50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä vanhemman näköisiä ja oloisia kuin itse ja ystäväni...t. N tänä vuonna 50v
Useimmiten pidetään itseä nuorekkaana, vanhenemista pikku hiljaa ei huomaa. Sama pätee ystäviin joita näkee usein. Mutta ihan inhimillistä, normaalia. Jutun naiset on hyvin säilyneitä kyllä.
Hyvin säilyneitä? No eivät kyllä ole. Ensimmäinen tumma oli. Kyse on olemuksestakin, heillä on eläkeläisen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Hänkö on se tavallinen viisikymppinen nainen?
Kyllä, akateemisten helsinkiläisten keskuudessa Jaana Pelkonen on tyypillinen 48 v. Maaseudulla epäilemättä on eri tilanne.
Eikä ole 😄 Jaana Pelkonen on nyt ja aina ollut kauniimpi kuin keskiverto helsinkiläinen. Toki hän joutuu myös ammattinsa puolesta kiinnittämään erityistä huomiota ulkonäköönsä. N49
Ei tässä ole kyse kauneudesta vaan lookista/tyylistä ja olemuksesta. Olen jo pitkälti yli 60 v, mutta minulla on laineikkaat, pitkät, kiiltävät hiukset. Nämä sekä urheilullinen hoikka vartalo vaik
Siinä taas yksi, joka kehuskelee geeneillä, joihin kukaan ei voi itse vaikuttaa, ja vielä viitsii väittää ettei ole kyse kauneuskäsityksistä. Minulla on aina ollut lyhyet hiukset, eikä kukaan ole sen tähden vanhemmaksi luullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ihmisiä riittää, joita jatkuvasti "luullaan niin ja niin monta vuotta nuoremmiksi"? Kyseleekö ne koko ajan minkä ikäisiksi muut heitä luulevat? Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan minkä ikäiseksi muut minua luulevat. Mitä väliä sillä on?
Tässä iässä sitä hajontaa nimenomaan on. Osa heistä näyttää jopa 60 v omaan silmään. Itse treenaan (sali), oon hoikka ja vyötärö löytyy. Tyyli on trendikäs, eikä mikään tantta. Uusi kollega luuli mua 32 v....
Kasvot voi olla hyvinkin nuorekkaat vaan kun riisutaan niin ikä ikävä kyllä näkyy, niin meillä miehillä kuin teillä naisillakin. Paikassa tai toisessa.
Kaikesta täysin turhasta sitä juttuja väkisin väännetään. No, ompahan toimittajalla jotain työtä. Täysin turha artikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tälläinen naisten ihmettely -juttu.
Niin on. Ketju on tehty vain siksi että naisia voi taas haukkua.
Kyllä ihmettelen kovasti kun naiset täällä haukkuu muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tälläinen naisten ihmettely -juttu.
Niin on. Ketju on tehty vain siksi että naisia voi taas haukkua.
Mikähön motiivi MeNaisilla on ollut tehdä ulkonäköpainotteinen juttu viiskybäsistä naisista? Naurettavia ne videoklipit, missä kuvaaja on ilmeisesti kehottanut naisia viehkosti keimailemaan ja koskettelemaan hiuksiaan. 🤦 *voi nolouden kevät*
Miksei ollut ketään boss-tyyppistä, jolla itsetietoinen ilme ja lievästi ylimielinen, halveksuva katse? Nää oli kaikki semmoisia naisnaisia. Paitsi se hevosnainen vaikutti kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Naisten mielestä tällä palstalla kaikki maailmanluokan miestähdet tyyliin Brad Pitt, George Clooney yms. ovat ihan tavallisia. Ehkä sitten Jaana Pelkonenkin.
Ovat kyllä täysin suomalaisen 50v naisen näköisiä jos minulta kysytään.
T 24v mies
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta täysin turhasta sitä juttuja väkisin väännetään. No, ompahan toimittajalla jotain työtä. Täysin turha artikkeli.
No ei nyt mitään suurta journalistiikkaa mutta näin keski-ikäisen naisen näkökulmasta ihan mielenkiintoinen juttu. Ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta.
Aika mammamaisia. Ei herätä kukaan eroottisromanttisia viboja. M62
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihan samanlaisia. Kaikki puhuu lapsistaan. Kaikilla tyttäriä.
Hyvin olet lukenut jutun 😄
Vierailija kirjoitti:
Aika mammamaisia. Ei herätä kukaan eroottisromanttisia viboja. M62
No, kasvoista ensimmäinen kyllä, Niinako nimeltään. Vähän hämää telttamaisiin vaatteisiin pukeutuminen.
Noi telttamaiset vaatteet on nykyään niitä muodikkaita ja mun silmään tekee sellasen nuorehkon vaikutuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä tällä palstalla kaikki maailmanluokan miestähdet tyyliin Brad Pitt, George Clooney yms. ovat ihan tavallisia. Ehkä sitten Jaana Pelkonenkin.
Tavallinen 50 v mies on hieman mahakas, kaksoisleukaa alkaa valua, hiukset harventuneet, vähän jo harmaata ja silmälasit. Tällainen mies on ihan ok ja vastaa meitä 50 v naisia. Pittejä ja Cooleyja ei tule oikeastaan ikinä vastaan, eikä sekään ole ongelma.
On niin erilaisia ihmisiä, eri tyylejä. Osa eroaa tuostakin. Jokainen sukupolvi on vähän erilainen myös. Yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ihmisiä riittää, joita jatkuvasti "luullaan niin ja niin monta vuotta nuoremmiksi"? Kyseleekö ne koko ajan minkä ikäisiksi muut heitä luulevat? Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan minkä ikäiseksi muut minua luulevat. Mitä väliä sillä on?
Tässä iässä sitä hajontaa nimenomaan on. Osa heistä näyttää jopa 60 v omaan silmään. Itse treenaan (sali), oon hoikka ja vyötärö löytyy. Tyyli on trendikäs, eikä mikään tantta. Uusi kollega luuli mua 32 v....
Kasvot voi olla hyvinkin nuorekkaat vaan kun riisutaan niin ikä ikävä kyllä näkyy, niin meillä miehillä kuin teillä naisillakin. Paikassa tai toisessa.
Mulla on hyvä kroppa. Parempi kuin monella parikymppisellä. Kiitos geenien ja treenin.
Mä oon viissiin ainoa, jolla edelleen nuoruuden mitat ja paino.
ruppyjä ei vielä ole, ikäarviot ovat 30-35. Mutta mä täytänkin vasta 48!
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia, tosin keskimääräistä hoikemman ja nuoremman näköisiä. Mutta itse olen 52, ja ajatukset ja ulkonäkö saman suuntainen.
Tilastojen mukaan yli puolet pitäisi olla lihavia (jonkun mukaan 70 prosenttia), mutta tuohon on nyt kyllä otettu useampi aika sutjakassa kunnossa oleva 50-vuotias. Yhtä lukuunottamatta ovat myös tyylillisesti aika nuorekkaita ja selkeästi ns. laitetun näköisiä (värjätyt hiukset jne.).
En ole ihan varma, että olisiko tulokset satunnaisesta Prisma-testistä samat. Siis jos oikeasti ihan satunnaisesti nappaisi 9 ensimmäisenä vastaantullutta 50-vuotiasta tuohon juttuun. Epäilisin, että olisi vähemmän ulkonäköön panostavia, ja pyöreämpiä keskimäärin. Tuohon on todennäköisesti valikoitunut ns. naisia, jotka jossain määrin haluavat olla esillä.
Kaikki ihan samanlaisia. Kaikki puhuu lapsistaan. Kaikilla tyttäriä.