Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista
Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:
Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html
Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä?
Kommentit (667)
Eihän se varsinaisesti syyllistä miehiä jonkun toisen miehen teosta vaan kannustaa muuttamaan sitä miesten keskenäistä kulttuuria puhumalla ja tekemällä tekoja r s i s k auskulttuuria vastaan.
Siellä oli mm. miesvartijoita jotka todisti tekoa mutta eivät tehneet mitään, koska ns. itseppä lähti. Humalainen ei voi missään olosuhteissa antaa suostumusta ja he tiesivät että tyttö oli niin kovassa humalassa että joutui sairaalaan alunperinkin.
Ja taas miehet ja pick me -naiset on kauhistuneita kun puhutaan miehen munankatkaisusta. Naisen toosan tuhoamisesta vitsailu ei koskaan saa tällaista vastaanottoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas miehet ja pick me -naiset on kauhistuneita kun puhutaan miehen munankatkaisusta. Naisen toosan tuhoamisesta vitsailu ei koskaan saa tällaista vastaanottoa.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Naisia saa syyttää ja ohjata mutta miehiä ei?
Joku sukupuolenkirjo-seksologi Kihlström ei vakuuta kalutuilla latteuksillaan muita kuin uskollisia seuraajiaan, montako heitä nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se syyllistäisi naiset seksuaalirikoksista? Selitäpä se.
Pedoista on lähteestä riippuen naisia noin 20 - 45 %.
Haluatko tietää lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tietää lisää?
Nollatiedettä ja ideologista propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun puolestani voimme lopettaa maahantulon miehiltä heti. Ei liiikauta suuntaan tai toiseen. Miten rajoitamme myös suomimiehen raisqausriskiä tehokkaammin?"
Sillä että vihervasemmisto lopettaa raiskaajien suojelemisen.
Eli et kykene asialliseen ratkaisuhakuiseen keskusteluun kaikkien miesten aiheuttaman riskin vähentämiseksi. Sääli.
Ei ole olemassa mitään kaikkien miesten aiheuttamaa riskiä, jolloin siitä keskusteleminen on turhaa.
Kommenttisi haiskahtaa myös pahasti "Yksi mokaa, kaikkia rangaistaan, sitä kai fasismiksi kutsutaan" tyyppiseltä ajattelulta.
Feminismi on fasismia.
Vierailija kirjoitti:
Hae apua.
Voisit itsekin paremmin. Viha tuhoaa eniten sua itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua.
Olen ihan cool tässä. Tuntuu muilla olevan tunteidenhallinnan kanssa ongelmia.
Kyllä Marja vois ottaa peilin käteen ja miettiä vähän mitä aiheutti kommenteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta on järkevämpää ja reilumpaa eristää ne uhan aiheuttajat. Eihǎn me kielletä ihmisiä kävelemästä eläintarhassakaan, vaan pidetään pedot häkissä."
Eli eristetään lapset uhasta, omasta äidistään.
Ai nytkö se ei käykään? Kas kummaa.
Lapsia te ette halua suojella naisilta.
Eiköhän se sovi että isät ottaa niiistä päävastuun? Minulle ainakin sopii.
Sitä kutsuttiin patriarkaatiksi, kuulemma piti murskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tietää lisää?
Nollatiedettä ja ideologista propagandaa.
Mikäli jokin asia ei sinua miellytä, niin on ihan ok ohittaa esimerkiksi lasten kärsimys tuosta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua.
Joo, ilmiselvästi olet! Cool ihminen käyttäytyykin juuri noin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta on järkevämpää ja reilumpaa eristää ne uhan aiheuttajat. Eihǎn me kielletä ihmisiä kävelemästä eläintarhassakaan, vaan pidetään pedot häkissä."
Eli eristetään lapset uhasta, omasta äidistään.
Ai nytkö se ei käykään? Kas kummaa.
Lapsia te ette halua suojella naisilta.
Eiköhän se sovi että isät ottaa niiistä päävastuun? Minulle ainakin sopii.
Sitä kutsuttiin patriarkaatiksi, kuulemma piti murskata.
Minulle sopii se, että miehet ottaa tästedes päävastuun lapsista. Sopiiko sinulle? Jos sopii, niin olemme edenneet asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua.
Joo, ilmiselvästi olet! Cool ihminen käyttäytyykin juuri noin...
Miten? Älä nyt jaksa olla noin tunteellinen. Onko sulla ehdotuksia naisiin kohdistuvan raisqausriskin pienentämiseksi? Anna tulla omasi.
Minua isä raiskasi minua 60-luvulla, vaikka silloin olin vasta 3-vuotias lapsi? Ja silloinen laki määritteli, että se rikos loppuu 10 vuoden kuluttua, kun sen oikeasti vasta ymmärtää vasta 26-vuotiaana. Siihen pahoinvointiin menee todella paljon aikaan, Ja tämä lakien määrittelijä lähes naurekeli minulle? Miten oikeasti kukaan lapsi on turvassa tänä päivänä, jos laki ja muut rikkaat käyttävät lapsia hyväkseen tänä päivänä? Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos, mutta tähän pitää nyt herätä oikeasti! Kuinka monia lapsia käytetään seksuaalisesti hyväkseen ympäri maapalloa?! Se pitää lopettaa heti ja nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin päästään sairasta sakkia, että mä todellakin toivon, ettei näillä hulluimmilla ole lapsia
Sairasta, sairasta, sairasta.
Kipitäpä johonkin muuhun ketjuun kun aikuiset naiset etsii käytännöllisiä ratkaisuja raisquuriskin vähentämiseksi. Saattaa vähän roiskuu kun rapataan.
Olen ihan aikuinen nainen itsekin, mutta tervepäinen sellainen.
Todella sairasta settiä. Sääliksi käy jos jollain teistä vihaajista on lapsia. Millaista myrkkyä suollatte eteenpäin jälkikasvun hyvinvoinnista välittämättä. Ei edes oman lapsen intressit ole etusijalla.
Perhe ja verisukulaisuuskin on vain murskattavissa oleva sortorakenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistäkää takaisin kaikki naiset perättömistä seksuaalirikosilmoituksista. Ja kyllä ne naisetkin tekee seksuaalirikoksia. Taitaa oma lehmä ojassa olla niilläö naisilla, jotka yrittää luoda mielikuvaa, että vain miehet tekee niitä.
Nuo nykyajan iltapaskalehdet eivät sisällä enää mitään muuta kuin naisasiaa muodossa jos toisessa. Naisen seksi, naisen terveys, naisen rahat, naisen ongelmat... Sen lisäksi on vielä muut täysin naisten omat julkaisut. On huomattu joo ettei Suomessa enää haluta mitään oikeaa tasa-arvoa. Kyllästyttää jo.
Pelottaa. Valehtelun ja vääristelyn määrä on jo pyörryttävällä tasolla.
Samaa nauhaa on pyöritetty jo vuosia eikä loppua ole näkyvissä. Ei myöskään näytä siltä että missään viisastuttaisiin. Siis kukaan ei uskalla viheltää median rakentamia mindfuck-pelejä poikki. Sitten aina sopivaan väliin itketään väestökatoa ja yleistä näköalattomuutta. Mut hei, never stop the madness! SIIHEN EI SAA KOSKEA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee baarista jonkun miehen luo tai kutsuu luokseen ja sitten alkaa kiehnata, muttei haluakaan antaa pillua kerjaa todellisuudessa "raiskatuksi" tulemista.
Jos ei halua tulla raiskatuksi, kannattaa pukeutua peittavasti, olla menematta tuntemattomien asuntoihin, jne. Olla kunnollinen ja vahan konservatiivinen ihminen toisinsanoen, niin kaikki menee hyvin,,, Vahingonkorvauksia ei tosin tuolla elamantavalla tule.
Tämä on hyvä ohje. Sama ohje miehille, toki. Jokaisella naisella ei ole saksia taskussa, mutta riski kannattaa minimoida.
Toki. Kansallispuku päällä ja puukko vyöllä.
Aikuiset naiset? Älä viitsi. Jo kirjoitustyylisi juoruaa muuta.