Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin etsiminen eron jälkeen aikuisena

Vierailija
05.05.2025 |

Kamala tilanne jos vertaa nuorempiin, koska vaatimukset on samat mutta aikaa tai rahaa ei enää ole. Kuviossa mukana lapset vaatimuksineen, rahaa ei yksinäisellä vanhemmalla ole liioiksi asti, mutta silti pitäisi olla kroppa huippukunnossa jotta olisi "urheilullinen", prameet vaatteet jotka ei ole ilmaisia, nätti naama joka ei ole ilmainen, nätti tukka joka ei ole.. kaikki rahat on menossa johonkin muuhun kuin johonkin näistä. Miten tässä tilanteessa voi onnistua löytämään normaalin ja seksuaalisesti kiihottavan kumppanin?... Keskustelua yleisellä tasolla kiitos.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas ketju poistoon. 

ilmiannoin

Vierailija
22/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin pitkästä parisuhteesta. Menin Tinderiin ja sieltä bongailin mukavia miehiä niin seksiin kuin lenkkikaveriksikin. Vuoden päästä löysin uuden miehen, jonka kanssa olen edelleen. Lapseni oli tuolloin teini, nyt jo aikuinen. Ja joo, ei ollut ihan hirveästi rahaa, mutta en koskaan kokenut, että se on ongelma. Kyllä mä ihan parturissa silti kävin ja uimassa pitääkseni kropan kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai seksuaalisesti kiihottavan kumppanin löytyminen ole kiinni omasta kropasta? :D 

Vierailija
24/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut että kun syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa niin näyttää automaattisesti paremmalta ihan ilman sen kummempia rahallisia panostuksia (naamaan, hiuksiin tai vaatteisiin). Joten siitä on hyvä aloittaa. Ja jos ei noihin kahteen ole aikaa niin ei ole kyllä parisuhteellekaan. 

Vauva-foorumin suuri guru äänessä 😃 siihen liikuntaankin tarvitaan esim. se että joku toinen on sitten silloin niiden lasten kanssa. Sehän se aihe tässä juuri oli, että aikuisena eroneena perheellisenä tämä homma on turkasen paljon vaikeampaa. Toki jonkun voi saada, mutta miten saada myös sellaisen, jonka kanssa menee sitten makuuhuoneessa hyvin?

Vierailija
25/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei enää ole? Mihin se meni? 

En ole koskaan ollut yhtä varakas kuin nyt nelikymppisenä. N44

Vierailija
26/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin tavata edes yksi kiinnostava ihminen, että jaksaisi noita karkeloita taas. 🤷🏻

Vierailija
27/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai seksuaalisesti kiihottavan kumppanin löytyminen ole kiinni omasta kropasta? :D 

Kyllä minun kroppani kiinnostusta herättää mutta ei juuri niistä tyypeissä, joista itse haaveilisin. Erittäin yleinen ongelma myös vauva-foorumin miehillä.

Vierailija
28/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo selvästi Taas yksi niistä kauniista rohkeista ja rikkaasta jotka vauva forumilla työaikaan kirjoittelevat. Se on kuule useammin näin kuin ei ole, että jos on pieniä lapsia niin heidän tarpeensa menevät ehkä vähän edelle ja kyllä sitä aikaakin verottavat.

Vierailija
29/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin tavata edes yksi kiinnostava ihminen, että jaksaisi noita karkeloita taas. 🤷🏻

Pitäisi ensin saada säälliset vaatteet että kehtaisi lähteä jonnekin, missä niitä kiinnostavia ihmisiä voi olla.

Vierailija
30/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut että kun syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa niin näyttää automaattisesti paremmalta ihan ilman sen kummempia rahallisia panostuksia (naamaan, hiuksiin tai vaatteisiin). Joten siitä on hyvä aloittaa. Ja jos ei noihin kahteen ole aikaa niin ei ole kyllä parisuhteellekaan. 

Vauva-foorumin suuri guru äänessä 😃 siihen liikuntaankin tarvitaan esim. se että joku toinen on sitten silloin niiden lasten kanssa. Sehän se aihe tässä juuri oli, että aikuisena eroneena perheellisenä tämä homma on turkasen paljon vaikeampaa. Toki jonkun voi saada, mutta miten saada myös sellaisen, jonka kanssa menee sitten makuuhuoneessa hyvin?

Edelleen. Jos ei ole aikaa liikunnalle, ei ole aikaa parisuhteellekaan. Ongelma on siis tällöin täysin itse luotu ja turha. 

Vierailija
31/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Jos ei ole aikaa liikunnalle, ei ole aikaa parisuhteellekaan. Ongelma on siis tällöin täysin itse luotu ja turha. 

Mitä huvittavaa tämä oikein on? Kyllähän Suomessa Nyt on iso liuta perheitä joissa on paljon pieniä lapsia eikä siinä kysytä Onko aikaa parisuhteelle vai ei, vaan jos on kaksi täyspäistä ihmistä niin yhdessä pysytään myös kaiken sen hulinan keskellä.

Vierailija
32/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo selvästi Taas yksi niistä kauniista rohkeista ja rikkaasta jotka vauva forumilla työaikaan kirjoittelevat. Se on kuule useammin näin kuin ei ole, että jos on pieniä lapsia niin heidän tarpeensa menevät ehkä vähän edelle ja kyllä sitä aikaakin verottavat.

Jos on pieniä lapsia eikä ns. omaa aikaa niin parasta olisikin laittaa heidän tarpeensa edelle ja unohtaa uudet parisuhteet muutamaksi vuodeksi. 

Vierailija
33/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monelle saavutus että on aikaa käydä tupakalla. Ehkä samalla kun Vie roskat.

Vierailija
34/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas ketju poistoon. 

ilmiannoin

Miksi? 

Vierailija
35/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tarpeet ei varmaan kuitenkaan ole seteleiden syömistä vai mitä? Etkö ole muka edennyt lainkaan urallasi? Ja pieniä lapsia tässä iässä? 

Vierailija
36/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pieniä lapsia eikä ns. omaa aikaa niin parasta olisikin laittaa heidän tarpeensa edelle ja unohtaa uudet parisuhteet muutamaksi vuodeksi. 

No eipä näin kukaan eronnut perheellinen mieskään toimi, vaan uusi on jo valmiiksi katsottuna ennen eroa.

Vierailija
37/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Jos ei ole aikaa liikunnalle, ei ole aikaa parisuhteellekaan. Ongelma on siis tällöin täysin itse luotu

Hitsi tää lainaus on mahdotonta. Nyt käsittääkseni yhdessä nimenomaan ei ole pysytty vaan on erottu. 

Vierailija
38/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin saada säälliset vaatteet että kehtaisi lähteä jonnekin, missä niitä kiinnostavia ihmisiä voi olla.

On kyllä vaatteita, mutta ei kiinnostusta. lapsetkin on jo sen ikäisiä, että aikaa voisi järjestää, mutta kiinnostusta ei voi väkisin järjestää.

En koe, että mulla on mitään annettavaa kenellekään, eikä kenelläkään mulle. Tällä hetkellä näin. 

Vierailija
39/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tarpeet ei varmaan kuitenkaan ole seteleiden syömistä vai mitä? Etkö ole muka edennyt lainkaan urallasi? Ja pieniä lapsia tässä iässä? 

En tiedä mistä sinä nämä iät keksit, en ole itse tätä aihetta puheeksi ottanut eikä se myöskään kuulu yleisen tason keskusteluun aiheesta, Koska Suomessa on kaikenikäisiä eronneita.

Vierailija
40/132 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä näin kukaan eronnut perheellinen mieskään toimi, vaan uusi on jo valmiiksi katsottuna ennen eroa.

No niin eli onhan se sitten täysin mahdollista. Miksi vielä valitat vauvapalstalla kun voisit toimia kuten miehet?