Kumppanin etsiminen eron jälkeen aikuisena
Kamala tilanne jos vertaa nuorempiin, koska vaatimukset on samat mutta aikaa tai rahaa ei enää ole. Kuviossa mukana lapset vaatimuksineen, rahaa ei yksinäisellä vanhemmalla ole liioiksi asti, mutta silti pitäisi olla kroppa huippukunnossa jotta olisi "urheilullinen", prameet vaatteet jotka ei ole ilmaisia, nätti naama joka ei ole ilmainen, nätti tukka joka ei ole.. kaikki rahat on menossa johonkin muuhun kuin johonkin näistä. Miten tässä tilanteessa voi onnistua löytämään normaalin ja seksuaalisesti kiihottavan kumppanin?... Keskustelua yleisellä tasolla kiitos.
Kommentit (132)
Mun ovulaatioaika on jotenkin oudosti pidentynyt ja on päällä nykyään lähes halki kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
No minulla ainakin on rahaa nyt paljon enemmän kuin nuorempana kun menin naimisiin. Lapsia kyllä ei ole enkä miestä enää halua riesaksi.
No näinhän se on että tilanne on yleensä tämä vain jos ei lapsia ole. Sinkkuäiti lapsikatraan kanssa, joista pienimmät ovat vielä vauvaikäisiä, ovat erittäin harvoin rikkaita yksinään ilman vanhempien tai sosiaalisen verkoston tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai seksuaalisesti kiihottavan kumppanin löytyminen ole kiinni omasta kropasta? :D
On se jos siihen vaaditaan se top 5% mies. Varsinkin jos haluaa mitään vakavaa yksinhuoltajana.
En tiedä top fivesta mutta olen varma että sinäkin haluat seksuaalisesti kiihottavan kumppanin, jos jonkun. Toki kiihottavaa voi olla luonteenkin perusteella mutta se taas vaatii sitten sitä pitempää tutustumista Ja mitenkäs tämä toteutetaan?
No miksei voi tutustua, kiihottua ja sitten harrastaa seksiä, jos molemmille se sopii? Siis ihanko oikeasti aikuiset, keski-iän molemmin puolin, etsivät uutta kumppania kiihottavuuskriteereillä? Siis mitä te olette oppineet tässä elämässä? Ymmärrän parikymppisenä tuon ulkonäkö- ja seksikkyyspriorisoinnin, m
Mutta kyllä se parikymppisen pillu vaan tiukempaa tavaraa ja niksit voi opettaa jos on märkäkorva.
matkarakastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai seksuaalisesti kiihottavan kumppanin löytyminen ole kiinni omasta kropasta? :D
On se jos siihen vaaditaan se top 5% mies. Varsinkin jos haluaa mitään vakavaa yksinhuoltajana.
En tiedä top fivesta mutta olen varma että sinäkin haluat seksuaalisesti kiihottavan kumppanin, jos jonkun. Toki kiihottavaa voi olla luonteenkin perusteella mutta se taas vaatii sitten sitä pitempää tutustumista Ja mitenkäs tämä toteutetaan?
No miksei voi tutustua, kiihottua ja sitten harrastaa seksiä, jos molemmille se sopii? Siis ihanko oikeasti aikuiset, keski-iän molemmin puolin, etsivät uutta kumppania kiihottavuuskriteereillä? Siis mitä te olette oppineet tässä elämässä? Ymmärrän parikymppi
kulla nuori pilu ompi huva pilu
mohamadin taxi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei enää ole? Mihin se meni?
En ole koskaan ollut yhtä varakas kuin nyt nelikymppisenä. N44
Joo selvästi Taas yksi niistä kauniista rohkeista ja rikkaasta jotka vauva forumilla työaikaan kirjoittelevat. Se on kuule useammin näin kuin ei ole, että jos on pieniä lapsia niin heidän tarpeensa menevät ehkä vähän edelle ja kyllä sitä aikaakin verottavat.
Jos on pieniä lapsia eikä ns. omaa aikaa niin parasta olisikin laittaa heidän tarpeensa edelle ja unohtaa uudet parisuhteet muutamaksi vuodeksi.
No eipä näin kukaan eronnut perheellinen mieskään toimi, vaan uusi on jo valmiiksi katsottuna ennen eroa.
He
Nämä nuoret märkäkorvat ei itsekkään tiedä mitä ovat, yleensä jotain ruskeanreiän homoja.
-Minna 34
Nainen jolla on lapsia ei kannta edes etsiä parisuhdetta, jotuu ottaamaan sellaista pohjamutaa että alta pois, ei kannata.
Miehillä tilanne on eri kunhan on kroppa kunnossa, tukka päässä ja talous turvattu niin ei ole väliä oletko 40-50-60, ottajia lötyy 20-30v haarukassa vaikka kuinka.
Kaikki riippuu kaikesta. Mitä paremmassa kunnossa on itse, sen paremmat mahdollisuudet toki on.
Naiset haluaa sen komeimman top 10 miehen vaikka nainen olisi itse ruma ja 100 kg possu. Miehen on turha itseensä panostaa kun ei naisille kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa sen komeimman top 10 miehen vaikka nainen olisi itse ruma ja 100 kg possu. Miehen on turha itseensä panostaa kun ei naisille kelpaa mikään.
Mut ei ne sitä top 10 alfasigmaa saa. Kelpaisko ne possut siis sulle?
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on lapsia ei kannta edes etsiä parisuhdetta, jotuu ottaamaan sellaista pohjamutaa että alta pois, ei kannata.
Miehillä tilanne on eri kunhan on kroppa kunnossa, tukka päässä ja talous turvattu niin ei ole väliä oletko 40-50-60, ottajia lötyy 20-30v haarukassa vaikka kuinka.
Olen itse lapseton nainen, jolla oli lapsellisen mieskumppani. Miksei lapsettomille miehille kelpaa lapsellinen naiskumppani? Aina voi sopia, että nainen huolehtii niistä lapsistaan itse ja kumppanin kanssa voi sitten olla sitä laatuaikaa yhdessä. Mikä niissä naisten lapsissa miehiä jännittää?
No minulla ainakin on rahaa nyt paljon enemmän kuin nuorempana kun menin naimisiin. Lapsia kyllä ei ole enkä miestä enää halua riesaksi.