50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Aika mammamaisia. Ei herätä kukaan eroottisromanttisia viboja. M62
No voi kamala. 😄
Seuraavaksi miehistä tällainen juttu. Se kiinnostaisi näin naisena enemmän.
5 kymppinen mies on kylläkin jo lähes aina kaljuuntunut ihan reilusti. Vartalo roikkuu läskiä tai on kuihtuneen näköinen. Luovuttaminen näkyy. Nenäkarvat rehottaa ja likainen yleisolemus. Hiukset ovat olleet harmaantuneet jo viimeistään 40 vuotiaasta asti.
Olen 57v ja ystäväni n 50-65 vuotiaita, muutama on alle 50v. Nuo naiset on ihan kavereitteni näköisiä, yksi oli hyvän ystäväni näköinen. Tuo ystävä on jo ikävä kyllä kuollut, ja jos jutun naiset on kaikki terveitä ja hyväkuntoisia niin se on poikkeuksellista. Monilla tutuilla on ollut syöpä tai joku muu vakavampi sairaus, minullakin. Muuten en keksi mitään erikoista, tavallisia keski-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia, tosin keskimääräistä hoikemman ja nuoremman näköisiä. Mutta itse olen 52, ja ajatukset ja ulkonäkö saman suuntainen.
Keskimääräistä hoikempia? What? Mun mielestä oikein tyypilisiä viiskymppisiä tanttoja. Yritetään vielä pitää pitkää tukkaa ja ylipainoa on kertynyt ja siniset farmarit ovat niin "nuorekkaat"...
Ihania naisia! Viisikymppisenä naisissa alkaa ilmetä uudenlaista itsensä hyväksymistä. He saattavat esimerkiksi seksissä keskittyä enemmän omaan nautintoonsa kuin kroppaansa, mikä on ihanaa.
Haaveilen viisikymppisestä tyttöystävästä 😘.
M53
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Äläpä sano... Jaana on ottanut melkoisen rupsahduskirin viime aikoina. Yrittänyt kohottaa naamaansa keinotekoisesti ja se ei ole myöskään eduksi. TV on armoton.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 v ja olen kyllä heittämällä paljon nuoremman näköinen kuin nuo. Lisäksi tajusin, että mullahan on aika hyvä vartalo tämän ikäiseksi eli vaikka olen normaalipainon ylärajalla, olen mielestäni noita kaikkia hoikempi, vyötärö ja lantio erottuu selkeästi toisistaan.
Ei ole myöskään silmälaseja ja hiukset ovat pitkät. Ikääni veikataan aina joka paikassa noin 40-vuotiaaksi.
Olet selvästi vanhan liiton tätejä, koska kuvittelet, että silmälasit vanhentavat... se on kuule nykyään melkein päin vastoin!
Vierailija kirjoitti:
Siis tosi vanhan näköisiä!! Mun kaveripiirissä kukaan ei pukeudu noin....😬
Onko teidän kaveripiirissä kaikilla pari nroa liian pienet vaaleanpunaiset strassikoristellut plyyshiset track suitit ja Guessin laukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen oloisia, omaa ikäluokkaani ja kyllä me tuollaisia pitkälti ollaan. Toki tuo ryhmä ei ole mikään kattava otanta suomalaisista, kaikki ovat keskiluokkaisia kantasuomalaisia.
No kantiksia pitääkin olla, jos suomalaisista puhutaan.
No niin, tulihan sieltä sitten rasistikin paikalle. Taattua palstaa.
Sori vaan pörröpää, mutta tosiasioita ei voi kiistää.
Kiinnostaisi miehistä tosiaan samanlainen juttu. Miesten iän arviointi on ainakin itselleni paljon vaikeampaa kuin naisten iän arviointi.
Jotkut 30v miehet näyttää ihan 50v ja taas sitten jotkut 50v miehet 30-vuotiailta. Olen vaan työelämässäkin ollut monta kertaa todella yllättynyt, kun jonkun miehen ikä on käynyt ilmi, ja olin arvioinut ko. henkilön iän joksikin aivan muuksi.
Ei ainoatakaan tunikaa eikä legginsejä, siitä propsit!
Vierailija kirjoitti:
Noi telttamaiset vaatteet on nykyään niitä muodikkaita ja mun silmään tekee sellasen nuorehkon vaikutuksen
Oikeasti? Minusta hän näyttää vain entistä lihavammalta kuten samanlaisiin vaatteisiin pukeutuvat nuoremmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mammamaisia. Ei herätä kukaan eroottisromanttisia viboja. M62
Ihan puistattaa se, että edes viisikymppisenä nainen ei välty siltä, että joku tuntematon arvioi ulkonäköä sen mukaan herättääkö eroottisia viboja.
No vitjapallien kommentit ja pohdinnat voi jättää ihan omaan arvoonsa :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei ainoatakaan tunikaa eikä legginsejä, siitä propsit!
:DDDDDDDDDDDD Mutta tuo "Chanel-jakku" on kyllä kamala!!! En ikinä laittaisi ylleni.
Aika vanhan näköisiä, toki ihan perus naisia ja haastattelunkin perusteella ok - mutta mukana ei ollut yhtään varsinaisesti nuorekasta, sellaista joka olisi pitänyt itsensä fyysisesti tikissä ja myös laittautuisi hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
5 kymppinen mies on kylläkin jo lähes aina kaljuuntunut ihan reilusti. Vartalo roikkuu läskiä tai on kuihtuneen näköinen. Luovuttaminen näkyy. Nenäkarvat rehottaa ja likainen yleisolemus. Hiukset ovat olleet harmaantuneet jo viimeistään 40 vuotiaasta asti.
Sellaiset visiot sieltä. Oikein viehättäviä Ladyja, vähän tätimäisiä. Olen se palstan viiskymppinen skeittari - tapaan väkisinkin nuorempia ihmisiä aktiviteetaissäni. En todellakaan ole mikään papparainen - soitan bändissä ja skeittaan.
No voihan prkl. Mä olen 51 ja kuvittelin olevani jotenkin aika nuoren näköinen ikäisekseni... paperit kysyttiin kaupassa kolmoskaljaa ostaessa viimeksi pari kuukautta sitten. Mutta kyllähän näistä naisista melkein kaikki näyttävät ihan saman ikäisiltä kuin minäkin :D Muutama voi olla vähän vanhemman näköinen. Peiliin katsomisen paikka mulla sit vissiin ihan kirjaimellisestikin :D
Vierailija kirjoitti:
Mä rehellisesti ajattelin, että viisikymppiset olisi enemmän mummomaisia. t.28v
Ja minä taas ajattelin, että 50-vuotiaat näyttää nuoremmilta tai ehkä ennemminkin vähemmän lösähtäneiltä ja freesimmiltä. Toisaalta ehkä omaan peilikuvaankin suhtautuu tämän jälkeen hieman vähemmän kriittisesti..
Jotenkin aivan käsittämätön ajatus, että vuonna -75 syntyneet viettää tänä vuonna viisikymppisiä. Pikemminkin tuntuu, että nyt on korkeintaan / aikaisintaan -65 syntyneiden vuoro.
vm-78
Ihan puistattaa se, että edes viisikymppisenä nainen ei välty siltä, että joku tuntematon arvioi ulkonäköä sen mukaan herättääkö eroottisia viboja.