Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten isä halusi erota ja hommasi uuden tyttöystävän, nyt kiukuttelee kuin esiteini!

Vierailija
05.05.2025 |

15 vuoden suhde loppui kun mies halusi etsiä onnea ja elää omaa elämää muualla. Aloitti uuden parisuhteen ja sovittiin lasten asiat. Nyt jatkoin omaa elämääni ja lopetin perään kyselemisen kokonaan, tein selväksi että ihan hyvä näin. No mitäpä kuulkaa. Mies soittelee vihaisia puheluita, paiskoo luuria korvaan, haluaa muutella tapaamissopimuksia, tulee mun kotiin vit..uilemaan ja aukomaan päätään huonotuulisena. Ei voi muuta kuin nauraa (toki salaa nauran). Tuntuu kyllä olevan tosi onnellinen nyt! 

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla vika on AINA miehessä. 

Vierailija
62/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ihan hirveä viha eksää kohtaan eron jälkeen vaikka itse halusin erota. Silmät todella aukesi ja tajusin kuin helvetin huonossa suhteessa olin ollut ja mitä kaikkea olin kestänyt. Se viha oli ihan kamala. Aivan kuin joku trauma purkautui pois. Eksäsi voi kokea samoja asioita. Hän purkaa vihana kaiken paskan mitä sinun kanssa koki. 

Lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mies pitänyt sinua itsestäänselvyytenä, ja nyt riehuu kun et jäänytkään nyyhkyttämään perään. Älä vaan ota takas, vaikka mitä lupailisi.

Vierailija
64/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ihan hirveä viha eksää kohtaan eron jälkeen vaikka itse halusin erota. Silmät todella aukesi ja tajusin kuin helvetin huonossa suhteessa olin ollut ja mitä kaikkea olin kestänyt. Se viha oli ihan kamala. Aivan kuin joku trauma purkautui pois. Eksäsi voi kokea samoja asioita. Hän purkaa vihana kaiken paskan mitä sinun kanssa koki. 

Lapsellista.

Eli tunteet pitäisi piilottaa. Kuinka aikuismaista.

Vierailija
65/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei jätä hyvää naista. Piste.

Tätähän ne ei tajua

Käyttekö kaikki riehumassa eksienne luona? Menkää hoitoon.

Vierailija
66/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan aitoa vihaa sinua kohtaan. Siellä hän miettiin, että saatana kuinka monta vuotta meni hukkaan tuonkin takia, ja se nyt purkautuu tuolla tavalla. 

Ja ukko on masokisti, ja haluaa lisää ap:n seuraa. Tunkee sisälle, soittelee jne. Jos sitoa vihaa tuntisi, niin sopisi asiat vaan viestittelemällä, ja jättäisi lapset mahdollisimman nopeasti ettei toista näe.

Vierailija
67/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sillä nyt on hyvä nainen, riehukoot siellä sen kanssa.

Miksi hän uudelle naiselle riehuisi. Tietysti kaikki pettymys purkautuu eksää kohtaa. Todennäköisesti ollut ihan paska suhde eksän kanssa ja haluaa vielä ilmaista sen kunnolla. 

Vierailija
68/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tapaamisajat vahvisteta lastenvalvojan kanssa?

Sitten vain noudatetaan niitä.

Ap ei ole vastuussa siitä, miten miehen aikataulut sakkaa uuden tyttöystävän kanssa.

Vierailija
69/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on taas noin mustavalkoista 🙄 Nää on niin nähty ja kuultu monet kerrat. Exä tullut hulluksi osa 19384738292p1p29to9394748489929293748492929474493947401101001947494238939393939282299292847475759292857494992å191677373391919

No mitäpä hyötyä olisi keksiä tarinoita anonyymille keskustelupalstalle. Ootko sä tuo exä vai sen uusi tyttis vai miksi hiertää? 

En ole kukaan noista. Olen vaan lopen kyllästynyt näihin uhriutumistarinoihin, jotka ei koskaan pidä paikkansa. Mitään itsereflektointikykyä ei ihmisillä enää ole. Ei ihme että eroja tulee.

On mulla reflektointikykyä ihan paljonkin. Mä en kuitenkaan ole tässä kertomuksessa se, joka neljänkympin kriisissään halusi lähteä etsimään uutta onnellisuu

Miksi mies eroaa noinkin täydellisestä naisesta???

Vierailija
70/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa akat olla raivoissaan. Sitähän tässä taas haetaankin.

Vierailija
71/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Kikki edellä juostaan vieraissa ja jätetään jonkun vosukan takia hyvä nainen ja sitten kaduttaa, kun ei se vosukka niin ihana ollutkaan.

Ehkä ap onkin pitänyt jalkansa ristissä, pimppaa pitikin hakea muualta. Voi hyvin olla.

Hyvää naista ei kukaan mies jätä. Varsinkaan, jos loveakin on kotona tarjolla.

Kerrohan miksi se ukko sitten edelleen juoksee siellä huonon naisen luona? Ai et osaakaan? No sepä yllätys.

Vierailija
72/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ne ei tajua

Käyttekö kaikki riehumassa eksienne luona? Menkää hoitoon.

Kävin riehumassa. Oksensin kaiken paskan ulos ja sen jälkeen helpotti. Eniten olin kyllä vihainen itselleni, että alistuin sellaiseen suhteeseen. 

Vierailija
73/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselis tuollaista touhua. Estot ja lasten asiat lyhyesti vaikka sähköpostilla. Jos sekään ei onnistu niin joku välikäsi sukulaisesta. Hyvä että sua kuitenkin naurattaa.

Vierailija
74/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mummo 💕💕💕👵🏻

Vierailija
75/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän uudelle naiselle riehuisi. Tietysti kaikki pettymys purkautuu eksää kohtaa. Todennäköisesti ollut ihan paska suhde eksän kanssa ja haluaa vielä ilmaista sen kunnolla. 

Vaikka olisi näin, niin näinkö hyvä isä tekee? Tunkee lasten toiseen kotiin haukkumaan ja syyttämään näiden äitiä? Oma vihaa, raivo ja kiukku menee siis lasten hyvinvoinnin ja mielenterveyden edelle?

Vierailija
76/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan aitoa vihaa sinua kohtaan. Siellä hän miettiin, että saatana kuinka monta vuotta meni hukkaan tuonkin takia, ja se nyt purkautuu tuolla tavalla. 

Mitä sillä voittaa? Menettää vielä lapsetkin ja kun se uusi nainen näkee millaisen hirviön kanssa on hynttyyt yhteen laittanut niin lähtee hänkin jos jotain korvien välissä on.

Vierailija
77/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi näin, niin näinkö hyvä isä tekee? Tunkee lasten toiseen kotiin haukkumaan ja syyttämään näiden äitiä? Oma vihaa, raivo ja kiukku menee siis lasten hyvinvoinnin ja mielenterveyden edelle?

Eihän aloituksessa mitään sanottu, että lasten edessä raivoaa? 

Vierailija
78/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän aloituksessa mitään sanottu, että lasten edessä raivoaa? 

Ketjussa sanottiin, että tunkee sisälle, kun tuo lapsen/lapset. Harva koti on niin suuri kartano, ettei lapset kuulisi oman vanhemman huutoa.

Ja kyllähän huuto kuuluu puhelimessakin samassa huoneessa oleville.

Lapsiparat.

Vierailija
79/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli sellainen tunne, että lähdet liikaa mukaan asiaan tunnetasolla. Vähän niin kuin toivoisit vahingoniloisena, että mies ei olekaan tyytyväinen nyt.

Ei varmaan olekaan, mutta ei ollut sinunkaan kanssa eikä kaipaa entiseen. Ehkä potuttaa asioiden vaikeus. Elatusmaksut, uuden elämän järjestelyt jne. Näkee sinut syypäänä. Sinähän olet exä ja lapset on sinunkin. Kokee vastuksiksi. Olisi ehkä tykännyt jatkaa entiseen malliin. Sinä olisit hoitanut lapset, omaisuutta ei olisi tarvinnut jakaa ja hän olisi saanut seikkailla muiden naisten kanssa.

Paras mitä voit tehdä: minimoi yhteydenpito. Ole lapsia vastassa ulko-ovella. Miehen ei tarvi tulla sisään. Sovi ajat tekstiviestillä. Älä soita, älä vastaa. Näin pystyt itsekin irtautumaan hänestä ja alkamaan elää omaa elämää.

Vierailija
80/204 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko bannata ton vidun rasittavan kissakeittohullun. Tunkee joka ketjuun suoltamaan paskaansa.