Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kun yritin katsoa ikkunasta ulos ja naapuri juuri tuli kohdalle

Vierailija
29.06.2023 |

Kävin aikaisemmin takapihalla terassilla ja aurinko paistoi ja kävelin keittiöön ja ajattelin , että kurkkaan siitäkin ja avasin kaihtimet rivakasti niin naapuri käveli suoraan siitä ja näki minut ja ahdisti ja suljin äkkiä kaihtimet.

Nyt hävettää että tuo naapuri luulee että kyttäsin häntä ja ns jäin rysän päältä kiinni kun suljin ne niin nopeasti vaikka todellisuudessa vain pelästyin tuota naapuria.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en häntä mutta sitä kun oli siinä ikkunan edessä suorana lasin takana ja katseemme kohtasivat ja suljin äkkiä kaihtimet. Ahdistaa kun jään miettimään tälläsiä moneksi viikoksi ja ahdistun aina siitä mitä muut ajattelee.

Vierailija
2/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt j-lauta jos pitää pyytää anteeksi että aukaisee säleverhot !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit näyttänyt kieltä vielä sille.

Mitä väliä oikeesti?

Vierailija
4/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Oikeasti 0/5 väliä.

Vierailija
5/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa hävetä kaikkea.

Vierailija
6/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt j-lauta jos pitää pyytää anteeksi että aukaisee säleverhot !

Ei hän sellaista varmaan ajatellut ja katseemme nopeasti vain kohtasi mutta hävettää silti niin paljon oma käytös kun paniikissa suljin äkkiä verhot niin jäikö miettimään sitä että olen ilkeä tai kyylä tai jotain . Ahdistun aina ihmisistä mutta toivottavasti ei loukkaantunut, en osaa sanoa.

Vierailija
7/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pimpottamaan ovikelloa ja selitä tilanne. Jos ei usko niin uhkaile moottoripyörä jengillä.

Vierailija
8/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan näin. Haluaisin itekin että ei aina miettisi liikaa mutta jään vellomaan muille ehkä ns mitättömästä asioista ja monta viikkoa mietin. Sama kun viime viikolla sanoin kiitos kassalle niin kotona huomasin että raejuustoa oli hampaan välissä ja mietin sitä jatkuvasti huomasiko se myyjä ja mietti että olen likainen tms

Vierailija
9/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan näin. Haluaisin itekin että ei aina miettisi liikaa mutta jään vellomaan muille ehkä ns mitättömästä asioista ja monta viikkoa mietin. Sama kun viime viikolla sanoin kiitos kassalle niin kotona huomasin että raejuustoa oli hampaan välissä ja mietin sitä jatkuvasti huomasiko se myyjä ja mietti että olen likainen tms

No ei ole sinullakaan tylsää, mietittävää riittää.

Vierailija
10/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun ahdistus hoidossa? Keskusteluapu? Lääkehoito?

Suosittelen, sillä tuon tason ahdistusoireet vaikuttavat jo arkeen.

Vierailija
11/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tästä opiksi ja anna jatkossa pokkana kaihtimien olla auki vaikka avaisit just naapurin ollessa kohdalla.

Vierailija
12/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivamieli.fi itseharjoituksia mutta aina ne ei riitä.

Vierailija
13/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin tuossa tilanteessa. Se tilanne tulee kummittelemaan päässäsi loppuelämäsi.

Vierailija
14/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä suljen ja avaan kaihtimet aina pikkuhiljaa 5min aikana.

Vierailija
15/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokan teit siinä kun suljit kaihtimet kun naapuri huomasi. Olisit vaan rennosti jättänyt auki ja poistunut ikkunalta niin ei olisi vaikuttanut epäilyttävältä.

Vierailija
17/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin tuossa tilanteessa. Se tilanne tulee kummittelemaan päässäsi loppuelämäsi.

Sitäkin mietin hetken mutta uudessa asunnossa voisi tapahtua vielä jotain nolompaa ja olisi sinänsä typerää muuttaa jos tästä ei nyt isompaa juttua tule . Yleensä ei tule vaan se on mun pään sisällä ja ajattelen katastrofin mutta muut ei ajattele tai kerro sitä ainakaan mulle vaan esittää että kaikki on kuin ennenkin. Mutta kyllä aion ottaa puheeksi asian jos näen hänet nyt pihalla uudestaan ja pyydän anteeksi ja kerron tilanteen että en tosiaan häntä siinä kytännyt vaan olin vain tosi ahdistunut. Sekin ahdistaa vaan etukäteen tosi paljon mutta vielä nolompaa jos en sano mitään.

Vierailija
18/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin mietin hetken mutta uudessa asunnossa voisi tapahtua vielä jotain nolompaa ja olisi sinänsä typerää muuttaa jos tästä ei nyt isompaa juttua tule . Yleensä ei tule vaan se on mun pään sisällä ja ajattelen katastrofin mutta muut ei ajattele tai kerro sitä ainakaan mulle vaan esittää että kaikki on kuin ennenkin. Mutta kyllä aion ottaa puheeksi asian jos näen hänet nyt pihalla uudestaan ja pyydän anteeksi ja kerron tilanteen että en tosiaan häntä siinä kytännyt vaan olin vain tosi ahdistunut. Sekin ahdistaa vaan etukäteen tosi paljon mutta vielä nolompaa jos en sano mitään.

Me NYT heti selvittämään tilanne. Se mies kertoo sinusta juttuja muille, että mikä helkkarin kyttääjäsekopää siellä asuu.

Vierailija
19/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ahdistus hoidossa? Keskusteluapu? Lääkehoito?

Suosittelen, sillä tuon tason ahdistusoireet vaikuttavat jo arkeen.

Kävin ennen sairaanhoitajalla OCD n ja ahdistuneisuushäiriön vuoksi mutta näin parhaimmillaan kolmea ihan parin kuukauden sisällä ja kerran oli terapeutti ja se muutettiin toiseen kanssa niin en kokenut sitä enään hyödylliseksi tai kun olin oppinut just luottamaan tähän ekaan niin tuli toinen ja ei ollut samanlainen yhtään ja sitten olen saanut noita sairaanhoitaja aikoja mutta siellä kanssa muuttuu ja vaikea mennä vaan tunniksi juttelemaan saman ikääiselle naiselle joka ei juuri puhu vaan on et "mmm" "mmm, ymmärrän" "mmmm" .

Opamoxit mulla oli myös yhdessä vaiheessa mutta Pirkanmaalla on uudistus ja ne otettiin pois monelta ja mullakin tiputettiin ja otettiin pois kun oli tasainen jakso ja en ollut hakenut niitä kuin tarvittaessa niin koki etten tarvitsisi ollenkaan . Pitäisi varmaan varata uusi aika , olet oikeassa, kiitos .

Vierailija
20/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/nuorten-ahdistuksen-omahoi…

Kiitos, käyn kurkkaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän