Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista

Vierailija
05.05.2025 |

Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:

Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!

https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html

Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä? 

Kommentit (667)

Vierailija
461/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja Kihlström - tuo itsensä joksikin seksin ylipapittareksi ylentänyt vastenmielinen hupakko, joka ei tunnu ymmärtävän elämästä tai seksistä mitään.

Päinvastoin, seksihän on hänelle imagon perusteella koko elämä :D

Vierailija
462/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuomitseeko Kihlström naisten harrastaman kannibalismin ja paloittelusurmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan miehenä ajatusta että miehiä vihaavat ja pelkäävät naiset perustavat oman kaupungin tai maan missä ovat keskenään. Voin lahjoittaa rahaa sen toteuttamiseksi. Minun euroni on enemmän kuin naisen euro joten kelpaa varmasti.

Sama. Ja naisvihaajille oma paikkansa. Voivat olla omissa oloissaan, tai rähistä keskenään. Eletään me muut rauhassa.

Ehei, sinä joudut sinne miesvihaajien paikkaan.

En vihaa kumpiakaan. Ja mitään kaksinaismoralismia en siedä ollenkaan kummaltakaan suunnalta. 

Vierailija
464/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun puolestani voimme lopettaa maahantulon miehiltä heti. Ei liiikauta suuntaan tai toiseen. Miten rajoitamme myös suomimiehen raisqausriskiä tehokkaammin?"

Sillä että vihervasemmisto lopettaa raiskaajien suojelemisen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ari_Lahdenm%C3%A4ki

Eli et kykene asialliseen ratkaisuhakuiseen keskusteluun kaikkien miesten aiheuttaman riskin vähentämiseksi. Sääli.

Vierailija
465/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan miehenä ajatusta että miehiä vihaavat ja pelkäävät naiset perustavat oman kaupungin tai maan missä ovat keskenään. Voin lahjoittaa rahaa sen toteuttamiseksi. Minun euroni on enemmän kuin naisen euro joten kelpaa varmasti.

Sama. Ja naisvihaajille oma paikkansa. Voivat olla omissa oloissaan, tai rähistä keskenään. Eletään me muut rauhassa.

En vihaa kumpiakaan. Ja mitään kaksinaismoralismia en siedä ollenkaan kummaltakaan suunnalta. 

Yritätkö väittää, että miehet ja naiset ovat samanlaisia ja heitä pitäisi siksi kohdella samoin?

Vierailija
466/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edelleenkään mitään hiljaista hyväksyntää muualla kuin feministinaisten harhaisissa ajatuksissa. Kannattaa joskus avata se kotiovi vaikka pelottaa ja astua ulos. Mielellään ei kuitenkaan keskellä yötä ja kännissä, koska normaalit ihmiset nukkuvat siihen aikaan.

Onpas. Sen lisäksi on uhriin kohdistuvaa lisäväkivaltaa lähtien oikeuslaitoksesta mediaan. 

Tekijöitä puolustellaan, tekoa mitätöidään, tapahtumien kulkua kyseenalaistaan, uhri pyritään tuhoamaan lopullisesti sen sijaan että myöntäisi tekonsa ja kasvaisi aikuiseksi. 

Esimerkiksi itse raiskatuksi tullessani tullut lähinnä canceloiduksi, poistetuksi jopa omasta perhepiiristäni, ja alkoi välittömästi varoittelu, ettei mitä tahansa saa sanoa.

Iso osa naisia myös koko ajan suostuu seksuaaliseen hyväksikäyttöön ihan ja

Vihervassarit eivät olekaan normaaleja ihmisiä.

Vierailija
467/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää, että miehet ja naiset ovat samanlaisia ja heitä pitäisi siksi kohdella samoin?

Kyllä, naiset raiskaisivat jos heillä olisi penis. Nyt joutuvat peniksettöminä turvautumaan raiskauksista valehtelemiseen.

Vierailija
468/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää, että miehet ja naiset ovat samanlaisia ja heitä pitäisi siks

Kuulostaa siltä että penis on se ongelma. Minun puolestani voidaan napsaista kaikilta pois.

Vierailija
469/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on järkevämpää ja reilumpaa eristää ne uhan aiheuttajat. Eihǎn me kielletä ihmisiä kävelemästä eläintarhassakaan, vaan pidetään pedot häkissä."

Eli eristetään lapset uhasta, omasta äidistään.

Ai nytkö se ei käykään? Kas kummaa. 

Lapsia te ette halua suojella naisilta.

Vierailija
470/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minun puolestani voimme lopettaa maahantulon miehiltä heti. Ei liiikauta suuntaan tai toiseen. Miten rajoitamme myös suomimiehen raisqausriskiä tehokkaammin?"

Eli et kykene asialliseen ratkaisuhakuiseen keskusteluun kaikkien miesten aiheuttaman riskin vähentämiseksi. Sääli.

Ei ole olemassa mitään kaikkien miesten aiheuttamaa riskiä, jolloin siitä keskusteleminen on turhaa.

Kommenttisi haiskahtaa myös pahasti "Yksi mokaa, kaikkia rangaistaan, sitä kai fasismiksi kutsutaan" tyyppiseltä ajattelulta.

Vierailija
471/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää, että miehe

Kun tarpeeksi pitkâän ns. argumentoidaan, päästään käsiksi juurisyyhyn. Hienoa!

Vierailija
472/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minusta on järkevämpää ja reilumpaa eristää ne uhan aiheuttajat. Eihǎn me kielletä ihmisiä kävelemästä eläintarhassakaan, vaan pidetään pedot häkissä."

Eli eristetään lapset uhasta, omasta äidistään.

Ai nytkö se ei käykään? Kas kummaa. 

Lapsia te ette halua suojella naisilta.

Eiköhän se sovi että isät ottaa niiistä päävastuun? Minulle ainakin sopii.

Vierailija
473/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpa:

1. Minä en autoilijana koe olevani vastuussa muiden tekemistä rattijuopumuksista tai kuolonkolareista.

2. Minä en veronmaksajana koe olevani vastuussa muiden tekemistä veropetoksista tai veronkierrosta.

3. Minä en isänä koe olevani vastuussa muiden isien tekemistä laiminlyönneistä tai rikkomuksista perheitään tai lapsiaan kohtaan.

4. Minä en äänestäjänä koe olevani vastuussa muiden äänestäjien huonoista äänestyspäätöksistä.

5. Minä en omilla hengellisillä valinnoillani tai eettisillä päätöksilläni koe olevani vastuussa siitä mitä muut valitsevat omassa elämässään.

6. Minä en omilla arvovalinnoillani koe olevani vastuussa muiden tekemistä rikoksista. 

Kaikkinensa, ennen helvetti jäätyy, ennenkuin suostun kantamaan syyllisyyttä raizkaajien tekemistä rikoksista. He ovat valintansa tehneet ja jos asia ol

Olisiko inhimillisesti korkeatasoinen yhteiskunta sellainen, missä miehiä tarkkailtaisiin ja seulottaisiin r-riskin varalta?

Mikä olisi vastaava seulonta naisiin kohdistettuna? Yhtä innostava ja kansalaisia kunnioittava?

Vierailija
474/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpa:

1. Minä en autoilijana koe olevani vastuussa muiden tekemistä rattijuopumuksista tai kuolonkolareista.

2. Minä en veronmaksajana koe olevani vastuussa muiden tekemistä veropetoksista tai veronkierrosta.

3. Minä en isänä koe olevani vastuussa muiden isien tekemistä laiminlyönneistä tai rikkomuksista perheitään tai lapsiaan kohtaan.

4. Minä en äänestäjänä koe olevani vastuussa muiden äänestäjien huonoista äänestyspäätöksistä.

5. Minä en omilla hengellisillä valinnoillani tai eettisillä päätöksilläni koe olevani vastuussa siitä mitä muut valitsevat omassa elämässään.

6. Minä en omilla arvovalinnoillani koe olevani vastuussa muiden tekemistä rikoksista. 

Kaikkinensa, ennen helvetti jäätyy, ennenkuin suostun kantamaan syyllisyyttä raizkaajien tekemistä r

Mutta eikö juuri sovittu, että kansainväliset ihmusoikeussopimukset on hanurista? Niin minustakin. Nips vaan potenriaalinen rikoksentekoväline valtiolle. Kyse on kansalaisten turvallisuudesta!

Vierailija
475/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että vihaajat on samanlaisia ja olkoon omissa oloissaan, jos eivät halua elää rauhassa muiden keskuudessa. Turha myrkyttää kaikkien ilmapiiriä. Kumpikin viha on yhtä tuhoisaa.

Sitä paitsi, täällähän uhottiin ensin, että naisten ei kannata olla miesten keskuudessa. Sitten kun vastaus oli: hyvä niin, pysykää keskenänne, niin alkoi toinen vinkuminen päinvastaisesta. 🙄 "Ei meitä saa eristää!!! Eristäkää miehet!!"

Perus.. ensin vingutaan yhtä ja sitten käännetään kelkka toisinpäin, kun ei viha tuotakaan tulosta.

Vierailija
476/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhm:ien ultimaattinen  pahuus?

Kukas  sukupuolentutkimuksen  innovatiivisista  neroista  tämän  löydöksen  teki? 

Vierailija
477/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuinka moni teistä miehistä ei ole syyllistynyt? Käsi sydämelle.

Vierailija
478/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo täällä ollaan peniksiä leikkaamassa irti KAIKILTA.

Hei Marja, miten meni omasta mielestä?? Mitäs itse sanot pojilles mitä sait aikaan??

Millaista naisen mallia olet antanut ulostuloilla, jotka johtaa näin hirveisiin kommentteihin?

Ei tainnut edes stagala pystyä näin brutaaliin lietsomiseen.

Vierailija
479/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennetaan miehille huipputurvallinen eläintarha, joihin tehdään ohjattuja retkiä viikonloppuisin naisten, lasten ja muunsukupuolisten voimin!

Vierailija
480/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa myöskään varastaa, mutta on fiksua silti lukita varasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi