50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Hänkö on se tavallinen viisikymppinen nainen?
Kyllä, akateemisten helsinkiläisten keskuudessa Jaana Pelkonen on tyypillinen 48 v. Maaseudulla epäilemättä on eri tilanne.
Jaana Pelkonen on uransa tehnyt nimenomaan ulkonäöllään, joten ei tietenkään vastaa keskiverto helsinkiläistä akateemista naista. Typerä väite.
Se oli kuin Eilen kun nuo 50v olivat vielä lapsia ja yhtäkkiä kaikki "vanhenneet". Riippuu tietysti paljonko yli 50 vai onko tasan. Muistan kaikkien olleen lapsia ja nuoria. Vuosikymmenet menivät äkkiä. t. 46v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rehellisesti ajattelin, että viisikymppiset olisi enemmän mummomaisia. t.28v
Ai vielä enemmän kuin nuo?? No sä oletkin vielä lapsi.
Mitä ihmettä meinaat? Yksikään ollut mummomainen. Viisikymppiseksi tosiaan hyvässä kunnossa kaikki.
Rollaattoriinko sitä sitten yleesä jo nojaillaan?? Ei ihme, että 50 täyttänyttä ei palkata töihin kun ajatusmaailma on, että kaikki on jo huonokuntoisia ja sairaita.
En jaksanut odotella videoiden latautumista. Ihan vammaisia juttuja noi, joihin on väkisin ympätty videoita. Kuvat ja kirjoitus riittäisi ihan hyvin, mitään sössötysvideoita ei tarvita.
Tavallisia pallinaamoja ja pömppömahoja kuvissa mitä oikeassakin elämässä. Ihan kivannäköisiä ja terveitä ja tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Kyllä, akateemisten helsinkiläisten keskuudessa Jaana Pelkonen on tyypillinen 48 v. Maaseudulla epäilemättä on eri tilanne.
Höpö höpö. Terv. akateeminen helsinkiläinen viisikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen oloisia, omaa ikäluokkaani ja kyllä me tuollaisia pitkälti ollaan. Toki tuo ryhmä ei ole mikään kattava otanta suomalaisista, kaikki ovat keskiluokkaisia kantasuomalaisia.
No kantiksia pitääkin olla, jos suomalaisista puhutaan.
Mä olen akateeminen helsinkiläinen 52v nainen ja samoin mun ystävät, eikä kukaan näytä Jaana Pelkoselta. Olemme tehneet uramme akateemisessa maailmassa, emme misseinä, emmekä juontajina telkkarissa. Osa on laihoja, osa pulleroita, rakkaita kaikki.
Rollaattoriinko sitä sitten yleesä jo nojaillaan?? Ei ihme, että 50 täyttänyttä ei palkata töihin kun ajatusmaailma on, että kaikki on jo huonokuntoisia ja sairaita.
Ei tietenkään, mutta keskimääräisissä viisikymppisissä on joukossa jokunen lihavampi jolla on kaksoisleukaa ym. Noilla ei ollut kenelläkään, ja muutama selvästi hoikka oli mukana. Kaikilla siisti tyyli ja huoliteltu ulkonäkö. Ei kaikilla viisikymppisillä ole, vaikka toki koulutetuilla työssäkäyvillä yleensä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole 😄 Jaana Pelkonen on nyt ja aina ollut kauniimpi kuin keskiverto helsinkiläinen. Toki hän joutuu myös ammattinsa puolesta kiinnittämään erityistä huomiota ulkonäköönsä. N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän näiset inhoavat tuota mummomaisuutta itsessään, vaikka silloin vain ollaan mummoja. Koko sanakin on niin pyöreä, että eihän se voi olla paha asia olla mummo. Joten mummous alkakoon jo 35 v.
Mummo sanasta on tehty negatiivinen haukkumasana. Siksi en enää nykyisin pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen oloisia, omaa ikäluokkaani ja kyllä me tuollaisia pitkälti ollaan. Toki tuo ryhmä ei ole mikään kattava otanta suomalaisista, kaikki ovat keskiluokkaisia kantasuomalaisia.
No niin, tulihan sieltä sitten rasistikin paikalle. Taattua palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän näiset inhoavat tuota mummomaisuutta itsessään, vaikka silloin vain ollaan mummoja. Koko sanakin on niin pyöreä, että eihän se voi olla paha asia olla mummo. Joten mummous alkakoon jo 35 v.
Mummo sanasta on tehty negatiivinen haukkumasana. Siksi en enää nykyisin pidä siitä.
Vaikka olisi kuinka positiivinen ilmaus, harva 50v on vielä mummo. 60v on jo sitä todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole sattunut huomaamaan että meitä on aika monen näköisiä? Oletko itse jäänyt jonnekin menneisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka positiivinen ilmaus, harva 50v on vielä mummo. 60v on jo sitä todennäköisemmin.
Minun äitini oli 43v, kun tein hänestä mummon.
Mielestäni kaikki muut ikäistään vanhemman näköisiä, paitsi se eka tumma jolla on polkkatukka. Hänellä oli myös kiva tyyli.
Ehkäpä, mutta oli kyllä tosi paljon ryppyjä monilla noista naisista, se pisti silmääni, koska itselläni niitä ei ole.
N49 (jota luultiin viimeksi viimevkolla 35-38v ikäiseksi).
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten sen nyt ottaa.
Kolme seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja jokainen pukeutunut/laittautunut siististi, eikä yksikään ole tosi lihava.
Mielestäni ei vastaa mitenkään "tavallista keskiverto" suomalaista 50v naista.
Minusta taas ovat ihan tavallisen näköisiä ja oloisia kun vertaan itseeni ja samanikäisiin ystäviini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja mä en ole mummo. Ei ole lapsenlasta.
Ei siitä mihinkään pääse, tuossa iässä on se mummoutuminen alkanut, monet jo todella pitkällä. Eikä siinä mitään pahaa ole, kukaan ei ole nuori ikuisesti. Ylipainohan monilla tekee ikäistään vielä vanhemmaksi, se pyöreys naamaa myöten mummoistaa.
Ennen oli tiukempi pukeutumiskoodi.