Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä halusi erota ja hommasi uuden tyttöystävän, nyt kiukuttelee kuin esiteini!

Vierailija
05.05.2025 |

15 vuoden suhde loppui kun mies halusi etsiä onnea ja elää omaa elämää muualla. Aloitti uuden parisuhteen ja sovittiin lasten asiat. Nyt jatkoin omaa elämääni ja lopetin perään kyselemisen kokonaan, tein selväksi että ihan hyvä näin. No mitäpä kuulkaa. Mies soittelee vihaisia puheluita, paiskoo luuria korvaan, haluaa muutella tapaamissopimuksia, tulee mun kotiin vit..uilemaan ja aukomaan päätään huonotuulisena. Ei voi muuta kuin nauraa (toki salaa nauran). Tuntuu kyllä olevan tosi onnellinen nyt! 

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se lapsien kannalta reilua antaa miehelle vielä mahdollisuus. Ei joku ikäkriisi ja suhdekokeilu tyttöystävän kanssa ole mikään oikea syy erota ja hajottaa lasten perhe. Aloittaja voisi etsiä itsestään vähäsen anteeksiantoa ja miettiä lasten parasta, eli perheen yhteenpaluuta. 

Ap:n kuvauksen ja kommenttien perusteella ukko on kyllä huolellisesti polttanut sillat takanaan.

Voihan ne sillat aina rakentaa uusiksi, varsinkin jos mies on rakennusalalla.

Vierailija
142/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma alkaa hiipua suhteesta uuden tyttöystävän kanssa? Ei ole enää niin kiihkeää? Tai ehkä uusi nuori tyttöystävä onkin alkanut epäröidä koko suhdetta ja eroa oireilevien, kiukuttelevien ja huutavien bonuslasten äitinä toimimista?  

Sitten mies huomaa hankaloittaneensa vapauden kaipuussa ja seksin himossa omaa arkeaan ja elämäänsä huomattavasti peruuttamattomalla tavalla. Ei olekaan kivaa olla yksin vastuussa lapsista ja kaikista asioistaan 24/7 isäviikoilla, ruuanlaitot, lasten jälkien siivoamisen, lasten kuskailu sinne tänne, yövalvomiset, kun lapsi on kipeänä ja kiukuttelun vastaanottaminen alkaa ottaa hermoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän samaa, ei ehkä noin pahasti. Itse vaihtoi lennosta naista, tai luultavasti petti jo minua sen naisen kanssa. Halusi siis eron ja minut ulos yhteisestä talosta. Ostin sitten oman asunnon ja muutin. Kun olin tähän muuttanut, alkoi tuo raivoaminen. En nyt tarkemmin halua täällä kertoa. Mutta veikkaan että sitä vaan ärsytti että ei voinut enää kontrolloida minua, paitsi just lasten välityksellä yritti. Ja että pärjäsin yksin, jopa paremmin kuin ennen. kuvitteli vissiin että joudun vuokrakämppään ym, mutta ostinkin paremman asunnon kuin se yhteinen oli ja lisäksi halvempi. Joten kulut pysyi samana, vaikka yksin maksan. Hänellä taas tekee tiukkaa asua yksin siellä. Se uusi nainenkaan ei lopulta kauaa sitä katsellut. Lapset eivät juuri myöskään halua siellä enää olla, kun on alkanut niillekin räyhätä. Minua kohtaan rauhoittui vuodessa. Tai se pahin meni, edelleen toki koittaa kontrolloida. 

Vierailija
144/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se lapsien kannalta reilua antaa miehelle vielä mahdollisuus. Ei joku ikäkriisi ja suhdekokeilu tyttöystävän kanssa ole mikään oikea syy erota ja hajottaa lasten perhe. Aloittaja voisi etsiä itsestään vähäsen anteeksiantoa ja miettiä lasten parasta, eli perheen yhteenpaluuta. 

Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

Vierailija
145/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

Kuules nyt, viesti oli ehkä itsekkäistä syistä lähetetty, mutta täyttä asiaa.

Vierailija
146/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mustasukkainen nyt kun jatkat elämää ilman häntä etkä enää huomaa tai kiinnitä huomiota. Ei tainnu olla uus muija mikään aarre. 🤣

No, mitäpä tasoa voi odottaa naiselta, jolle kelpaa joku "hyvä" perheenisä...

Usein ne kakkosnaiset, jotka lähtee perheenisien kakkospanoiksi ja salasuhteiksi eivät ole kovin tasokkaita ja luotettavia naisia muutenkaan. Eri asia on naiset, joille nämä miehet valehtelee ja esittää sinkkua.

Mutta jos tietoisesti lähtee salasuhteeseen naimisissa olevan useamman lapsen isän kanssa, ja ilmeisesti on ollut asiasta tietoinen, koska jatkanut miehen kanssa eronkin jälkeen, niin väittäisin, että jotain häikkää on itsetunnossa, standardeissa, mitä tulee miehiin ja niissä omissa rajoissa myös. Oikeasti tasokas ja hyvä sinkkunainen pystyy kyllä saamaan omanikäisen vapaan miehen puolisoksi, voi olla että niitä on tyrkylläkin. 

Vierailija
147/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti (alitajuisesti ehkä) hakee syytä erolle itsensä ulkopuolelta. Että sä tai teidän suhde oli ihan mahdoton ja ero oli ainut mahdollisuus. Näin ei tarvitse kohdata sitä, että on täysin itsekkäistä syistä tehnyt päätöksen lähteä. Todella syvältä, ettei kanna edes vastuuta tuosta ratkaisustaan. Raukkamaista. 

Vierailija
148/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kummastuttaa ketjussa nämä oletettavasti miesten viestit, joiden mukaan on Ap:n syytä, että mies tunkee kotiinsa riehumaan, lähettelee asiattomia viestejä ja käyttäytyy rajattomasti. Onko teistä todella hyväksyttävää käyttäytyä noin ketään kohtaan, oli sitten eksä tai ei?

Ei ole tietenkään tuollainen käytös oikein. Mutta minulla pisti silmään tuo haluaa muuttaa tapaamissopimusta, miksei sitä voi muuttaa jos on tarpeen, joo on turhauttavaa jos ei toinen osapuoli edes yritä joustaa. 

Vierailija
149/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kummastuttaa ketjussa nämä oletettavasti miesten viestit, joiden mukaan on Ap:n syytä, että mies tunkee kotiinsa riehumaan, lähettelee asiattomia viestejä ja käyttäytyy rajattomasti. Onko teistä todella hyväksyttävää käyttäytyä noin ketään kohtaan, oli sitten eksä tai ei?

Ei ole tietenkään tuollainen käytös oikein. Mutta minulla pisti silmään tuo haluaa muuttaa tapaamissopimusta, miksei sitä voi muuttaa jos on tarpeen, joo on turhauttavaa jos ei toinen osapuoli edes yritä joustaa. 

Ilmeisesti Ap on joustanut ja kun on joustanut, niin mies on tullut kämpilleen riehumaan lapsia tuodessa.

Ja miksi pitäisi joustaa, jos se ei itselle yksinkertaisesti sovi, on esim työvuorot jo sovittuna, tai muuta menoa? Eipä mies voi omavaltaisesti niitä sanella sopimuksen ohi. Tuohan tekee sen mahdottomaksi, että Ap voisi elää omaa elämää ja mennä eteenpäin.

Vierailija
150/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärsin ap:n tekstin, että tapaamisten muuttaminen on jatkuvaa ja ap:n turhautumisesta jotenkin paistaa se, ett ex tekee ohareita. Miksi ap:n pitäisi olla mieliksi exälle, joka käyttäytyy huonosti?

Sopimukset on sitä varten, että asiat on selviä molemmille ja hommat sujuu. 

Vierailija
151/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Ei kuulosta siltä, että kaikki ois terveydessä kohdillaan... Joko psyykkistä tai sitten joku aivosairaus, miksei myös sokeritauti, jos ei hoitotasapaino kohdillaan...

Tai sitten ihan vaan yksinkertaisesti narsistin naamari nyt pudonnut pois.

Vierailija
152/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti (alitajuisesti ehkä) hakee syytä erolle itsensä ulkopuolelta. Että sä tai teidän suhde oli ihan mahdoton ja ero oli ainut mahdollisuus. Näin ei tarvitse kohdata sitä, että on täysin itsekkäistä syistä tehnyt päätöksen lähteä. Todella syvältä, ettei kanna edes vastuuta tuosta ratkaisustaan. Raukkamaista. 

Nämä on niitä asioita, joita pitäisi miettiä ennen kuin ryhtyy tekemään lapsia ja perustamaan perhettä. Haluaako kumminkin elää vielä itsenäistä poikamiehen elämää? Kokea jotain vielä ihmissuhteissa, mikä ei perheellisenä ole mahdollista? Jne. Kenenkään kun ei ole pakko nykyaikana perustaa perhettä ja tehdä lapsia, jos se ei ole oma juttu eikä sen tarvitse olla.

On vähän epäreilua tehdä ne lapset ja perustaa perhe ja sitten neljänkympin kynnyksellä päättääkin, että haluaakin elää parikymppisen vapaan sinkkumiehen arkea. Kun ei niitä lapsia saa tekemättömiksi. Ja ne omat valinnat sitten siinä vaiheessa vaikuttaa lapsiin, heidän lapsuuteen ja kehitykseen.

Vierailija
153/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan Ap:ta ei enää ero harmita ja miehen todellinen luonne tuli nyt esille. 

Vierailija
154/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että AP halusi miehen eroavan, mies teki työtä käskettyä mutta jää jäi vetävän käteen.

Vierailija
155/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että AP halusi miehen eroavan, mies teki työtä käskettyä mutta jää jäi vetävän käteen.

Höpö höpö. 

Vierailija
156/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi hän ei tee uusia sopimuksia... Eiväthän ne ole sitovia koskaan...

Vierailija
157/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetävän käteen jää LUU.

Vierailija
158/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Like a compass needle that points north, a man's accusing finger always finds a woman. Always. Khaled Hosseini

Vierailija
159/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vähän samaa, ei ehkä noin pahasti. Itse vaihtoi lennosta naista, tai luultavasti petti jo minua sen naisen kanssa. Halusi siis eron ja minut ulos yhteisestä talosta. Ostin sitten oman asunnon ja muutin. Kun olin tähän muuttanut, alkoi tuo raivoaminen. En nyt tarkemmin halua täällä kertoa. Mutta veikkaan että sitä vaan ärsytti että ei voinut enää kontrolloida minua, paitsi just lasten välityksellä yritti. Ja että pärjäsin yksin, jopa paremmin kuin ennen. kuvitteli vissiin että joudun vuokrakämppään ym, mutta ostinkin paremman asunnon kuin se yhteinen oli ja lisäksi halvempi. Joten kulut pysyi samana, vaikka yksin maksan. Hänellä taas tekee tiukkaa asua yksin siellä. Se uusi nainenkaan ei lopulta kauaa sitä katsellut. Lapset eivät juuri myöskään halua siellä enää olla, kun on alkanut niillekin räyhätä. Minua kohtaan rauhoittui vuodessa. Tai se pahin meni, edelleen toki koittaa kontrolloida. 

Miehet eivät koskaan tajua tätä, miten iso osa heidän "voimaansa" oikeasti tulee siitä naisesta vierellä, vaikka suhde ei olisikaan ruusuilla tanssimista. Nuo romahdukset ovat rumaa katsottavaa, kun tajuavat.

Vierailija
160/204 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vähän samaa, ei ehkä noin pahasti. Itse vaihtoi lennosta naista, tai luultavasti petti jo minua sen naisen kanssa. Halusi siis eron ja minut ulos yhteisestä talosta. Ostin sitten oman asunnon ja muutin. Kun olin tähän muuttanut, alkoi tuo raivoaminen. En nyt tarkemmin halua täällä kertoa. Mutta veikkaan että sitä vaan ärsytti että ei voinut enää kontrolloida minua, paitsi just lasten välityksellä yritti. Ja että pärjäsin yksin, jopa paremmin kuin ennen. kuvitteli vissiin että joudun vuokrakämppään ym, mutta ostinkin paremman asunnon kuin se yhteinen oli ja lisäksi halvempi. Joten kulut pysyi samana, vaikka yksin maksan. Hänellä taas tekee tiukkaa asua yksin siellä. Se uusi nainenkaan ei lopulta kauaa sitä katsellut. Lapset eivät juuri myöskään halua siellä enää olla, kun on alkanut niillekin räyhätä. Minua kohtaan rauhoittui vuodessa. Tai se pahin meni, edelleen toki koittaa kontro

Ja tuo on ihan hirveä ongelma, että kun se nainen alkaa voimaannuttamaan miestä, niin mies alkaa kanavoimaan tätä voimaa uuden siitoskumppanin hakemiseen. Aivan tuhoon tuomittu kuvio. Koska kun ykkösvaimo nostaa kytkintä, se kakkosliittokin hajoaa. 

Ymmärrän hyvin esim. juutalaisten järjestelyn siitä, että miehen kaikki energia kanavoidaan liike-elämään. Jos heitä ei koko ajan ohjata tekemään jotakin järkevää, lähtee käyntiin tuo siitos-ohjelma, missä vaimot vaihtuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi