50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Mä rehellisesti ajattelin, että viisikymppiset olisi enemmän mummomaisia. t.28v
Voisi mennä nelikymppisistä kaikki, tosin onhan nuo kuvattu studioissa ja meikattu eli livenä näyttänevät ikäisiltänsä.
Aika tavallisen oloisia, omaa ikäluokkaani ja kyllä me tuollaisia pitkälti ollaan. Toki tuo ryhmä ei ole mikään kattava otanta suomalaisista, kaikki ovat keskiluokkaisia kantasuomalaisia.
Minusta kyllä vanhemman näköisiä ja oloisia kuin itse ja ystäväni...t. N tänä vuonna 50v
Tavallisia, tosin keskimääräistä hoikemman ja nuoremman näköisiä. Mutta itse olen 52, ja ajatukset ja ulkonäkö saman suuntainen.
Noh, miten sen nyt ottaa.
Kolme seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja jokainen pukeutunut/laittautunut siististi, eikä yksikään ole tosi lihava.
Mielestäni ei vastaa mitenkään "tavallista keskiverto" suomalaista 50v naista.
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen oloisia, omaa ikäluokkaani ja kyllä me tuollaisia pitkälti ollaan. Toki tuo ryhmä ei ole mikään kattava otanta suomalaisista, kaikki ovat keskiluokkaisia kantasuomalaisia.
Viiskymppiset naiset ovat keskimäärin keskiluokkaisia ja kantasuomalaisia. Eli sikäli melko aito otos. Meidän nuoruudessamme tuli vain hyvin vähän ihmisiä Suomeen muualta.
Tuosta puuttuu sellainen vartalomalli, missä ollaan tämän ikäisenä yhtä pitkiä kuin leveitä. Meidän suku on tätä linjastoa, missä rynnäsosasto on valtaisa, jalat on tanakat ja keskivartalosta puuttuu uuma. Siis itsekin olen tämän mallinen. Väitän, että tämä tukevuus tekee vanhemman näköiseksi, kuin nuo naiset tuossa lehdessä.
Eivät, ovat nätimpiä.
Ekan vaatteet ovat epäonnistuneet, teltta.
Oho, ketjussa on jo kymmenen kommenttia eikä vieläkään ole inceljonne tullut ilmoittamaan että viisikymppiset naiset ovat jätettä.
Ei päivääkään alle 85 vuotisen näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Ai vielä enemmän kuin nuo?? No sä oletkin vielä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu. Ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä meinaat? Yksikään ollut mummomainen. Viisikymppiseksi tosiaan hyvässä kunnossa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä meinaat? Yksikään ollut mummomainen. Viisikymppiseksi tosiaan hyvässä kunnossa kaikki.
Aivan hirveitä..
Kaverini ovat paljon nuorempia ja laihempia, vaikka ovat 55-vuotiaita. Lehtikuvissa oli aika tätimäisen ja tanakannäköisiä naisia. Voi olla, että pk-seudulla ollaan laihempia ja maaseudulla on pullukoita.
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten sen nyt ottaa.
Kolme seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja jokainen pukeutunut/laittautunut siististi, eikä yksikään ole tosi lihava.
Mielestäni ei vastaa mitenkään "tavallista keskiverto" suomalaista 50v naista.
Missä luki, että ovat jotain lesboja?
Minusta vastaa hyvin. Kivan näköisiä ikäluokkani naisia. Joku kommentoi ketjussa, että hän ja ystävänsä näyttäisivät nuoremmilta, mutta enpä usko. Käytännössä kaikki jotka sanovat noin, näyttävät oikeasti ikäisiltään. Joku saattaa pukeutua tai meikata teinimäisesti, tai liikkua paljon, mutta ei se ikää nuorenna. Ja miksi pitäisi. 50 vuotta hyvä ikä ja koko ajan vain paremmaksi muuttuu..:) t. Viisikymppinen mies
No he nyt ovat kaikki aika erilaisia, en tiedä mitä haet tavallisella?
Kyllä mun tuntemista viisikymppisistä voisi tuollaisia hyvin löytyä, viittaat sitten ajatuksiin, tekemisiin tai ulkonäköön. Että siinä mielessä sanoisin, että on tavallisia.