Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista
Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:
Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html
Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä?
Kommentit (667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se syyllistäisi naiset seksuaalirikoksista? Selitäpä se.
Pedoista on lähteestä riippuen naisia noin 20 - 45 %.
Haluatko tietää lisää?
Nollatiedettä ja ideologista propagandaa.
Aww :)
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutuuko Kihlström lasten hakkaamisesta ja surmaamisesta? Suurin osahan on naisten tekemiä.
Tai sairaanhoitajien tekemistä lääkevarkauksista ja potilaiden surmaamisista? Naisten hommia nekin.
Kelatkaa... naiset kykenee varastamaan syöpään kuolevalta lapselta sen kipulääkkeet.
Perhebarometri kertoo kuinka vain seksuaalirikokset ovat väkivaltarikoksista miesten dominoivia parisuhteissa. Naiset vie voiton kaikessa muussa väkivallassa.
Siksi naiset puhuvatkin mielellään vain seksuaalirikoksista nykyään. Heidän väkivaltansa on sitä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistäkää takaisin kaikki naiset perättömistä seksuaalirikosilmoituksista. Ja kyllä ne naisetkin tekee seksuaalirikoksia. Taitaa oma lehmä ojassa olla niilläö naisilla, jotka yrittää luoda mielikuvaa, että vain miehet tekee niitä.
Noiden lisäksi naisilla on taipumuis pettää puolisoaan ja tehdä sen tietämättä parit käenpoikaset.
Harva lapsi on biologisen isänsä kasvattama, ei ne edes tiedä siitä.
Kävelin aamuyöllä bikineissä kaisaniemen puistossa 3 promillen humalassa. Miksi minut raiskattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mutta miksi naiset suuttuvat"
Koska naiset ovat kuin lapsia.
Onneksi miehet eivät suutu tai onhan miesten suuttumus aivan erilaista, oikeutettua ja aikuismaista, kuten kommentisikin
En mä miehenä tuosta suutu, mutta tuntuu hemmetin epäreilulta kuulla koko ajan puhuttavan "miehistä" yhtenä isona joukkona, jotka eivät muuta tee kuin alistavat naisia ja vetävät turpaan. Itse en ole sellainen, mutta ilmeisesti olisi aivan sama vaikka olisinkin, koska samaan joukkoon minut esim. Kihlström niputtaa. t. Eri
No hän kehottu miehiä astumaan esiin ja kertomaan mitä itse asiasta ajattelee. Joten tee sitten se.
Ajattelen että hän ja kaikki naiset vihaavat miehiä koska yleistävät tuolla tavalla negatiivisia asioita "miehiin"
Eipä siinä, nuo ulostulot vain vahvistavat näkemyksiäni naisista. Hyvä että sama viesti menee nykyään jo nuorille pojille.
Miettikää jos tyttöjä syyllistettäisiin sukupuolesta vuoksi samalla tavalla kaikista äitiensä teoista. Jokainen hukutettu ja pakastettu vauva... jokainen abortti.
#miesvihanäkyväksi
Abrahamilainen ajatus kollektiivisesta synnistä on edelleen elinvoimainen.
Miten ne kaikki lapset, joita käytetty seksuaalisesti hyväkseen? Että ihan heidän syytä? Oma isäni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen, kun olin vasta 3-vuotias lapsi. Onko ihan sen lapsen syytä mukamas? Tämä lapsi kauppa pitää lopettaa nyt.! Lapset eivät ole kenenkään himon uhreja. Mutta jos ikinä käyttää lapsia hyväkseen, niin se pitää NYT lopettaa heti. Näitä miehiä on edelleen, jotka himoitsee ala ikäisiä lapsia. Sille pitää tehdä loppu!
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä... sellainen ilmiö kuin joukkoräiskäus on käsittämätön ja silti tietyissä kulttuureissa tavallinen ilmiö.
Naiset eivät sellaista tee.
Niin, koska olette heikompia. Tekisitte jos voisitte.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin aamuyöllä bikineissä kaisaniemen puistossa 3 promillen humalassa. Miksi minut raiskattiin?
Kävelin aamuyöllä persvakosortseissa Kaisaniemen puistossa 3 promille humalassa. Miksi penikseni napsaistiin pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän feministien miesviha on juuri tuollaista kahtiajakoa miesten kesken. Sillä tavallahan naisiakin ennen jaoteltiin ja alistettiin. Oli ne "hyvät" erikseen. Ja sitten oli "pahat, kelvottomat". Ja pyrittiin saamaan näiden väliin railoa, että oman sukupuolen sisällä syntyisi vihaa ja erottelua. "Minä en kuulu NIIHIN". Siitä koko pick me -kulttuuri sai surullisen alkunsa.
Nyt samaa tehdään miehille. Kukaan tervejärkinen mies hyvällä itsetunnolla ei toivottavasti tuohon sorru.
Surullista tämä nykypäivän miesviha.
Kyllähän ongelma on täysin päinvastainen eli yritetään klunssata kaikki miehet samaksi massaksi.
Ei se ole. On noillla feministeilläkin miehiä ja poikia, mutta he ovat aina eri asia. He ovatkin niitä hyviksiä, jotka palvoo maata feministinaisen alla ja myötäilevät kaikessa.
Siksihän Emmi Nuorgamit ym julkifeministit oikeuttaa miesvihaansa. "Kun enhän mä vihaa KAIKKIA miehiä, vaan ainoastaan niitä, jotka ei tanssi minun pillin mukaan".
Tuo kahtiajako on vanha, tehokas keino alistaa. Siksi miesjärjestöt on feministisiä (mikä vitsi! Kuvitelkaa toisinpäin!)
Periaatteessa näin.
Miettiää kun mies sanoisi ettei hän vihaa kaikkia naisia, ainoastaan niitä jotka ei noudata 50-luvun sukupuolirooleja
Vierailija kirjoitti:
Jos menee baarista jonkun naisen luo tai kutsuu luokseen ja sitten alkaa kiehnata, muttei haluakaan antaa munaa kerjaa todellisuudessa "munan leikkuuta".
Jos ei halua tulla raiskatuksi, kannattaa pukeutua peittavasti, olla menematta tuntemattomien asuntoihin, jne. Olla kunnollinen ja vahan konservatiivinen ihminen toisinsanoen, niin kaikki menee hyvin,,, Vahingonkorvauksia ei tosin tuolla elamantavalla tule.
Minusta sama pätee myös jos kehtaa kutsua naisen luokseen ja elin lerpahtaa kesken kaiken. Tällöin on kuitenkin annettu ymmärtää, että peitonheilutusta olisi luvassa. Ei ole naisten vika, jos pettyvät ja raivostuvat sitten kun sellaista ei tulekaan. Ihan itse miehet ovat kotiinsa kutsuneet, ei kannattaisi jos ei kestä sen mukanaan tuoma vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutuuko Kihlström lasten hakkaamisesta ja surmaamisesta? Suurin osahan on naisten tekemiä.
Nyt tilastoja pöytään.
Kaiva itse, tuo on yleistä tietoa ja siihen on kehitetty jopa omat diagnoosit jolla voidaan perustella ettei naiset ole pahoja ihmisiä, niillä vain tuo raskausmasennus kestää vuosia.
Kelatkaa jos raiskaus kuitattaisiin seksuaalisella hätätilalla johon on oma diagnoosi, ja miehet kävelis vapauteen aina.
Rikoksen uhriksi joutuminen ei ole uhrin syy.
Samaan aikaan ajattelen, että turistirysäkohteissa kannattaa miettiä missä lompakkoaan säilyttää, kotoa lähtiessä kannattaa lukita ovi, ja snägärin jonossa ei välttämättä sille kaikista öykkäröivimmälle körmylle kannata huomauttaa vaikka hän kiilaisikin jonossa.
Toki taskivarkauksien, asuntoryöstöjen ja pahoinpitelyjen ehkäiseminen ei voi olla ensisijaisesti ja vain sitä että ihmiset vääntyy seitsemälle mutkalle välttääkseen uhriksi joutumisen.
Mainittakoon muuten, että seksuaalirikoksista valtaosan tekee tuttu, joten puska*aiskaajien välttely ei kovin isoon osaa ongelmasta vaikuta. Silti jätin kulkematta Anttilan ja hautausmaan väliin jäävää pimeää kujaa kun äitini niin ohjeisti. Tiedä sitten, suojasiko se minua joltain vai ei, ja surullista että tällaisesta piti huolta kantaa, mutta ei tuo merkittävästi elämänlaatua heikentänyt mennä puoli korttelia sivumpaa.
Ei paiskaus ole Suomessa rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee baarista jonkun naisen luo tai kutsuu luokseen ja sitten alkaa kiehnata, muttei haluakaan antaa munaa kerjaa todellisuudessa "munan leikkuuta".
Jos ei halua tulla raiskatuksi, kannattaa pukeutua peittavasti, olla menematta tuntemattomien asuntoihin, jne. Olla kunnollinen ja vahan konservatiivinen ihminen toisinsanoen, niin kaikki menee hyvin,,, Vahingonkorvauksia ei tosin tuolla elamantavalla tule.
Minusta sama pätee myös jos kehtaa kutsua naisen luokseen ja elin lerpahtaa kesken kaiken. Tällöin on kuitenkin annettu ymmärtää, että peitonheilutusta olisi luvassa. Ei ole naisten vika, jos pettyvät ja raivostuvat sitten kun sellaista ei tulekaan. Ihan itse miehet ovat kotiinsa kutsuneet, ei kannattaisi jos ei kestä sen mukanaan tuoma vastuuta.
Kyl siinä saattaa sakset osua väärään kohtaan. Mutta mieshän kerjäs sitä. Ei naista saa jättää ilman seksiä. Näin on näreet.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vuosikausia toitotettu, että naiset pystyvät ihan samaan kuin miehetkin, naisia ei saa lähestyä, ei edes katsoa ja nainen saa pukeutua ja käyttäytyä miten haluaa.
Nyt sitten itketään, kun miehet toimivat näin.
Se sairaalan vartija jätti tytön rauhaan, kuten on vuosikausia toitotettu. Riskinä olisi ollut, että tyttö avautuu somessa, että ei saanut toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan luonnon helmassa, koska kahden ihmisen välinen seksi on so last season ja poly on bängeriä.
No tällä mennään. Yrittäkääpä naiset selvitä omin avuin.
Naiset valitisivat karhun.
Mitä se meille muille kuuluu. Kunhan itse en tee rikosta, minulle on aivan sama mitä pelkälle naiselle tapahtuu
Naisten kaupunki:):)Olisitte toistenne kurkuissa kiinni ennen kuin tällä turvallisella paikalla olisi edes nimi keksitty.
Naiset, ei koskaan enää jatkoille kenenkään luo! Miehet olkoot yksin. Turha kitistä sitten.