Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?

Vierailija
05.05.2025 |

Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan. 

Kommentit (925)

Vierailija
381/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoi. Kaikkia kiinnostaa. Koska taalla on alpha energia. Mies joka tekee eika jaarittele tai alistu.

Aikuistuminrn on sita etta jattaa aitinsa. Ei tarvitse hyvaksyntaa. Ei tarvitse "laheisia". Muuttaa pois. Sitten voi rakentaa.

Heraan joka aamu, mulla on valtava stondis, penetroin vaimoani. Sitten vaimo paistaa kolme munaa ja pekonia. Vaimo keittaa kahvit. Ei ole kiire minnekaan. Sitten treenit, kylma-altistus (0c kotona amme), sitten duunit... Tama on hyvaa elamaan... 

Äijä ei osaa edes aamiaista tehdä itse. :D

Vierailija
382/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyva ystavani brittilainen kaveri kasvoi oljy ja kaasu sukuun... Dubaissa asuivat... Arvatkaa vaan oliko aiti koti-aiti? Kaikki muut yrittajamiehet joita tunnen... Olipa ne mista vaan vaimot on koti-aiteja, tama on jarjestely joka toimii kaikille joilla on fyrkkaa... Keskiluokkaa on kusetettu niiden pitaisi muuttaa halvempiin asuntoihin ja keskittya perheisiinsa.

Korjaa näppäimistös. Tai hanki uus, missä on ääkköset. Tosin en ole vakuuttunut, onnistuuko Suomen kielen kirjoittaminen sinulta sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on konservatiivi se on "naisvihaa". Rakastan vaimoani, Rakastan mummoani, Rakastan jopa aitiani vaikka en ole tekemisissa 10 vuoteen. Miten voin olla "naisvihaaja".

Sanomalla, etta paras paikka pienelle lapselle on aidin kanssa kotona. Ja etta avioerotilastot ja lisaantymistilastot nayttavat rumalta. Ja miehet jaavat monessa jalkoihin Suomessa. Naisten pitaisi menna armeijaan. Mita tasa-arvoa se on, israelissakin palvelee myos naiset..

Suomessa naisia suositaan geneerisesti ja naiset myos tukevat toisiaan. Miehet vaan vaikenevat epakohdista ja juovat. Muutin pois, kansainvalinen ystavapiiri ja menestys ne on ne oikeat avaimet onneen ja puoliso joka tukee!!!

Kaikkea hyvaa kaikille!!! 

Vierailija
384/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh... On olemassa ura-ihmisia, mutta heidan ei sitten kannata tehda lapsia, joita raakata itsekyydellaan.

Etta silleen toivon kylla naisille samat mahdollisuudet, mutta ihmiset jotka dumppaa lapset 2 - vuotiaana tarhaan, etta voi maksaa kalleinta asuntolainaa, vaikka voisi asua halvemminkin ja vaimo voisi olla kotona enempi lasten parhaaksi... Niin vaikeeta on hyvaksya... Ja tama on just sita "tasa-arvoa" mihin yhteiskunta ohjailee ja pakottaa. 

Noh, kukaan ei pakota naisia töihin kun lapset on pieniä. Ihan vapaasti voi olla kotiäitinä vaikka koko ikänsä. Tuo vaan edellyttää että järjestely sopii molemmille vanhemmille ja mies myös elättää perheen ja huolehtii vaimon eläketurvasta. Yllättäen näitä miehiä ei juurikaan ole. 

Ei kyllä sopisi minulle, sillä tulevaisuus olisi täysin miehen oikuista kiinni. Kun ei ole olemassa mitään vakuutusta, joka korvaisi jos mies hakkaa rahat menemään tai häipyy, kun lapset ovat pieniä eikä omaisuuttakaan vielä ole ehtinyt kertyä. 

Vierailija
385/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoi. Kaikkia kiinnostaa. Koska taalla on alpha energia. Mies joka tekee eika jaarittele tai alistu.

Aikuistuminrn on sita etta jattaa aitinsa. Ei tarvitse hyvaksyntaa. Ei tarvitse "laheisia". Muuttaa pois. Sitten voi rakentaa.

Heraan joka aamu, mulla on valtava stondis, penetroin vaimoani. Sitten vaimo paistaa kolme munaa ja pekonia. Vaimo keittaa kahvit. Ei ole kiire minnekaan. Sitten treenit, kylma-altistus (0c kotona amme), sitten duunit... Tama on hyvaa elamaan... 

Joo hauska kun mainitsit joskus otan ison hedelman tai kookospahkinan ja laitan paloiksi. Vaimo kostuu aina tasta taidonnaytteesta.

Vaimon kutsuu mua nimella "big banana" ja vaimo on "Jane".

aja 100% itse kaikki ajot hoida!!! Vaimon on hoidettava koti!!! Ala ikina vaihda vaippoja... Alistuminen ja noyryytys alkaa sielta vaipoista ja vessansiivouksesta jne... Maksa kaikki! Maksa etta vaimo ei mene toihin!!

Tassa on alpha miehen neuvot. Et tule alistetuksi. Voit juoda olutta. Voit viettaa 2.5h salilla. Jne. 

Vierailija
386/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on konservatiivi se on "naisvihaa". Rakastan vaimoani, Rakastan mummoani, Rakastan jopa aitiani vaikka en ole tekemisissa 10 vuoteen. Miten voin olla "naisvihaaja".

Sanomalla, etta paras paikka pienelle lapselle on aidin kanssa kotona. Ja etta avioerotilastot ja lisaantymistilastot nayttavat rumalta. Ja miehet jaavat monessa jalkoihin Suomessa. Naisten pitaisi menna armeijaan. Mita tasa-arvoa se on, israelissakin palvelee myos naiset..

Suomessa naisia suositaan geneerisesti ja naiset myos tukevat toisiaan. Miehet vaan vaikenevat epakohdista ja juovat. Muutin pois, kansainvalinen ystavapiiri ja menestys ne on ne oikeat avaimet onneen ja puoliso joka tukee!!!

Miehet ovat sitä mieltä, että suomalaisen naisen kuuluu maksaa 50/50 kaikista menoista, käydä töissä, hoitaa lapset ja koti. Mutta jonkun vinkuintialaisen on ihan suotavaa jäädä pelkäksi koti- ja seksiorjaksi sekä golddiggeriksi (eli käytännössä miehen armoille, kun omaa rahaa ei ole).

On tämä naisen muotti edelleen niin kovin kapea.

Vierailija
387/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa kiva kuulla vaimosi näkemys asiasta. Niin, ettet sinä ole paikalla ja hän saa sanoa, mitä oikeasti ajattelee.

Vierailija
388/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat naisille perinteisen paikan miehen palvelijana ja lasten hoitajana, mutta samalla haluat heidän modernisti menevän armeijaan? :D

Vierailija
389/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat naisille perinteisen paikan miehen palvelijana ja lasten hoitajana, mutta samalla haluat heidän modernisti menevän armeijaan? :D

Kunnon rusinat pullasta-möhömaha taitaa tuokin äijä olla. Yäk.

Vierailija
390/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hauska kun mainitsit joskus otan ison hedelman tai kookospahkinan ja laitan paloiksi. Vaimo kostuu aina tasta taidonnaytteesta.

aja 100% itse kaikki ajot hoida!!! Vaimon on hoidettava koti!!! Ala ikina

Minua ei voi ostaa kotiin. Minulta ei voi ostaa vapautusta osuudestaan omien lasten hoitamisesta.

Vierailija
391/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sitä mieltä, että suomalaisen naisen kuuluu maksaa 50/50 kaikista menoista, käydä töissä, hoitaa lapset ja koti. Mutta jonkun vinkuintialaisen on ihan s

No kun ei hän oikeasti kunnolla maksa sille naiselle. Siksi suomalainen nainen menee mielummin töihin, kun sieltä saa muutakin, kuin karkkirahaa palkaksi. 

Vierailija
392/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aja 100% itse kaikki ajot hoida!!! Vaimon on hoidettava koti!!! Ala ikina

Ooh, että osaat ihan hedelmiä pilkkoa ja vaimo hihkuu vierellä pyllyä pyöritellen. Tämä on niin nähty jo, että alkoi naurattamaan :D

Vierailija
393/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei uskalla tulla miehen kotiin treffeille, niin silloin nainen ei luota mieheen. Jos tällaisen naisen kanssa menee kalliiseen kahvilaan treffeille, tulee väistämättä mieleen, että heti kun virkokkeet on nautittu ja mies on ne maksanut, nainen sanoo menevänsä vessaan. Todellisuudessa nainen ottaakin ritolat kahvilasta ja jättää miehen yksin sinne kahvilaan käkkimään. Sellainen toiminta ei oikein houkuta miestä.

Jos mies ei kiinnosta, nainen sanoo sen kohteliaasti ennen kuin lähtee. Vessaritolat otetaan, kun mies pelottaa ja tuntuu uhkaavalle. Halutaan varmistaa, että naista ei seurata. 

Harva nainen uskaltaa sanoa miehelle ettei kiinnosta, jos mies on tarjonnut avokätisesti virvokkeita naiselle. Paljon helpompaa on vain ottaa ritolat.

Vierailija
394/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen:  Koska monille miehille on opetettu, että miehuus itsessään riittää kaikkeen.

Vierailija
395/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 100t euroa / vuosi ja olen kryptomiljonaari.

Valinnanvaraa olisi. 

Olen ihan tavallinen kaveri jolla on pulleahko nainen. Mita nyt omaan painoon tulee, rasvaprosentti n. 15% lihaksikas, laihdutin 100kg - 92kg. Ja 85kiloon mennaan.

Naiset on oikeasti lapsellisia ja pinnallisia sen myntaa oma vaimokin. Stabiliteetin parisuhteeseen ei tuo pelkastaan raha vaan hyvaksynta. Kannustan liikkumaan, mutta en kontrolloi kenenkaan syomista tai kommentoi kielteisesti ulkonakoa. Tata kutsutaan kunnioitukseksi. Suomessa tata ei juurikaan ole.

Vierailija
396/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ymmärrä naisia. Naiset ei ymmärrä miehiä. Kilpaillaan kumpi on parempi. Huoh. 

Täällä lienee onneksi vain pieni vääristynyt otos ihmisistä.

Vierailija
397/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo ymmarran tosiaan hyvin ettei kiinnosta treffata jotain ukkoa joka ihan iso aikuinen ihminen ja sitten vaatii etta jostain kahvikupista maksetaan oma osuus ei herranjumala... 

Naisten miellyttaminen viemalla ulos matkoille jne. on aina ollut itsestaanselvyys... Oman kukkaron rajoissa toki...

Mutta ehka me eletaan eri todellisuuksissa... Jos rahat olisi aivan kortilla tai pitaisi sulautua johonkin muotiiin olisi varmaan kasitykset deittailusta erilaiset... 

Deittailu on aina pay & play. 

Sita ei vaan sanota aaneen... 

Vierailija
398/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan 100t euroa / vuosi ja olen kryptomiljonaari.

Valinnanvaraa olisi. 

Olen ihan tavallinen kaveri jolla on pulleahko nainen. Mita nyt omaan painoon tulee, rasvaprosentti n. 15% lihaksikas, laihdutin 100kg - 92kg. Ja 85kiloon mennaan.

Naiset on oikeasti lapsellisia ja pinnallisia sen myntaa oma vaimokin. Stabiliteetin parisuhteeseen ei tuo pelkastaan raha vaan hyvaksynta. Kannustan liikkumaan, mutta en kontrolloi kenenkaan syomista tai kommentoi kielteisesti ulkonakoa. Tata kutsutaan kunnioitukseksi. Suomessa tata ei juurikaan ole.

Toki olet. Thaimaan bahteissa jokainen on miljonääri. Heh.

Vierailija
399/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsi antaa kuvaa liiallisesta romantiikasta, ei kulisseja jaksa ylläpitää. Ylipäätään ei kannata olla muuta kuin oikeasti on.

Onko sulla masennus päällä? Olet ilmeisesti kirjoittanut aika monta samanlaista itsetuhoisen ja masentuneen oloista viestiä palstalle.

Minkälaisessa perheessä olet itse kasvanut? Minkälaisen miehen mallin olet saanut tai onko sinulla edes äitiä?

Vierailija
400/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut verot on sellaiset. Ja asenne on monella tosi pihi. Perus Suomi-mies on kanssa tosi tasa-arvo friikki...

Etta jos siella deittaisin niin ekat treffit kahville jotka tarjoan ja tokat treffit teen ruoan, ulkofilepihvi ja salaatti tai ulos syomaan (keskitasoiseen paikkaan 2henkilon lasku max 80e)...

Olen aina pitanyt naita asioita itsestaanselvyytena. Ja myos pitanyt itsestaanselvyytena, etta teen NIIN PALJON tiukkaa duunia etta on varaa tehda mita huvittaa...

Naisista joutuu maksamaan ei ne halua lahtea vaan kavelylle yleisesti...

Ja sit jos on fyrkkaa kuten mulla voin deitata ei se ole ongelma... Ja usein ulkona syovana kun ostan ruokaa 30e edesta niin tarjoilija flirttaa jne. Vaikka pukeudun kun juntti tavis....

Mut se on kaikki kilpailua ja miehilla se valtti on oikeasti raha... Tasa-arvo fanaatikot ei tata halua montaa...

Mutta sanotaanko etta menen tinderiin ja laitan etta haluaisko joku lahtea tallinnaan kylpylalomalle... Varmaan alkaa niita matcheja tulla...

Its all about the money, pojat oppikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi