Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emirates tarjoaa työmahdollisuuden työttömille

Vierailija
05.05.2025 |

Emiratesin laajentaessa reittiverkostoaan se palkkaa lisää cabin crew- henkilöstöä. Ilmoitus tuli duunitorille.

Nyt vaan työttömät tätä duunia hakemaan. Minimipituus pitää olla 160 cm, kokemusta mielellään aspa-duunista, kielitaitoa pitää olla ja vaikka hakemuksessa ei sanota, niin riittävän hyvä ulkonäkö. Mitään tatuointeja ei saa olla näkyvissä ja pitää pukeutua Emiratesin uniformuun tietysti.

Virallisesti asuinpaikaksi pitää muuttaa Dubai, mutta yhtiö on aloittamassa reitit Hki-Dubai välille, joten suomalaiset saa olla myös kotimaassa ihan riittävästi.  

Palkka on 2710 euroa kuussa ja sen päälle tulee tietysti ilmaiset ruokailut lennoilla, erinäisiä päivärahoja ym. Veroprosentti on tasan 0, koska Arabiemiraateissa ei veroteta lainkaan ulkomailta muuttaneiden ansiotuloja, myyntivoittoja, perintöjä eikä lahjoja. Kaikki tulot on siis puhtaana käteen.

Jos olisin itse 20 vuotta nuorempi ja perheetön, niin varmaan hakisin tätä. Saisi uusia kokemuksia. Yhtiö hakee muuten nyt ensimmäistä kertaa julkisesti lentohenkilökuntaa Suomesta, joten tuo Hki-Dubai reitti saattaa aueta jo loppuvuodesta.  

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla gay?

Vierailija
42/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emirates hakee myös voimakkaan kasvunsa takia lentäjiä ympäri maailmaa, Suomestakin tulevana viikonloppuna. Nyt kun Finnairin A350-lentäjien tilanne on mikä on niin hyvin todennäköistä, että osa siirtyy Dubaihin, etenkin jos huhuttu reitti Helsingin ja Dubain välillä toteutuu. 

Pian saattaakin Finnair olla se, jolla on lentäjistä pulaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaatimuksista on High school graduate (Grade 12). Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?

ylioppilastutkinto/lukion päättötodistus

Vierailija
44/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuosta ihan hyvin jää käteen, mutta saa sitten vastapainoksi taistella koko ajan jet lagia vastaan. Se ei pidemmän päälle ole ihan tervettä. 

Ja paljonko sitten asunnon ylläpito Dubaissa maksaa? Tuskin on ihan halpaa sekään.

Joo... aina löytyy miljoona syytä sille, että mitään ei muka kannata tehdä. Jos on työtön, kannattaa vaikka kokemuksen takia mennä tuollaiseen hommaan. Näkee muutakin maailmaa kuin oman kämpän seinät.

Vierailija
45/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaanpä tähän yhden jutun, josta voisi saada 5000 €. Kun nyt olette niin fiksuja kosmopoliitteja. 

https://www.miinasillanpaa.fi/ajankohtaista/uutiset/innovaatiokilpailu

Vierailija
46/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkaanpä tähän yhden jutun, josta voisi saada 5000 €. Kun nyt olette niin fiksuja kosmopoliitteja. 

https://www.miinasillanpaa.fi/ajankohtaista/uutiset/innovaatiokilpailu

Tuossa olisi 2 x kuun palkka ideanikkarille. 

Vierailija
47/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinta kohdistuu ns. vapaamielisiin neitokaisiin jotka ymmärtävät ammatin velvoitteet. Jos ymmärrätte.

Kateus se vie kalatkin merestä. 

Vierailija
48/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaavat varmasti vain Finnairilta potkut saaneita tai Suomen lähi-itäläisiä, joiden äidinkieli on arabiaa tai sitten nuoria Suomen somalinaisia lähihoitajan koulutuksen saaneita. 

Vierailija
49/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt varsinaisesti suomalaisia työttömiä palkkaavat. Olen itse työtön, enkä näitä pääsyvaatimuksia täytä. Olen keski-ikäinen, ruma ja lihava, kaikenlaista ongelmaa löytyy, kielitaitoni on lähinnä vaan suomi, en ole matkustellut, taidan pelkää lentämistä jne. 

Vierailija
50/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida monikaan kelvata lävistysten ja tatuointien takia.

Vierailija
51/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt varsinaisesti suomalaisia työttömiä palkkaavat. Olen itse työtön, enkä näitä pääsyvaatimuksia täytä. Olen keski-ikäinen, ruma ja lihava, kaikenlaista ongelmaa löytyy, kielitaitoni on lähinnä vaan suomi, en ole matkustellut, taidan pelkää lentämistä jne. 

Tosiaan vaatimuksia on varmasti muitakin kuin työttömyys, eikä se taida edes olla yksi niistä...

Vierailija
52/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla gay?

Ei kun pitää

Vierailija
53/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla gay?

En tiedä, mutta ehkei ole ongelma lentoyhtiölle, jos ei ole sitä julkisesti? Kunhan arvailen...

Vierailija
54/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokonepöperöt nyt ei ole varsinaisesti mikään etu. Emiratesilla on aika kovat ulkonäkövaatimukset lentoemännille. Yksikään pullukka hakija ei kelpaa. Miestenkin on täyettävä tietyt komeuskriteerit.

Hyvä niin. Melkoisia 50-60v matameja näkee sinisillä siivillä säännöisesti, joten meilläkin saisi olla. Yhdelläkin oli ihan vasta jumankauta ruskeat hampaat, varmaan röökistä ja kahvista johtuen. Mutta pisti kyllä niin selvästi silmään ne hampaat, joten jännä ettei ole kukaan huomauttanut. Suuhygienistillä olisi ollut tovi työsarkaa tämän kanssa. Jaa joo - tiedän että lääkkeetkin voivat värjätä hampaita, mutta siellä ne putsauksessa kaikki värjääntymät lähtevät..

Vierailija
55/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tiukempi naamaraja kuin vaikka Finnairille

Vierailija
56/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä jaksisi tuota hommaa. Hymyillä leveästi kaikille urpoille ja olla täydellisesti meikattu aina. Ja onhan se raskastakin, jos on yli 10h lentoja.

Itse jaksoin ja hyvin meni .Pitkät työpäivät, lihavat palkat. Ihan kivoja ihmkisiä , harvoin , en muista yhtään kertaa että oli epämiellyttäviä matkustajia eikä mitään hankalaa. 

Ainut mikä on jäänyt kaivamaan oli eräs suomalainen isä ja poika.Isä kännissä ja uhkasi lasta selkäsaunala koko matkan. Lapsi itki 5 tuntia. Ja pelkäsi. 

Mitä selität? Lapsia hakataan kasvatuksellisti tietyissä kulttuureissa.

Näinpä. "Se joka vitsaa säästää, ei lastaan rakasta"..

Vierailija
57/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaakohan yli 50v ruma duunarimies?

Vierailija
58/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä sohvalle ne tatuoidut virtahevot nenärenkaineen+ läskeineen unohtamatta punasta/ sinistä kouvolatukkaa.

Vierailija
59/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian lyhyt, ei ole kokemusta aspasta paljoakaan ja uskon että ulkonäköni ei todellakaan riittäisi :D Harmi.

Vierailija
60/142 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, tulin kerran Phuketista Helsinkiin Finnairilla. Lentoemo 50v. helvetin kiukkuinen täti, että meillä kyllä näitä löytyy.