Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Tienaan 100t euroa / vuosi ja olen kryptomiljonaari.
Valinnanvaraa olisi.
Olen ihan tavallinen kaveri jolla on pulleahko nainen. Mita nyt omaan painoon tulee, rasvaprosentti n. 15% lihaksikas, laihdutin 100kg - 92kg. Ja 85kiloon mennaan.
Naiset on oikeasti lapsellisia ja pinnallisia sen myntaa oma vaimokin. Stabiliteetin parisuhteeseen ei tuo pelkastaan raha vaan hyvaksynta. Kannustan liikkumaan, mutta en kontrolloi kenenkaan syomista tai kommentoi kielteisesti ulkonakoa. Tata kutsutaan kunnioitukseksi. Suomessa tata ei juurikaan ole.
Naisetkin ovat yksilöitä ja naisissa on sekä pinnallisia ja lapsellisia että näiden vastakohtia. Lähtökohtaisesti miehet ovat naisten suhteen pinnallisempia kuin naiset miesten suhteen. Miehet ovat myös keskimäärin hitaammin kypsyviä kuin naiset. Miehistä löytyvät ne kaikkein epäkypsimmät tapaukset keskimäärin eli vastuunkanto omasta elämästä on heikkoa ja esim. vangeista suurin osa on miehiä, mikä ilmentää epäkypsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnanvaraa olisi.
Olen ihan tavallinen kaveri jolla on pulleahko nainen. Mita nyt omaan painoon tulee, rasvaprosentti n. 15% lihaksikas, laihdutin 100kg - 92kg. Ja 85kiloon mennaan.
Naiset on oikeasti lapsellisia ja pinnallisia sen myntaa oma vaimokin. Stabiliteetin parisuhteeseen ei tuo pelkastaan raha vaan hyvaksynta. Kannustan liikkumaan, mutta en kontrolloi kenenkaan syomista tai kommentoi kielteisesti ulkonakoa. Tata kutsutaan kunnioitukseksi. Suomessa tata ei juurikaan ole.
Naisetkin ovat yksilöitä ja naisissa on sekä pinnallisia ja lapsellisia että näiden vastakohtia. Lähtökohtaisesti miehet ovat naisten suhteen pinnallisempia kuin naiset miesten suhteen. Miehet ovat myös keskimäärin hitaammin kypsyviä kuin naiset. Miehistä löytyvät ne kaikkein epäkypsimmät tapaukset keskimäärin eli vastuunka
Suurinosa vangeista on miehia. Testosteroni on hankala hormooni. Se taytyy kanavoida johonkin.
Kaikki kommenttini mitka ovat 70% olleet asiaa ovat saaneet naisilta A) sivuutuksen tai B) sivuutuksen ja henk. koht hyokkayksen.
Se kertoo naisten pinnallisuudesta tendenssina ja lapsellisuudesta.
Jos lupauksena olisi Tallinnan Loma kylpylaan, niin siellahan olisi satamassa priimakaytoksinen daami meikattuna vastassa..
Asiat on mita on.
"Naiset on oikeasti lapsellisia ja pinnallisia sen myntaa oma vaimokin."
No vaimosi ei kyllä voi puhua muiden naisten puolesta mitenkään. Mutta onnea vaan sinulle tuon valinnan johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Mut verot on sellaiset. Ja asenne on monella tosi pihi. Perus Suomi-mies on kanssa tosi tasa-arvo friikki...
Etta jos siella deittaisin niin ekat treffit kahville jotka tarjoan ja tokat treffit teen ruoan, ulkofilepihvi ja salaatti tai ulos syomaan (keskitasoiseen paikkaan 2henkilon lasku max 80e)...
Olen aina pitanyt naita asioita itsestaanselvyytena. Ja myos pitanyt itsestaanselvyytena, etta teen NIIN PALJON tiukkaa duunia etta on varaa tehda mita huvittaa...
Naisista joutuu maksamaan ei ne halua lahtea vaan kavelylle yleisesti...
Ja sit jos on fyrkkaa kuten mulla voin deitata ei se ole ongelma... Ja usein ulkona syovana kun ostan ruokaa 30e edesta niin tarjoilija flirttaa jne. Vaikka pukeudun kun juntti tavis....
Mut se on kaikki kilpailua ja miehilla se valtti on oikeasti raha... Tasa-arvo fanaatikot ei tata halua montaa...
Mutta sanotaanko etta menen tinderiin ja laitan etta haluaisko joku lahtea tallinnaan kylpylaloma
Eli mies myöntää avoimesti ostaneensa itselleen kotiorjan Aasiasta rahalla, koska on niin ruma, ettei muuten saisi. Ja nyt pitäisi muiden miesten tehdä samoin?
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnanvaraa olisi.
Naisetkin ovat yksilöitä ja naisissa on sekä pinnallisia ja lapsellisia että näiden vastakohtia. Lähtökohtaisesti miehet ovat naisten suhteen pinnallisempia kuin naiset miesten suhteen. Miehet ovat myös keskimäärin hitaammin kypsyviä kuin naiset. Miehistä löytyvät ne kaikkein epäkypsimmät tapaukset keskimäärin eli vastuunka
Maailmassa ei ole yli 100 euron persetta.
Vierailija kirjoitti:
Mut verot on sellaiset. Ja asenne on monella tosi pihi. Perus Suomi-mies on kanssa tosi tasa-arvo friikki...
Etta jos siella deittaisin niin ekat treffit kahville jotka tarjoan ja tokat treffit teen ruoan, ulkofilepihvi ja salaatti tai ulos syomaan (keskitasoiseen paikkaan 2henkilon lasku max 80e)...
Olen aina pitanyt naita asioita itsestaanselvyytena. Ja myos pitanyt itsestaanselvyytena, etta teen NIIN PALJON tiukkaa duunia etta on varaa tehda mita huvittaa...
Naisista joutuu maksamaan ei ne halua lahtea vaan kavelylle yleisesti...
Ja sit jos on fyrkkaa kuten mulla voin deitata ei se ole ongelma... Ja usein ulkona syovana kun ostan ruokaa 30e edesta niin tarjoilija flirttaa jne. Vaikka pukeudun kun juntti tavis....
Mut se on kaikki kilpailua ja miehilla se valtti on oikeasti raha... Tasa-arvo fanaatikot ei tata halua montaa...
Mutta sanotaanko etta menen tinderiin ja laitan etta haluaisko joku lahtea tallinnaan kylpylaloma
Suomessa lähes kaikki miehet ovat korkeintaan keskituloisia niin ei rahalla ole merkitystä, vaan se kaikki muu korostuu. Eli parisuhteeseen pääsee Suomessa kun on hyvä luonne, käy palkkatöissä, pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniasta. Sillä saa jo vaimon eli kaikki kivat kyllä saavat, jos haluavat.
"Suurinosa vangeista on miehia. Testosteroni on hankala hormooni. Se taytyy kanavoida johonkin."
Sen kanavointiin vaaditaan kypsyyttä. Ja sitä ei osalla miehistä ole niin että osaisivat elää ihmisiksi.
Naisilla samaa ei esiinny ollenkaan samassa mitassa.
Ei esiinny kun olet pumpattu tayteen estrogeenia etta olisit sopuisa. Biologia ei katso tasa-arvon peraan. Mies on testosteroni pommi. Moderni kaupunkilaismies taas niin moneella tasolla alisteinen etta eihan silla edes seiso.
Ei ole yli 100e persetta. Naisista maksaa aina. Aasiassa vahemman kun suomessa.
Jos ei maksa rahaa maksaa alistetuksi tulemisen. Jotenkin kummaa ettei tata haluta ymmartaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei esiinny kun olet pumpattu tayteen estrogeenia etta olisit sopuisa. Biologia ei katso tasa-arvon peraan. Mies on testosteroni pommi. Moderni kaupunkilaismies taas niin moneella tasolla alisteinen etta eihan silla edes seiso.
Ei ole yli 100e persetta. Naisista maksaa aina. Aasiassa vahemman kun suomessa.
On se hienoa, kuinka "rakastava" mies puhuu vaimostaan. Enpä ihmettele, ettei äitisikään sinusta juuri välitä.
Nainen kunnioittaa kylmaa rahaa.
Ei muuta.
Se on selviytymisresurssi.
Suomi nainen kunnioittaa huonommin ei riita etta rahaa on, sita pitaa tuhlata naiseen.
Hauskaa taalla palstoilla etta perus jutuista joutuu vankaamaan.
Minkalainen vaimo jollain kaupankassa tai vartija miehella oikein on? Ei ainakaan korkeakoulutettu tai fiksu. Yleensa runkkailee himassa ja on luovuttanut.
Naiset haluaa AINA rikkaampaa miesta, se on DNAssa, koska RAHA = TURVA
Ainoat vaimostani rumasti puhuneet ihmiset ovat naiset taalla. Ja vaite kaikkien miesten keskituloisuudesta on nyt kylla taysin Gaussin-kayran vastainen valitettavasti.
Kukaan teista ei vaan piittaa matalapalkka-alojen miehistä, jotka ei saa pillua, koska niilla ei ole rahaa.
Tarjonta naisille miehistä on aina aivan valtava, koska mies haluaa laskea siemenet naiseen kipeasti. Nainen taas on taynna estrogeenia eika ole varsinaisesti niin miehen tarpeessa ikavuosien 16-23 jalkeen, jolloin hormoonitoiminta on aktiivisimmillaan.
Mina olen varakas kaveri. Voisin vaikka muuttaa hyvalle alueelle hesaan ja alkaa elamaan kaksoiselamaa. Laittaa joku matala-palkka alan nainen paksuksi huiputtamalla se kylpylalomalle tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoat vaimostani rumasti puhuneet ihmiset ovat naiset taalla. Ja vaite kaikkien miesten keskituloisuudesta on nyt kylla taysin Gaussin-kayran vastainen valitettavasti.
Kukaan teista ei vaan piittaa matalapalkka-alojen miehistä, jotka ei saa pillua, koska niilla ei ole rahaa.
Tarjonta naisille miehistä on aina aivan valtava, koska mies haluaa laskea siemenet naiseen kipeasti. Nainen taas on taynna estrogeenia eika ole varsinaisesti niin miehen tarpeessa ikavuosien 16-23 jalkeen, jolloin hormoonitoiminta on aktiivisimmillaan.
Mina olen varakas kaveri. Voisin vaikka muuttaa hyvalle alueelle hesaan ja alkaa elamaan kaksoiselamaa. Laittaa joku matala-palkka alan nainen paksuksi huiputtamalla se kylpylalomalle tallinnaan.
Olet kyllä heittämällä yksi palstan vastenmielisimmistä miehistä. Onneksi olet jossain hornan tuutissa, vaikka vaimosi kyllä säälittääkin. Hänen onnensa lienee se, ettei raukkaparka tajua, millaisen miehen kynsiin on joutunut.
"Tienaan 100t euroa / vuosi ja olen kryptomiljonaari. Valinnanvaraa olisi.
Olen ihan tavallinen kaveri jolla on pulleahko nainen. Mita nyt omaan painoon tulee, rasvaprosentti n. 15% lihaksikas, laihdutin 100kg - 92kg. Ja 85kiloon mennaan. Naiset on oikeasti lapsellisia ja pinnallisia sen myntaa oma vaimokin."
Sinä se lapsellinen ja pinnallinen olet kun kehuskelet omaisuuksillasi ja rasvaprosenteillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me, jotka "pääsemme" treffeille, tiedämme ettei suomalainen nainen ole minkään arvoinen kumppanina. Ainoa asia, joka kiinnostaa, on pìllu.
Tuollaisen kommentin jättäjä on niin vastenmielinen, etteivät sanat riitä kertomaan.
Ja erityisesti typerä. Jos käyttäytyy huonosti treffeillä, ei sitä pilluakaan heru. Eli ihan turhaan meni treffeille. Mikä järki tässä on? Jos sitä pillua vain haluaa, niin sillonhan pitäisi nimenomaan treffeillä hurmata se toinen mahdollisimman tehokkaasti, niin nopeammin sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoni mielesta elintaso pitaisi suhteuttaa siihen, miten paljon mies pystyy tienaamaan. Eli jos ei varaa esim. yhden tuloilla asua Hesassa muutetaan muualle. Vastustaa lastentarhaa alle 5 vuotialle. Ennen kaikki ajatteli niin ja toimi niin. Nyt kaikilla keskiluokkaisilla Hesalaisilla on pakkomielteena asua jossain espoossa tai lauttasaaressa ja orjuuttavat itsensa vajaa miljoonan euron asuntolaina taakan alle, josta mies maksaa naista suuremman osan jahka ollaan maksettu pankille 1.3m euroa.
Kaikki tama siksi, etta siella espoossa ei ole niin paljoa haittamaahanmuuttajia. Tatakaan ei voi sanoa aaneen, vaan taytyy mukamas olla arvoiltaan vihrea jne. ja mies voi ehka olla "kokoomuslainen" vaikka ei silla ole edes aikaa tajuta minkalaista poliitiikkaa se kokoomus tekee, (suosii rikkainta 7 % ja muita verottaa wanhaan malliin) ei tosiaan asuntolainurien puolue.
Ainuita fiksuja hesassa on enaa jotkut duunarit ja he
Minun mummoni olivat molemmat kotiäiteinä lasten tultua, sitä ennen töissä. Toinen isoisä oli ihan perus duunari, siitä huolimatta oli omakotitalo ja kaksi lasta. Toinen oli yrittäjä, toki mummokin kävi välillä jotain tekemässä yrityksessä, mutta pääpaino kotona ja lasten kanssa.
Tuolloin se oli ihan mahdollista erilaisen kustannusrakenteen vuoksi. Nykyäänkin toki, jos osaa elää säästäväisesti, mutta jos normi on kaksi premium-autoa, uusi koti, muutamat ulkomaanreissut vuodessa, harrastuksiin tonni ja ruokaan pari tonnia kuussa ei.
😂
Vastenmielisyys oikeasti naiskielella tarkoittaa kiinnostavaa tyyppia.
Eli kiitos kehuista!
Olet ihan kiva, tarkoittaa "ei kiinnosta vittuakaan".
Olen Kokenut Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoni mielesta elintaso pitaisi suhteuttaa siihen, miten paljon mies pystyy tienaamaan. Eli jos ei varaa esim. yhden tuloilla asua Hesassa muutetaan muualle. Vastustaa lastentarhaa alle 5 vuotialle. Ennen kaikki ajatteli niin ja toimi niin. Nyt kaikilla keskiluokkaisilla Hesalaisilla on pakkomielteena asua jossain espoossa tai lauttasaaressa ja orjuuttavat itsensa vajaa miljoonan euron asuntolaina taakan alle, josta mies maksaa naista suuremman osan jahka ollaan maksettu pankille 1.3m euroa.
Kaikki tama siksi, etta siella espoossa ei ole niin paljoa haittamaahanmuuttajia. Tatakaan ei voi sanoa aaneen, vaan taytyy mukamas olla arvoiltaan vihrea jne. ja mies voi ehka olla "kokoomuslainen" vaikka ei silla ole edes aikaa tajuta minkalaista poliitiikkaa se kokoomus tekee, (suosii rikkainta 7 % ja muita verottaa wanhaan malliin) ei tosiaan asuntolainurien puolue.
A
Noh hitto soikoon olen hokenut, etta ongelma on naisten vaatimustaso. Keskiluokkaiset ihmiset erityisesti miehet on ihan kujalla. Maalla tai pikkukaupungissa jos ottaa vaimon jolle riittaa vahempikin voi suomessa menna ihan mukavasti.
Mulla voisi menna Hesassakin, koska olen rikas,mutta en tosiaan halua hesalais mentaliteettia. Mielummin olen se vihattu sovinisti jolla on Aasiavaimo.
Ei kenenkaan viha tai ennakkoluulot mua kiinnosta.
Miehet jotka menestyy ei a) muiden mielipiteista piittaa b) tekee asiat just niinku ite haluaa
Vierailija kirjoitti:
😂
Vastenmielisyys oikeasti naiskielella tarkoittaa kiinnostavaa tyyppia.
Eli kiitos kehuista!
Olet ihan kiva, tarkoittaa "ei kiinnosta vittuakaan".
Olen Kokenut Mies
Totta kai sinä olet kokenut ja kuppainen, olethan kiertänyt kaikki Pattayan bordellit läpi. Vastenmielinen olet silti, siihen ei tuo tyypillinen yksinkertaisen miehen mansplainaaminen auta. Uskon, että vaimosi olisi kanssani samaa mieltä, jos tietäisi millainen oikeasti olet.