50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Noloja nämä itseään kehuvat ja muita alentavat naiset. Oikeasti kyllä se ikä näkyy meidän kaikkien naamasta. Myös niiden nättien ja urheilullisten. Itse asiassa pieni pyöreys vanhenevan naisen naamassa on jopa hieman armollista, se hieman nuorentaa.
Ja joo, tottakai nuo naiset olivat keskimäärin kaikkia naisia hoikempia. Koska keskimäärin tuon ikäiset naiset ovat reilusti ylipainoinen puolella, ja lihavia noista ei ollut kukaan.
Ja naisen tehtävä ei ole näyttää nuorelta, eikä missään tapauksessa näyttää miesten silmiin viehättävältä. Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja saavat näyttää sellaisilta kuin itse haluavat. Erityisesti 50v nainen alkaa tämän ymmärtää, mikä tekee tästä iästä juuri mahtavan iän naiselle.
Aika on mennyt niin nopeasti että tarvitsemme nuorennuksen ja 1000 vuotta lisäaikaa. Jos maailma menisi vielä samalla inhimilliseksi. Iäkkäille terveyden taas ja nuorennos.
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Hän onkin sellane pikkuinen rääpäle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia, tosin keskimääräistä hoikemman ja nuoremman näköisiä. Mutta itse olen 52, ja ajatukset ja ulkonäkö saman suuntainen.
Keskimääräistä hoikempia? What? Mun mielestä oikein tyypilisiä viiskymppisiä tanttoja. Yritetään vielä pitää pitkää tukkaa ja ylipainoa on kertynyt ja siniset farmarit ovat niin "nuorekkaat"...
Eihän kellään edes ollut pitkää tukkaa!? Kenellä oli farkut?
Newsflash: Farkkuja käyttää todellakin _kaikki_, varsinkin kun nykyään kankaassa on vähän elastaania. Toista se oli mun nuoruudessa, 100% denim-puuvillaa. N68, pitkä tukka, bmi 20.
Vierailija kirjoitti:
Noloja nämä itseään kehuvat ja muita alentavat naiset. Oikeasti kyllä se ikä näkyy meidän kaikkien naamasta. Myös niiden nättien ja urheilullisten. Itse asiassa pieni pyöreys vanhenevan naisen naamassa on jopa hieman armollista, se hieman nuorentaa.
Ja joo, tottakai nuo naiset olivat keskimäärin kaikkia naisia hoikempia. Koska keskimäärin tuon ikäiset naiset ovat reilusti ylipainoinen puolella, ja lihavia noista ei ollut kukaan.
Ja naisen tehtävä ei ole näyttää nuorelta, eikä missään tapauksessa näyttää miesten silmiin viehättävältä. Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja saavat näyttää sellaisilta kuin itse haluavat. Erityisesti 50v nainen alkaa tämän ymmärtää, mikä tekee tästä iästä juuri mahtavan iän naiselle.
Olihan tuossa kyllä muutama reilummin ylipainoinen, eikä kukaan ollut varsinaisesti hoikka.
No en mä tiedä edelleenkään miltä 50v naisen (tai miehen) kuuluu näyttää, mutta ainakin tämä juttu antoi paljon vertaistukea niin ajatusten kuin tuntemustenkin suhteen. Toisaalta myös ehkä osaan suhtautua omaan peilikuvaani hieman eri tavoin tämän jälkeen. Nyt on nimittäin ollut jo muutaman vuoden sellainen tunne, että sieltä katsoo aivan vieras ihminen takaisin. Tai no, osin puolituttukin koska oikein hätkähdin nähdessäni itseni "ylläriheijastumasta" ja näin siinä kuvajaisessa oman mummoni pyylevimmillään. Kaksaria ja hamsteripusseja myöten.
On tietysti kysytty, haluatko lähteä mukaan tällaiseen. Ne 10 vuotta ikäänsä vanhemman näköiset ja painoraskautetut ovat järjestään kieltäytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihan samanlaisia. Kaikki puhuu lapsistaan. Kaikilla tyttäriä.
Mistä muusta naiset osais puhua? Ainiin-lastenlapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia, tosin keskimääräistä hoikemman ja nuoremman näköisiä. Mutta itse olen 52, ja ajatukset ja ulkonäkö saman suuntainen.
Keskimääräistä hoikempia? What? Mun mielestä oikein tyypilisiä viiskymppisiä tanttoja. Yritetään vielä pitää pitkää tukkaa ja ylipainoa on kertynyt ja siniset farmarit ovat niin "nuorekkaat"...
Mikä sua riivaa?
Ei vastaa, osa on huomattavan nuorekkaita. Tyypillinen viisikymppinen on BMI 30 nurkilla ja prkleen rupsahtanut. Poikkeuksena tietysti ne jotka ovat lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihan samanlaisia. Kaikki puhuu lapsistaan. Kaikilla tyttäriä.
Ja kaikki asiantuntijatöissä tai jossain johtotehtävissä eikä kenellekään puutetta rahasta. Vähän kuin peruspalstamammat ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kellään edes ollut pitkää tukkaa!? Kenellä oli farkut?
Newsflash: Farkkuja käyttää todellakin _kaikki_, varsinkin kun nykyään kankaassa on vähän elastaania. Toista se oli mun nuoruudessa, 100% denim-puuvillaa. N68, pitkä tukka, bmi 20.
😂
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa kaikessa mitä sanot, mutta se myös johtaa siihen että miehiä ei kiinnosta. Molempia ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
On tietysti kysytty, haluatko lähteä mukaan tällaiseen. Ne 10 vuotta ikäänsä vanhemman näköiset ja painoraskautetut ovat järjestään kieltäytyneet.
Nehän tähän juuri osallistui.
Vierailija kirjoitti:
Koeta sinäkin kehittää itsetuntoasi niin, että uskallat olla oma itsesi ja jättää huomiotta noloudet!
Joko kommenttisi on sarkasmia tai äärimmäisen epäloogisesti asioita vertaileva.
Minun ÄO on samaa tasoa kuin nuorekas ulkonäköni. 🕺🏼
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten sen nyt ottaa.
Kolme seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja jokainen pukeutunut/laittautunut siististi, eikä yksikään ole tosi lihava.
Mielestäni ei vastaa mitenkään "tavallista keskiverto" suomalaista 50v naista.
Lyhyttukkaiset ei ole seksuaalivähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tosi vanhan näköisiä!! Mun kaveripiirissä kukaan ei pukeudu noin....😬
Onko teidän kaveripiirissä kaikilla pari nroa liian pienet vaaleanpunaiset strassikoristellut plyyshiset track suitit ja Guessin laukut?
Ai kauhea, tuosta tulikin mieleen että niin se on tuksukin pikapuoliin 50v vaikka on näyttänyt jo jonkin aikaan 60-vuotiaalta.
Ihania nää pitkätukkaiset 68v kommentoijat, jotka näyttävät edelleen kolmekymppisiltä ja mahtuvat rippimekkoonsa, ja joiden mielestä kaikki muut ovat tyylittömiä ja erityisesti lihavia, koska laihuus on tärkeintä!
Kuulema parikymppiset nuoret naiset tulevat treffeille mummohuivi päässä eli kuulema parikymppiset suominaiset näyttävät jo mummoilta.