Lasten isä halusi erota ja hommasi uuden tyttöystävän, nyt kiukuttelee kuin esiteini!
15 vuoden suhde loppui kun mies halusi etsiä onnea ja elää omaa elämää muualla. Aloitti uuden parisuhteen ja sovittiin lasten asiat. Nyt jatkoin omaa elämääni ja lopetin perään kyselemisen kokonaan, tein selväksi että ihan hyvä näin. No mitäpä kuulkaa. Mies soittelee vihaisia puheluita, paiskoo luuria korvaan, haluaa muutella tapaamissopimuksia, tulee mun kotiin vit..uilemaan ja aukomaan päätään huonotuulisena. Ei voi muuta kuin nauraa (toki salaa nauran). Tuntuu kyllä olevan tosi onnellinen nyt!
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko oikeasti enää päästää lapset isälleen?
Siis oletteko te täällä ihan tosissanne. Lapsia eikä voi päästää isälle koska ei ole iloinen äidille. Eikö ole pääasia miten hoitaa lapset!
Eihän tämä ap täällä sen koommin kauniisti puhu ex miehestään ettekä te ole häneltä lapsia viemässä..
Tässä näkee kuinka väärin miehiä kohdellaan eroissa, aina ollaan viemässä lapset jos ei ex vaimoa miellytetä 24/7
Mies käyttäytyy kuin psykoosissa. Ehkä parempi olisi tehdä huoli-ilmoitus.
Miehet taantuvat erossa ihan taaperoiksi. Kokemusta on jopa kahdesta eri miehestä, jotka ihan oma-aloitteisen eron jälkeen ovat lähteneet kännisiä raivoviestejä ja tappouhkauksia, haukkuneet ja solvanneet ilman että olen itse ottanut yhteyttä tai halunnut olla tekemisissä. Molemmilla oli vielä kaiken päälle otsaa vaatia seksiä. En ymmärrä mikä siinä erossa saa miehen noin aivokuolleeseen tilaan. Saati sitten ne, jotka olen itse dumpannut... Onneksi ei ole ollut lapsia kuvioissa. Tsempit ap:lle, kyllä se siitä joskus rauhoittuu. Kotiin ei tarvitse päästää ketään räksyttämään.
Nämä ovat sellaisia lapsen tasolle jääneitä, jotka koskaan eivät osaa olla onnellisia ja joiden mielestä kaikki oma pahoinvointi on jonkun muun syyn. Eivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi Miehiksi eivätkä osaa ottaa vastuuta mistään omista tekemisistään. Oman elämänsä luusereita.
Tämä on hellyttävä tämä ketjuun tiensä löytänyt miesoletettu kiukkupussi :D