoili vuosikausia, joku persoonallishäiriö se on.

Vierailija
102/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä varoa. Tuollaisella kun napsahtaa viimeisen kerran niin voi lähteä naiselta henki. Nähty on turhan monta kertaa.

#miesvihanäkyväksi

#miesten viha ja sen seuraukset näkyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puolison minkäänlaista pään aukomista ei tarvitse sietää. Luuri korvaan, jos ei osaa käyttäytyä, ja kotiinsa sitä ei tarvitse päästää ollenkaan. Lapset voi vaihtaa lennosta vaikka huoltsikan pihalla. Älkää olko noin lapasia.

Vierailija
104/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina hauskoja. Halutaan se uusi elämä ja uusi tyttöystävä ja sitten ne realiteetit iskeekin päin näköä. Kun se uusi tyttis ei alakaan äidiksi ja vastuunkantajaksi niin kiukuttaahan se. Kiukuttelu tietysti mielummin kohdistetaan siihen lasten äitiin kun uuteen puolisoon. 

Ei vaan tajutaan, kuinka paska se eksä oikeastaan on ollut. Tulee jälkiviha. Ero nykyisen ja entisen välillä on niin iso. 

Totta kai uudessa suhteessa on enemmän mielihyvää ja miellyttämisenhalua, kuin vakiintuneessa. Kun kyseessä on parittelusuhde, se on hetken kuin huumeissa olisi. 

Itsellekin tulee näitä, että "kylläpä se kohteli minua huonosti" toisinaan, mutta ei kyllä tee mieli mennä kerjäämään huomiota siltä väärintekijältä, vaan on ennemminkin onnellinen ettei tarvitse olla tekemisissä. Ja jos tarvitsee, niin sitten on onnellinen siitä että hän ei ole 95% osassa elämääni. Se että tieten tahtoen hakeutuu tämän luokse "raivoamaan" tai mitä nyt sitten meneekään tekemään on jotain ihan muuta.

Vierailija
105/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

118: persoonallisuushäiriö*

Seuraavaksi äijä lopettaa elarien maksun, on mun veikkaus.

Vierailija
106/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavallinen tarina. Joka kertoo siitä(kin), että valitettavan usein miehet ovat olleet aika paljon sellaisia kivirekiä naiselle lapsiperheissä, että kun suurin huuma haihtuu parin kolmen vuoden jälkeen  ja tilalle astuu lapsiperheen arki, aika moni mies kokee tuossa 40 kympin vaiheilla, että tätäkö se elämä sitten olikin. Vaikka nainen edelleen pääsääntöisesti huolehtii arjen pyörimisestä, eikä ihan aikuisten oikeasti jaksa olla samaan aikaan seksin jumalatar, lämmin äitihahmo niin  lapsilleen kuin mieslapselleenkin, kotiapulainen ja kokki plus sukulaisten ihmissuhteista, lasten synttäreistä huolehtija,  ja kun mies tarvitsee kuitenkin kaiken muun lisäksi  (kuten täälläkin on lukemattomissa aloituksissa todettu) ennen kaikkea sen vakireiän, ja kun vaimo ei enää jaksa tuota kaikkea plus antaa  sitä kyltymätöntä ihailua (jota kuulemma mies tarvitsee pysyäkseen hengissä), niin sitten kun tämä elämäänsä pettynyt mie

Silloin aikanaan kun kävi tätä läpi itse, se oli aivan kamalaa paskaa. Jälkikäteen ajatellen olen kiitollinen niistä sivusuhteista, jotka pitivät miehen huomiota sen aikaa, että pääsin itse turvallisille vesille ja eroon hänestä. Jos olisin ollut hänen ainoansa, voi olla että olisi takertunut minuun lopullisesti. 

Sairaita miehiä Suomessa. 

Vierailija
107/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse yritä estää tapaamasta lapsia tai muuta vastaavaa niin silloin en ymmärrä hänen käytöstään. Miten sinä itse toimit asioiden suhteen?

Projektiota. Pettäjäkin on usein se, joka epäilee toista pettämisestä, raivoaa ja kontrolloi toista. Kun oma pää on täynnä pettämispaskaa, koko muukin maailma on väkisinkin pettureita, jne.

Vierailija
108/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap ottaa nyt vastuu omasta elämästä ja olla lähtemättä miehen draamailuun millään  tavalla osalliseksi, ei edes katsojaksi. 

Napanuora täytyy nyt katkaista. Ehkä selviää myöhemmin mikä kriisin syy oli, ehkä ei. 

Vierailija
109/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina hauskoja. Halutaan se uusi elämä ja uusi tyttöystävä ja sitten ne realiteetit iskeekin päin näköä. Kun se uusi tyttis ei alakaan äidiksi ja vastuunkantajaksi niin kiukuttaahan se. Kiukuttelu tietysti mielummin kohdistetaan siihen lasten äitiin kun uuteen puolisoon. 

Ei vaan tajutaan, kuinka paska se eksä oikeastaan on ollut. Tulee jälkiviha. Ero nykyisen ja entisen välillä on niin iso. 

Millä tavalla tuo turha raivoaminen auttaa siihen? Minä kuvaisin ukon raivokohtauksia ja lähettäisi sille nyksälle katsottavaksi.

Vierailija
110/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun taytyy antaa sille antaahan sekin sulle elatusmaksuja.... Joku tolkku sentaan... 

Vierailija
111/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on just sellainen, mitä jokainen palstamamma odottaa joka aamu palstalle saapuvaksi.

Voiko kaikki vika olla miehessä. No kyllä voi ja on! Miksi mies on jättänet ap:n, kai siihen jokin syy on olemassa?

Vierailija
112/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa jätetyn vihaisen keski-ikäisen palstamamman märältä unelta.

Hylkääjä anelee hänen ihanuuttaan takaisin tai on tästä mustasukkainen. Olen sittenkin parasta maailmassa.

Erittäin epäuskottavaa.

Vierailija
113/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on just sellainen, mitä jokainen palstamamma odottaa joka aamu palstalle saapuvaksi.

Voiko kaikki vika olla miehessä. No kyllä voi ja on! Miksi mies on jättänet ap:n, kai siihen jokin syy on olemassa?

Usein syy on se, ettei rakasta enää ja/tai on löytänyt jonkun, joka on vienyt jalat alta.

t. 3 x avioero

Vierailija
114/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

118: persoonallisuushäiriö*

Seuraavaksi äijä lopettaa elarien maksun, on mun veikkaus.

Sillä ei ole kovin suurta merkitystä, koska sitten ne peritään ulosoton kautta. Elatustuen verran saa Kelalta kuitenkin aina ensihätään.

Vierailija
115/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mustasukkainen nyt kun jatkat elämää ilman häntä etkä enää huomaa tai kiinnitä huomiota. Ei tainnu olla uus muija mikään aarre. 🤣

Vierailija
116/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan niitä ihmisiä jotka ei osaa olla onnellisia. Oma paha olo yritetään muuttaa muuttamalla kumppania, työpaikkaa tai kaupunkia. Mutta sieltä se olo tulee taas takaisin ja sitten kiukutellaan, niin kuin se olisi kaikkien muiden vika. Vaikka ongelma on omien korvien välissä. 

Vierailija
117/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tunkee lasta tuodessaan sisälle murjottamaan ja suoraan sanottuna käyttäytyy kuin aivoverenvuotopotilas. En tunnista samaksi ihmiseksi enää kuin mihin aikanaan rakastuin ja kenen kanssa perhettä perustin. Hyvä että lähti ja totuus tuli esille. Ihmettelen kovasti, että eikös nyt pitäisi olla rauha maassa kun ihana uusi parisuhde hänellä ja oma elämä. Mitä täällä enää käy räkyttämässä? Ap

Melkonen jamppa... Hmh. Olisi hyvä jos pääsisi jo omaan elämäänsä siitä. Hän tuntuu glamorisoivan omaa osaansa.

Meitä aivoverenvuotoselviytyjiä on monen kaltaista. Selvisin itse täysin takaisin omaan arkeen, jatkoin kotona siihen mihin jäin, jäi toki leikkausarpia ja verenpainelääkitys käyttöön. Osastolla oli sekä superpassiivisia että supervihaisia raivonpuuskuja läpi käyneitä potilaita, yksi jos toinen juoksutti hoitajaa ja ärjysi kun joku patja oli huonosti tai häntä piti jumppauttaa ja käännellä täsmälliseen kellonaikaan.

Olin omatoiminen jo 2. kuntoutusviikolla. Se on ihmisen sisäinen päätös mikä voi ihmisen rauhoittaa, ja jättää toiset rauhaan. Toivotaan, että tälle exällesi löytyy järki.

Vierailija
118/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo turha raivoaminen auttaa siihen? Minä kuvaisin ukon raivokohtauksia ja lähettäisi sille nyksälle katsottavaksi.

Nämä "nyksät" eli kakkosvaimoiksi ryhtyvät ja uudet suhteet ovat yleensä sen verran lahopäisiä tapauksia ja miehen mielenhallinnassa, ettei heidän kanssaan kannata olla missään tekemisissä.

Esimerkiksi siinä oikeuskeissssä, missä mies pedaroi lapsen ja vältti tuomion "seksomnialla", oli nimenomaan miehen uusi pano joka todisti tämän puolesta, että kyllä se muakin panee unissaan. 

Saa olla melkoisen surullinen tapaus, että ensinnäkään lähtee perheenrikkojamiehen matkaan, puhumattakaan hänen tötöilynsä puolustelusta. Mutta sellaista se on, jos mies on aivoissa kuin joku sieni, niin minkäs teet.

Vierailija
119/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa miksi mies jättää lastensa äidin? Jossei tämä ole uhannut terveyttä tai tehnyt rikoksia niin väärin se on joka tapauksessa. Haaremin perustamisesta puhumattakaan. Saati sitten tuollaisesta tantrumoinnista.

Vierailija
120/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin tyytymätön omaan tilanteeseen. Tulipa tehtyä emämoka. Harmittaa kun et osoita mitään mustasukkaisuutta häneen!

Pääasia olisi, etteivät lapset kärsisi! Lapset eivät saisi joutua kahden tulen väliin. No, oliko äidillä yövieraita....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi