Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin etsiminen eron jälkeen aikuisena

Vierailija
05.05.2025 |

Kamala tilanne jos vertaa nuorempiin, koska vaatimukset on samat mutta aikaa tai rahaa ei enää ole. Kuviossa mukana lapset vaatimuksineen, rahaa ei yksinäisellä vanhemmalla ole liioiksi asti, mutta silti pitäisi olla kroppa huippukunnossa jotta olisi "urheilullinen", prameet vaatteet jotka ei ole ilmaisia, nätti naama joka ei ole ilmainen, nätti tukka joka ei ole.. kaikki rahat on menossa johonkin muuhun kuin johonkin näistä. Miten tässä tilanteessa voi onnistua löytämään normaalin ja seksuaalisesti kiihottavan kumppanin?... Keskustelua yleisellä tasolla kiitos.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten raha(n vähyys) liittyy millään tavalla seksuaaliseen kiihottavuuteen.

Niin kuin Tuksukin tapasi sanoa, miehellä pitää olla "karismaa".

Vierailija
62/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n onglma on köyhyys ja saamattomuus oman kropan suhteen. Itselläni ei ollut tuota ongelmaa, joten ei ollut ongelmaa löytää uutta kumppaniakaan

😆😆😆 Tietäjät taas äänessä täällä. En ole ylipainoinen mutta ei ole varaa saada itseään ihan huippukuntoonkaan, mukaan lukien tukka meikki vaatteet kädet. Oliko koskaan kuullut keskustelusta YLEISELLÄ TASOLLA??? Mene äidinkielen tunneille!

YLEISELLÄ TASOLLA ei tunneta aloituksen kitinää. Normaaleilla aikuisilla on varaa ja aikaa eronneenakin harrastaa ja shoppailla. Lapset ovat toisella vanhemmalla tai omilla vanhemmillaan tai on ostettu lastenhoitopalveluja, jotta vanhempi pääsee tekemään omia juttujaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustyypit tällä foorumilla eivät kauheasti tiedä kiireisestä elämästä ja ruuhkavuosista.

Vierailija
64/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n onglma on köyhyys ja saamattomuus oman kropan suhteen. Itselläni ei ollut tuota ongelmaa, joten ei ollut ongelmaa löytää uutta kumppaniakaan

Kiva kun tulit tuon kertomaan tänne (en kyllä ymmärrä että miksi). Kroppa toki voi olla kunnossa, mutta luonne ihan mitä sattuu ja sisäinen kauneus puuttuu täysin. Onnea ja menestystä kuitenkin. Toivottavasti et saa syöpää tai jotain muuta vakavaa.

Vierailija
65/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆😆😆 Tietäjät taas äänessä täällä. En ole ylipainoinen mutta ei ole varaa saada itseään ihan huippukuntoonkaan, mukaan lukien tukka meikki vaatteet kädet. Oliko koskaan kuullut keskustelusta YLEISELLÄ TASOLLA??? Mene äidinkielen tunneille!

YLEISELLÄ TASOLLA ei tunneta aloituksen kitinää. Normaaleilla aikuisilla on varaa ja aikaa eronneenakin harrastaa ja shoppailla. Lapset ovat toisella vanhemmalla tai omilla vanhemmillaan tai on ostettu lastenhoitopalveluja, jotta vanhempi pääsee tekemään omia juttujaan. 

Joo sulla on selvästi laajaa omakohtaista kokemusta aiheesta 😂 Ei yksikään tässä elämäntilanteessa oleva ihminen kirjoittaisi aiheesta noin sori mutta sen kuulee jo kilometrien päähän... 😆 toi ihme elämänmalli, mistä sinä kirjoitat, taitaa olla enemmänkin joiden joidenkin monacolaisten juttuja. Ja mikä ihme tuo oli että vanhemmat harrastavat liikuntaa silloin kun lapset ovat omilla vanhemmillaan... 😃

Vierailija
66/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mukava oma itsesi. kumppaniehdokkaita kyllä tarjoutuu ovista ja ikkunoista. minä löysin sitten töistä.

t. viiskyt ja risat, kehopositiivinenkin

Vierailija
67/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit terveet aikuiset ihmiset eivät myöskään paina alas ihmisiä, joilla ei ole laajoja sosiaalisia verkostoja. Se on lähinnä moukkien ja vauvafoorumin perustyyppien tapa. Nykypäivänä ihmiset muuttavat ja lapsen isovanhemmatkin saattavat muuttaa etelään viettämään eläkevuosiaan.

Vierailija
68/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä samaistun ihan täysin. OK, sillä erolla että minulle on käynyt taloudellisesti hyvin, ja kai kroppakin on vielä ihan OK kunnossa, mutta muuten olen ikääntynyt niinkun nyt voi olettaa, hiuksia lähtenyt eikä naamakaan ole enää entisensä. Enkä nyt koskaan ollut se suosituin poika nuorempanakaan, vaikken nyt se epäsuosituinkaan.

Nyt olisi tarjolla vaan sitä peruskamaa: enemmän tai vähemmän plösöä, tätiytynyttä lookia vaihdevuosioireineen. Ihan mukavia treffejä voi tottakai tulla, mutta ei niissä ole puolin eikä toisin mitään vetovoimaa. Miten sellaisen päälle voisi rakentaa mitään parisuhdetta? Kumpaakaan ei kiinnosta tehdä mitään aloitetta, kumpikaan ei koe että toinen olisi "riittävä". En tiedä miten parhaiten ottaisi esille että toinen ei kiinnosta fyysisessä mielessä, mutta ystävä jonka kanssa jakaa arki voisi kyllä tulla kyseeseen.

Vierailija
69/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miehenä samaistun ihan täysin. OK, sillä erolla että minulle on käynyt taloudellisesti hyvin, ja kai kroppakin on vielä ihan OK kunnossa, mutta muuten olen ikääntynyt niinkun nyt voi olettaa, hiuksia lähtenyt eikä naamakaan ole enää entisensä. Enkä nyt koskaan ollut se suosituin poika nuorempanakaan, vaikken nyt se epäsuosituinkaan. Nyt olisi tarjolla vaan sitä peruskamaa: enemmän tai vähemmän plösöä, tätiytynyttä lookia vaihdevuosioireineen. Ihan mukavia treffejä voi tottakai tulla, mutta ei niissä ole puolin eikä toisin mitään vetovoimaa. Miten sellaisen päälle voisi rakentaa mitään parisuhdetta? Kumpaakaan ei kiinnosta tehdä mitään aloitetta, kumpikaan ei koe että toinen olisi "riittävä". En tiedä miten parhaiten ottaisi esille että toinen ei kiinnosta fyysisessä mielessä, mutta ystävä jonka kanssa jakaa arki voisi kyllä tulla kyseeseen.

Kiitän asiallisesta vastauksesta ja vertaistuesta 🙂 minulle taas kyllä löytyisi seksiseuraa, sellaistakin mistä olisin itse kiinnostunut mutta tuskin mitään vakavaa kuitenkaan. En koe lasten enkä perheen enkä myöskään vakaumukseni kannalta oikeaksi mitään jatkuvaa miehen vaihtoa.

Vierailija
70/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sen verran korjausta ap:lta että siis itse olisin kyllä myös vakavassa mielessä kiinnostunut näistä tyypeistä jotka olisivat minun kanssani kiinnostuneet seksistä, mutta he luultavasti eivät ole kiinnostuneet sen enemmästä.

Vierailija
71/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miehenä samaistun ihan täysin. OK, sillä erolla että minulle on käynyt taloudellisesti hyvin, ja kai kroppakin on vielä ihan OK kunnossa, mutta muuten olen ikääntynyt niinkun nyt voi olettaa, hiuksia lähtenyt eikä naamakaan ole enää entisensä. Enkä nyt koskaan ollut se suosituin poika nuorempanakaan, vaikken nyt se epäsuosituinkaan. Nyt olisi tarjolla vaan sitä peruskamaa: enemmän tai vähemmän plösöä, tätiytynyttä lookia vaihdevuosioireineen. Ihan mukavia treffejä voi tottakai tulla, mutta ei niissä ole puolin eikä toisin mitään vetovoimaa. Miten sellaisen päälle voisi rakentaa mitään parisuhdetta? Kumpaakaan ei kiinnosta tehdä mitään aloitetta, kumpikaan ei koe että toinen olisi "riittävä". En tiedä miten parhaiten ottaisi esille että toinen ei kiinnosta fyysisessä mielessä, mutta ystävä jonka kanssa jakaa arki voisi kyllä tulla kyseeseen.

Kiitän asiallisesta vastauksesta ja vertaistuesta 🙂 minulle taas kyllä löytyisi seksiseuraa, sellaistakin mistä olisin itse kiinnostunut mutta tuskin mitään vakavaa kuitenkaan. En koe lasten enkä perheen enkä myöskään vakaumukseni kannalta oikeaksi mitään jatkuvaa miehen vaihtoa.

Naiselle se on varmaan hieman eri tilanne, joo. Seksiseuraa on varmasti tarjolla paljonkin, ja osa siitä oletettavasti sellaista joka itsekin miellyttää. Nuorempana sitä oli hieman kateellinenkin siitä että toisilla oli niin paljon tarjontaa (naiset ja pieni osa miehistä). Nykyään olen sinut sen kanssa toki, enkä edes koe että sellainen tarjonta olisi enää kivaa.

Vierailija
72/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai seksuaalisesti kiihottavan kumppanin löytyminen ole kiinni omasta kropasta? :D 

On se jos siihen vaaditaan se top 5% mies. Varsinkin jos haluaa mitään vakavaa yksinhuoltajana.

Taitaa olla siinä rajalla kiinostuuko kukaan mies ylipäätään keski-ikäisestä persaukisesta yksinhuoltajasta jolla ei ole edes ikinä aikaa lähteä treffeille.

Vierailija
73/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kamala tilanne jos vertaa nuorempiin, koska vaatimukset on samat mutta aikaa tai rahaa ei enää ole."

Mulla on ainakin vaatimukset eri kuin nuorempana, tai siis nuorena en juuri osannut vaatia mitään erityistä. Ja oliko sulla nuorena rahaa, jos kerran enää ei ole?

Vierailija
74/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa viikossa on 168 tuntia. Mitä hiton tärkeää tekemistä voi olla jokaiselle minuutille, ettei ehdi omasta rakkauselämästään huolehtimaan? Jotain on silloin elämän prioriteeteissa pielessä.

Okei nämä kremlinsit nyt ilmeisesti valtasivat tämän ketjun lopullisesti 😆😆 Luovutetaan... 

Tottahan tuo kirjoitus on joka sana.

Vierailija
75/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai seksuaalisesti kiihottavan kumppanin löytyminen ole kiinni omasta kropasta? :D 

On se jos siihen vaaditaan se top 5% mies. Varsinkin jos haluaa mitään vakavaa yksinhuoltajana.

Taitaa olla siinä rajalla kiinostuuko kukaan mies ylipäätään keski-ikäisestä persaukisesta yksinhuoltajasta jolla ei ole edes ikinä aikaa lähteä treffeille.

Vain kateudesta vihreillä on syytä keksiä tuollaista paskaa 😆💚

Vierailija
76/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miehenä samaistun ihan täysin. OK, sillä erolla että minulle on käynyt taloudellisesti hyvin, ja kai kroppakin on vielä ihan OK kunnossa, mutta muuten olen ikääntynyt niinkun nyt voi olettaa, hiuksia lähtenyt eikä naamakaan ole enää entisensä. Enkä nyt koskaan ollut se suosituin poika nuorempanakaan, vaikken nyt se epäsuosituinkaan. Nyt olisi tarjolla vaan sitä peruskamaa: enemmän tai vähemmän plösöä, tätiytynyttä lookia vaihdevuosioireineen. Ihan mukavia treffejä voi tottakai tulla, mutta ei niissä ole puolin eikä toisin mitään vetovoimaa. Miten sellaisen päälle voisi rakentaa mitään parisuhdetta? Kumpaakaan ei kiinnosta tehdä mitään aloitetta, kumpikaan ei koe että toinen olisi "riittävä". En tiedä miten parhaiten ottaisi esille että toinen ei kiinnosta fyysisessä mielessä, mutta ystävä jonka kanssa jakaa arki voisi kyllä tulla kyseeseen

Naiselle se on varmaan hieman eri tilanne, joo. Seksiseuraa on varmasti tarjolla paljonkin, ja osa siitä oletettavasti sellaista joka itsekin miellyttää. Nuorempana sitä oli hieman kateellinenkin siitä että toisilla oli niin paljon tarjontaa (naiset ja pieni osa miehistä). Nykyään olen sinut sen kanssa toki, enkä edes koe että sellainen tarjonta olisi enää kivaa.

Noin keskimäärin naiset ei suoranaisesti onnesta riemuitse siitä, että pystyisivät lähiökapakasta jonkun pitkäaikaistyöttömän alkoholistin sänkyynsä raahaamaan. Ehkä typerin asia mistä olla kateellinen.

Vierailija
77/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa viikossa on 168 tuntia. Mitä hiton tärkeää tekemistä voi olla jokaiselle minuutille, ettei ehdi omasta rakkauselämästään huolehtimaan? Jotain on silloin elämän prioriteeteissa pielessä.

Okei nämä kremlinsit nyt ilmeisesti valtasivat tämän ketjun lopullisesti 😆😆 Luovutetaan... 

Tänne pitäisi olla täysi-ikäisyysvaatimus.

Vierailija
78/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Aloittaja on yksinhuoltaja.

- Kertomansa mukaan ei ole aikaa edes lenkillä käydä.

- Rahaa ei ole edes kampaajalla käydä.

Mikä oli keksittyä?

Vierailija
79/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne pitäisi olla täysi-ikäisyysvaatimus.

Ei nyt varsinaisesti liity tämän keskustelun teemaan, mutta okei? Saahan sinulla olla mielipeesi sitä asiasta. Miten se liittyy millään tavalla mihinkään?

Vierailija
80/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Aloittaja on yksinhuoltaja.

- Kertomansa mukaan ei ole aikaa edes lenkillä käydä.

- Rahaa ei ole edes kampaajalla käydä.

Mikä oli keksittyä?

No otetaan nyt esimerkiksi tämä että missä olen puhunut kampaajasta? 😃 Missä olen sanonut että ei ole aikaa lähteä treffeille? En jaksa luetella joka kohtaa viesteistäsi.