Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista

Vierailija
05.05.2025 |

Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:

Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!

https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html

Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä? 

Kommentit (667)

Vierailija
481/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa siltä että penis on se ongelma. Minun puolestani voidaan napsaista kaikilta pois."

Siinä taas aitoa feminismiä parhaimmillaan. 

Vierailija
482/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan miehenä ajatusta että miehiä vihaavat ja pelkäävät naiset perustavat oman kaupungin tai maan missä ovat keskenään. Voin lahjoittaa rahaa sen toteuttamiseksi. Minun euroni on enemmän kuin naisen euro joten kelpaa varmasti.

Sama. Ja naisvihaajille oma paikkansa. Voivat olla omissa oloissaan, tai rähistä keskenään. Eletään me muut rauhassa.

Ehei, sinä joudut sinne miesvihaajien paikkaan.

En vihaa kumpiakaan. Ja mitään kaksinaismoralismia en siedä ollenkaan kummaltakaan suunnalta. 

Yritätkö väittää, että miehe

Kuulostaa siltä että penis on se ongelma. Minun puolestani voidaan napsaista kaikilta pois.

Paloittelu ja kannibalismi onkin suomalaisen naisen leipälaji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kuinka moni teistä miehistä ei ole syyllistynyt? Käsi sydämelle.

Tuossa eilen entinen rikospoliisi tilitti radiossa, että pieni osa ihmisistä tekee murhat, paiskaukset ja pedoilut sinunkin puolestasi.

Ihan sillai sarjana ja hänen mielestään yhteiskunta on ihan avuton näissä tapauksissa.

Vierailija
484/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpa:

1. Minä en autoilijana koe olevani vastuussa muiden tekemistä rattijuopumuksista tai kuolonkolareista.

2. Minä en veronmaksajana koe olevani vastuussa muiden tekemistä veropetoksista tai veronkierrosta.

3. Minä en isänä koe olevani vastuussa muiden isien tekemistä laiminlyönneistä tai rikkomuksista perheitään tai lapsiaan kohtaan.

4. Minä en äänestäjänä koe olevani vastuussa muiden äänestäjien huonoista äänestyspäätöksistä.

5. Minä en omilla hengellisillä valinnoillani tai eettisillä päätöksilläni koe olevani vastuussa siitä mitä muut valitsevat omassa elämässään.

6. Minä en omilla arvovalinnoillani koe olevani vastuussa muiden tekemistä rikoksista. 

Kaikkinensa, ennen helvetti jäätyy, ennenkuin suostun kantamaan syyllisyyttä raizkaajien tekemistä rikoksista. He ovat valintansa tehneet ja jos asia ol

Lässyn lässyn.

Oleellista on juurikin tuo mitä edellinen sanoi, että hänestä paiskaaminen on tuomittavaa ja hänen puolestaan paiskarit voidaan vaikka hirttää. Tämä on hyvä kannanotto ja kertoo myös siitä, että tämä henkilö ei todennäköisesti itse ole paiskaaja.

Tällä hetkellä iso osa miesten julkisista ulostuloista on luokkaa "ei ehkä paiskannut. nainen vaan rahan perässä. oikeusmurha. mitä uhrilla oli päällään. ai sammunuttako ei muka saa paiskata. mitäs joi." Ym. paskaa, jotka syyllistävät uhria, vähättelevät paiskausrikosta, sekä antavat ymmärtää, että kyseinen henkilö ainakin edustaa paiskauskulttuuria.

Sinun tulkinnastasi päätellen edustat itsekin.

Vierailija
485/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa myöskään varastaa, mutta on fiksua silti lukita varasto.

Voiko pillun tai anuksen lukita? Onhan niitä piikikkäitä sisälle asetettavia raiskuunestovälineitä. Semmonen valtion piikkiin joka muidulle. Ikävä tietty jos unohtuu paikoilleen avioseksin ajaksi.

Vierailija
486/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuulostaa siltä että penis on se ongelma. Minun puolestani voidaan napsaista kaikilta pois."

Olen käytännöllinen ihminen enkä tuollainen liberaali ihmisoikeuslumihiutale.

Vierailija
487/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kuinka moni teistä miehistä ei ole syyllistynyt? Käsi sydämelle.

Tuossa eilen entinen rikospoliisi tilitti radiossa, että pieni osa ihmisistä tekee murhat, paiskaukset ja pedoilut sinunkin puolestasi.

Ihan sillai sarjana ja hänen mielestään yhteiskunta on ihan avuton näissä tapauksissa.

Naisten pitää alkaa ilmoittamaan niitä pienemmällä kynnyksellä poliisille. Kun henkilöstä on 5-10 ilmoitusta niin kyllä siitä jo jonkun kanteen saa kyhättyä.

Lisäksi mitään puolison suojelemisia ei enää koskaan. Jos puolisosta kuoriutuu paiskaaja tai väkivaltarikollinen, niin se on moro sitten.

Vierailija
488/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaahan rajoitti miesten pääsyä maahan 1990-luvulla koska ukot osti seksiä isona joukkona ja levitti HIViä pitkin Eurooppaa. Miehiä pitäisi todellakin rajoittaa. Mieshän rai*kaa lopulta jopa tunkeutumalla kotiin, joten miesten liikkumisvapautta tulisi rajoittaa. Miksi miehet eivät katso mitä juo? Jokainen mies pitäisi laittaa koulutukseen jossa opetetaan miten ei rai*kata.

Miehille vois pistää antabuskapselit perseeseen jokaiselle! Se olisi riskien hallintaa parhaimmillaan. Tai kielto astua baariin ilman esiliinaa. Näistähän meillä on jo dataa.

Thaimaa estää raiskaajia tulemasta maahan, suomalainen vihervasemmisto toivottaa heidät tervetulleeksi.

Kyllä  poika/mieskin

voidaan  pahoinpidellä  seksuaalisesti.

Vierailija
489/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuotantoeläinlaitoksissa viedään pojilta pallit jo pikkupoikasina. Eikä edes anneta puudutusta, kun maksaisi liikaa. Siellä ei paiskailla.

Ihmisoikeudet takaavat ihmisille koskemattomuuden, mutta jos se johtaa siihen että 50% ihmisistä joutuu sitten heidän himorikostensa uhreiksi ja miehet rällästävät kuvitellen, että elämä on siitosfestivaali, niin joku muutos on tehtävä. Jos ette itse halua kantaa vastuuta asiasta niin kyllä joku kantaa.

Vierailija
490/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaahan rajoitti miesten pääsyä maahan 1990-luvulla koska ukot osti seksiä isona joukkona ja levitti HIViä pitkin Eurooppaa. Miehiä pitäisi todellakin rajoittaa. Mieshän rai*kaa lopulta jopa tunkeutumalla kotiin, joten miesten liikkumisvapautta tulisi rajoittaa. Miksi miehet eivät katso mitä juo? Jokainen mies pitäisi laittaa koulutukseen jossa opetetaan miten ei rai*kata.

Miehille vois pistää antabuskapselit perseeseen jokaiselle! Se olisi riskien hallintaa parhaimmillaan. Tai kielto astua baariin ilman esiliinaa. Näistähän meillä on jo dataa.

Thaimaa estää raiskaajia tulemasta maahan, suomalainen viherva

Juu, mutta yleensä silloinkin tekijä on mies.

Vierailija
491/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuotantoeläinlaitoksissa viedään pojilta pallit jo pikkupoikasina. Eikä edes anneta puudutusta, kun maksaisi liikaa. Siellä ei paiskailla.

Ihmisoikeudet takaavat ihmisille koskemattomuuden, mutta jos se johtaa siihen että 50% ihmisistä joutuu sitten heidän himorikostensa uhreiksi ja miehet rällästävät kuvitellen, että elämä on siitosfestivaali, niin joku muutos on tehtävä. Jos ette itse halua kantaa vastuuta asiasta niin kyllä joku kantaa.

Mitäs aiot tehdä NAISTEN väkivaltaisuudelle??? Ja milloin ja millä tavalla olet kantanut vastuuta siitä?

Vierailija
492/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistäkää takaisin kaikki naiset perättömistä seksuaalirikosilmoituksista. Ja kyllä ne naisetkin tekee seksuaalirikoksia. Taitaa oma lehmä ojassa olla niilläö naisilla, jotka yrittää luoda mielikuvaa, että vain miehet tekee niitä.

Nuo nykyajan iltapaskalehdet eivät sisällä enää mitään muuta kuin naisasiaa muodossa jos toisessa. Naisen seksi, naisen terveys, naisen rahat, naisen ongelmat... Sen lisäksi on vielä muut täysin naisten omat julkaisut. On huomattu joo ettei Suomessa enää haluta mitään oikeaa tasa-arvoa. Kyllästyttää jo.

On kaksi virallista sukupuolta, nainen ja muu. Mies joku epätoivottu poikkeama jonka kanssa joutuu vielä hetken vääntämään.

Ja pian saadaan ne keinokumppanitkin kehiin.

Vierailija
493/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin päästään sairasta sakkia, että mä todellakin toivon, ettei näillä hulluimmilla ole lapsia

Sairasta, sairasta, sairasta.

Vierailija
494/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin päästään sairasta sakkia, että mä todellakin toivon, ettei näillä hulluimmilla ole lapsia

Kipitäpä johonkin muuhun ketjuun kun aikuiset naiset etsii käytännöllisiä ratkaisuja raisquuriskin vähentämiseksi. Saattaa vähän roiskuu kun rapataan.

Vierailija
495/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee baarista jonkun miehen luo tai kutsuu luokseen ja sitten alkaa kiehnata, muttei haluakaan antaa pillua kerjaa todellisuudessa "raiskatuksi" tulemista.

Jos ei halua tulla raiskatuksi, kannattaa pukeutua peittavasti, olla menematta tuntemattomien asuntoihin, jne. Olla kunnollinen ja vahan konservatiivinen ihminen toisinsanoen, niin kaikki menee hyvin,,, Vahingonkorvauksia ei tosin tuolla elamantavalla tule. 

Vierailija
496/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipitäpä johonkin muuhun ketjuun kun aikuiset naiset etsii käytännöllisiä ratkaisuja raisquuriskin vähentämiseksi. Saattaa vähän roiskuu kun rapataan.

Olen ihan aikuinen nainen itsekin, mutta tervepäinen sellainen.

Todella sairasta settiä. Sääliksi käy jos jollain teistä vihaajista on lapsia. Millaista myrkkyä suollatte eteenpäin jälkikasvun hyvinvoinnista välittämättä. Ei edes oman lapsen intressit ole etusijalla.

Vierailija
497/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee baarista jonkun miehen luo tai kutsuu luokseen ja sitten alkaa kiehnata, muttei haluakaan antaa pillua kerjaa todellisuudessa "raiskatuksi" tulemista.

Jos ei halua tulla raiskatuksi, kannattaa pukeutua peittavasti, olla menematta tuntemattomien asuntoihin, jne. Olla kunnollinen ja vahan konservatiivinen ihminen toisinsanoen, niin kaikki menee hyvin,,, Vahingonkorvauksia ei tosin tuolla elamantavalla tule. 

Tämä on hyvä ohje. Sama ohje miehille, toki. Jokaisella naisella ei ole saksia taskussa, mutta riski kannattaa minimoida.

Vierailija
498/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se syyllistäisi naiset seksuaalirikoksista? Selitäpä se.

Vierailija
499/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tunnisti yksi itsensä 🤣

Vierailija
500/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ohje. Sama ohje miehille, toki. Jokaisella naisella ei ole saksia taskussa, mutta riski kannattaa minimoida.

Kyllä silloin mies kerjää peniksen katkaisua ihan selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan