Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?

Vierailija
05.05.2025 |

Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan. 

Kommentit (925)

Vierailija
441/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vastenmielisyys oikeasti naiskielella tarkoittaa kiinnostavaa tyyppia. 

Eli kiitos kehuista!

Olet ihan kiva, tarkoittaa "ei kiinnosta vittuakaan".

Olen Kokenut Mies

Eli mies l o r t t o.

Tautikullihan tuo. Syfilis on edennyt jo aivoihin, sen verran kuvottavaa juttua pukkaa.

Vierailija
442/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näille voi muuttaa kuin nauraa? Mistä tämä ajatus tulee että miehet eivät pääsisi treffeille? Itse en ainakaan ennätä enkä halua, jaksa käydä niin paljon kuin naiset minua pyytäisivät treffeille... Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun kanssa olisit tallinnassa sanoisit vklpn jalkeen, etta fiksuin, mukavin ja hauskin mies jonka olet tavannut,jos olisit oikeasti hyvasta perheesta. Kasi sydamella kerron. Olen erittain fiksu ja sivistynyt. Ymmarran paljon kirjallisuudesta, musiikista, tieteesta ja taiteesta. Alykkaat naiset on harvassa.

Em. Aiheet jatan suosiolla sikarikerhoon, oltiinpa suomessa tai Thaimaassa

Sivistymattomille naisille... Olen pillumagneetti ihan vaan paljastamalla naisten todellisen luonteen.... 

"olet vastenmielinen" tarkoittaa olet kiinnostava heratat tunteita naiskielella...

Jne... Mita enemman sukupuolitauteja sen parempi. 

Vierailija
444/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikon kysymykseen:  Koska monille miehille on opetettu, että miehuus itsessään riittää kaikkeen.

Tämähän se. Luomakunnan kruunu. Not.

Vierailija
445/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kanssa olisit tallinnassa sanoisit vklpn jalkeen, etta fiksuin, mukavin ja hauskin mies jonka olet tavannut,jos olisit oikeasti hyvasta perheesta. Kasi sydamella kerron. Olen erittain fiksu ja sivistynyt. Ymmarran paljon kirjallisuudesta, musiikista, tieteesta ja taiteesta. Alykkaat naiset on harvassa.

Em. Aiheet jatan suosiolla sikarikerhoon, oltiinpa suomessa tai Thaimaassa

Sivistymattomille naisille... Olen pillumagneetti ihan vaan paljastamalla naisten todellisen luonteen.... 

"olet vastenmielinen" tarkoittaa olet kiinnostava heratat tunteita naiskielella...

Jne... Mita enemman sukupuolitauteja sen parempi. 

Joo, joo. Otahan lisää sitä thaikkukaljaa, niin uskot kohta juttuihisi itsekin.

Vierailija
446/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kannata tarjota!!! Se että ensimmäisillä treffeillä tarjoat kahvit tarkoittaa vain sitä että toisilla treffeillä on vähintään tarjottava kahvi ja kahvin kanssa jotain ja tästä se lumipalloefekti lähtee pyörimään missä naisen vaatimus vain kasvaa ja kasvaa kun mikään määrä ei riitä kun aina pitää saada pikkusen enemmän kuin edellisellä kerralla. Ja kukaan nainen ei ole niin arvokas että ansaitsisi kaikki ne vaatimukset

Vierailija
447/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän ne naiset itse pilaa omat mahdollisuutensa nimenomaan sillä että yrittävät laittautua liikaa ja tehdä mieheen vaikutuksen... Minulle ainakin sellainen on yksi suurimmista syistä jo ennen treffejä vetää tinderissä vasempaan kun nainen ei ole enää haluttava laittautuneena

Vierailija
448/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu nyt vähän siitä onko se treffikumppani tyyliin Tinderistä tägätty vai tunnetaanko jollain tavalla entuudestaan? Kannattaa myös funtsia sitä, että tollanen ylenpalttisuus ei putoa kaikkiin naisiin eikä ylipäätään kannata yrittää olla jotain muuta kuin on, koska siitä jää kiinni joka tapauksessa ja feikkailua vain harva osaa arvostaa. Ei ehkä kannata lyödä tiliä sileäksi jonkun randomin vuoksi, kun kyllähän se harmittaa, jos 15 minuutin päästä saa tekstarin, että äiti on sairastunut ja on pakkoa lähteä.

Siistit vaatteet päälle, suihku, hampaanpesu ja deodoranttia kainaloon ja iloinen ilme päälle ja oman näköistään iltaa rakentamaan. Voi olla, että ei tärppää näinkään, mutta hei, jos tosissaan tekee niin hänen menetyksensähän se on?

Tämä kuulostaa naisena omaan korvaan fiksulta asenteelta. Rento ja ystävällinen olemus ja itsekunnioitus kohdallaan, nillä irtoaa jos muut speksit toimii. Liika epätoivo karkottaa.

Vierailija
449/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää kiinnostunut "pääsemään" treffeille, en koe parisuhdetta enää itseirarvoksi. Parisuhteessa molempien tulisi olla valmiita panostamaan tasapuolisesti. Juuri tuo asenne, että naisen kanssa täytyisi "päästä" treffeille etoo. Jos enää kiinnostaisi, pitäisi varmaan itse ottaa sama asenne.

Vierailija
450/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille kannata tarjota!!! Se että ensimmäisillä treffeillä tarjoat kahvit tarkoittaa vain sitä että toisilla treffeillä on vähintään tarjottava kahvi ja kahvin kanssa jotain ja tästä se lumipalloefekti lähtee pyörimään missä naisen vaatimus vain kasvaa ja kasvaa kun mikään määrä ei riitä kun aina pitää saada pikkusen enemmän kuin edellisellä kerralla. Ja kukaan nainen ei ole niin arvokas että ansaitsisi kaikki ne vaatimukset

Kysymys on vaan pillusta.

Sun taytyy ulkoistaa kaikki vaan siihen ajatukseen. Mita maksat pillusta. Mita pillu antaa vastineeksi. 

Parisuhteet sattuu kohdalle jos sattuu. 

Mutta sellainen etta jotain vie jonnekin ulos kavelemaan ja jaarittelemaan on ihan alytonta, kun haluavat sita pillua vastaan pippuripihvin. 

Nain on ollut aivan jokaisen naisen kanssa suomessa. Miten tata on niiiin vaikea tajuta tai myontaa. Rahalla saa persetta.

Suomessa kalliimpaa kun Thaimaassa. 

Vierailija
451/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän ne naiset itse pilaa omat mahdollisuutensa nimenomaan sillä että yrittävät laittautua liikaa ja tehdä mieheen vaikutuksen... Minulle ainakin sellainen on yksi suurimmista syistä jo ennen treffejä vetää tinderissä vasempaan kun nainen ei ole enää haluttava laittautuneena

Luulen, että suurin osa miehistä haluaa että nainen laittautuu. Tietysti liika on liikaa, mutta sekin on yksilöllistä millaisen pakkelin kukakin kokee liialliseksi. Töröhuuli-irtoripsi-feikkikynsi -naisilla on kyllä yleensä vientiä enemmän kuin seinäruususisarillaan.

Vierailija
452/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen ei voi vastata, etta minka takia suomessa naisilla on treffeilta oletus, etta mennaan syomaan ja mies maksaa.

Aina.

Ei ehka ekat treffit mutta aina se menee siihen mita maksat Pillusta?

Tajusin taman ja aloin huvinpaiten viemaan niita ulos syomaan. Aloin heti saamaan - mika olikaan tama mystinen yhteys?

Vierailija
453/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun taytyy ulkoistaa kaikki vaan siihen ajatukseen. Mita maksat pillusta. Mita pillu antaa vastineeksi. 

Mutta sellainen etta jotain vie jonnekin ulos kavelemaan ja jaarittelemaan on ihan alytonta, kun haluavat sita pillua vastaan pippuripihvin. 

Nain on ollut aivan jokaisen naisen kanssa suomessa. Miten tata on niiiin vaikea tajuta t

No köyhällehän se pippuripihvikin on kallista. Pillusta ei ole tarvinnut koskaan maksaa.

M39

Vierailija
454/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siihen ei voi vastata, etta minka takia suomessa naisilla on treffeilta oletus, etta mennaan syomaan ja mies maksaa.

Aina.

Ei ehka ekat treffit mutta aina se menee siihen mita maksat Pillusta?

Tajusin taman ja aloin huvinpaiten viemaan niita ulos syomaan. Aloin heti saamaan - mika olikaan tama mystinen yhteys?

Niin kai siellä thaikuissa sitten on. Kai ne on nälissään ja kokee, että pakko antaa rumalle ja lihavalle farangille.

Vierailija
455/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kunnioittaa kylmaa rahaa. 

Ei muuta. 

Se on selviytymisresurssi. 

Suomi nainen kunnioittaa huonommin ei riita etta rahaa on, sita pitaa tuhlata naiseen.

Hauskaa taalla palstoilla etta perus jutuista joutuu vankaamaan. 

Minkalainen vaimo jollain kaupankassa tai vartija miehella oikein on? Ei ainakaan korkeakoulutettu tai fiksu. Yleensa runkkailee himassa ja on luovuttanut.

Naiset haluaa AINA rikkaampaa miesta, se on DNAssa, koska RAHA = TURVA

Naisille OMA RAHA = TURVA. Miehen rahat eivät tuo naisille turvaa. Kunnon koulutus ja työ, niistä naiset saa hyvän elämän.

Vierailija
456/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurin osa miehistä haluaa että nainen laittautuu. Tietysti liika on liikaa, mutta sekin on yksilöllistä millaisen pakkelin kukakin kokee liialliseksi. Töröhuuli-irtoripsi-feikkikynsi -naisilla on kyllä yleensä vientiä enemmän kuin seinäruususisarillaan.

Kyllä mä oon sitä mieltä että mua yleensä naiset ovat pitäneet todella arvostettuna ja nimenomaan sellaisena kunnon miehenä ja olen saanut siitä todella paljon kehuja ja vientiä riittää... Mutta kaiken maailman törröhuuli, irtoripsi, feikkikynsi muijat ovat olleet aina just niitä jotka aina heti ensimmäisenä vasempaan, niitä ei jaksa edes katsoa kaikkia kuvia. Ensimmäinen ajatus joka nimenomaan heistä tulee on se että ei ainakaan tämä ole se jonka kanssa haluaa yhtään mitään edes yrittää. Mitä tavallisemman näköinen nainen, sitä pidemmälle pääsee. MäJoilla on niitä juhlinta kuvia ja aina viimeisen päälle laittautuneena ovat kaikista huonoimpia. Mies

Vierailija
457/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. olet maksanut tarjoamalla kaikenlaista, niin olen minakin. 

Jos et ole yhtaan avokatinen saat huonon kohtelun. 

Miten perusasioita ei voi hyvaksya. 

Tama on pillusta maksamista.

Joskus ihan nuorena sain ihan vaan silla etta halusin hengailla, tytto maksoi jopa ruoat jne. ei ollut oikeasti rahaa.... 

Mutta aikuisialla kaikki oli oikeasti vastikkeellisempaa kun Thaimaassa jossa voi helposti saada ilmaiseksi tai tarjoamalla jotain halpaa...

Kaikki on inflaatiota. 100e investointi naiseen kun naiseen riittaa... Julkkisnainen on 200e... 

Vierailija
458/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kunnioittaa kylmaa rahaa. 

Ei muuta. 

Se on selviytymisresurssi. 

Suomi nainen kunnioittaa huonommin ei riita etta rahaa on, sita pitaa tuhlata naiseen.

Hauskaa taalla palstoilla etta perus jutuista joutuu vankaamaan. 

Minkalainen vaimo jollain kaupankassa tai vartija miehella oikein on? Ei ainakaan korkeakoulutettu tai fiksu. Yleensa runkkailee himassa ja on luovuttanut.

Naiset haluaa AINA rikkaampaa miesta, se on DNAssa, koska RAHA = TURVA

Naisille OMA RAHA = TURVA. Miehen rahat eivät tuo naisille turvaa. Kunnon koulutus ja työ, niistä naiset saa hyvän elämän.

Hahaha! Voi jestas kun olisikin joku päivä oikeasti tuolla tavalla. Haluaisin nähdä yhdenkin naisen jota miehen ei tarvitsisi elättää parisuhteessa... Ottaisin heti sellaisen...

Vierailija
459/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nain on ollut aivan jokaisen naisen kanssa suomessa. Miten tata on niiiin vaikea tajuta t

Voit syyttää ihan omaa naismakuasi tuosta. Kyllä minä tiedän paljon naisia, jotka ovat antaneet ilman minkäänlaista lahjusta.

Vierailija
460/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikuissa saa vitosella, Suomessa joutuu pulittamaan vajaa kolmekymppiä? Oot kyllä todellisia raha-miehiä, ei voi muuta sanoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi