Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v naiset iltasanomissa

Vierailija
04.05.2025 |

Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011121820.html

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ihmisiä riittää, joita jatkuvasti "luullaan niin ja niin monta vuotta nuoremmiksi"? Kyseleekö ne koko ajan minkä ikäisiksi muut heitä luulevat? Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan minkä ikäiseksi muut minua luulevat. Mitä väliä sillä on?

Mun työpaikalla on alle 50 vuotias mies jonka iän siis vahingossa tiedän ja olin arvioinut hänet noin 5 vuotta nuoremmaksi. On niitä siis ihan miehessäkin. Ihan yleistä että jotkut vaan näyttää nuoremmalta ja toiset ylivanhuksilta.

Oma tytär on 34 mutta näyttää 24. Kyllä näitä on

Vierailija
222/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mun 57 vuotias kolmen lapsen äiti puolisoni on paremman näköinen ja paremmassa kunnossa kuin kukaan noista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet siitä, että nämä oli tosiaan ihan tavallisia naisia, mutta valitettavan samanlaisia taviksia. Olisi ollut kiva jos jutussa olisi ollut myös sellaisia naisia jotka on tehneet ikänsä fyysisiä töitä matalapalkka-alalla tai 3-vuorotyössä yövalvomisineen. Nämä kaikki oli nyt sellaisia enempi uraohjuksia eli oli korkeaa koulutusta ja johtotason töitä sekä mökkiä Saariselällä,  ulkomaanreissaamista ja kalliita harrastuksia. Oli varaa hoitaa ihoa, hiuksia ja syödä terveellisesti, kuunnella kroppaa ym.

Olisi voinut ottaa sellaisiakin 50-vuotiaita naisia joilla työt on (edelleen) pelkkää silppua ja pätkää, rahoja saa laskea joka kuukausi eikä harrastaa tarvitse muuta kuin lenkkeilyä koska se on ns ilmaista.

Mökki Saariselällä? Kuka vattu haluaa vapaaehtoisesti mennä jonnekin Saariselälle. Ei kiitos. 

Vierailija
224/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä jutusta käy ilmi, miten lihavia suomalaiset ovat

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010552441.html

Keskiverto ei ole enää normaalivartaloinen, vaan lihava. Itse en ole koskaan tapaillut noin lihavia ja löysiä naisia, sillä hoikkia tai normaalivartaloisiakin on löytynyt. Ikää itsellä jo 56 ja naisia ehtinyt joku tusina elämässä olla.

Jos nuo ovat tavallisia, niin onneksi en koskaan ole ollut suhteessa, lyhyessä tai pitkässä, tavallisen suomalaisen naisen kanssa, enkä muuten koskaan tule olemaan. 

Vierailija
225/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania nää pitkätukkaiset 68v kommentoijat, jotka näyttävät edelleen kolmekymppisiltä ja mahtuvat rippimekkoonsa, ja joiden mielestä kaikki muut ovat tyylittömiä ja erityisesti lihavia, koska laihuus on tärkeintä!

En ymmärrä miksi joku syö itsensä vapaaehtoisesti pehmeäksi ja pyöreäksi? Tämä pätee miehiin ja naisiin. 

Vierailija
226/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tälläinen naisten ihmettely -juttu.

Niin on. Ketju on tehty vain siksi että naisia voi taas haukkua.

Kyllä ihmettelen kovasti kun naiset täällä haukkuu muita naisia.

Eipä taida haukkujista kovin moni olla naisia. 

Vierailija
227/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania nää pitkätukkaiset 68v kommentoijat, jotka näyttävät edelleen kolmekymppisiltä ja mahtuvat rippimekkoonsa, ja joiden mielestä kaikki muut ovat tyylittömiä ja erityisesti lihavia, koska laihuus on tärkeintä!

En ymmärrä miksi joku syö itsensä vapaaehtoisesti pehmeäksi ja pyöreäksi? Tämä pätee miehiin ja naisiin. 

Tai sanotaanko näin: en ymmärrä, miksi _kukaan_ syö ja juo itsensä elintasosairaaksi.

Vierailija
228/228 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmääni näyttävät ihan just ikäisiltään olemukseltaan ja tyyleiltääkin. Toki variaaitoita on lisääkin. Täytän kuukauden päästä 50v ja olisin varmasti sopinut tuonne jonon jatkoksi kuvattavaksi. Ja tyylikin voi olla erilainen eri tilanteissa. Olisiko minut kuvattu metsäläisen vaatteissani lippis päässä vai työasussani vai ehkä hameessa jota en kauheasti käytä.

Iloa ja onnea kaikille meille 50 ikävuoden korvilla oleville suomalaisille naisille. Emme me turhaa porukkaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä