Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v naiset iltasanomissa

Vierailija
04.05.2025 |

Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011121820.html

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ihmisiä riittää, joita jatkuvasti "luullaan niin ja niin monta vuotta nuoremmiksi"? Kyseleekö ne koko ajan minkä ikäisiksi muut heitä luulevat? Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan minkä ikäiseksi muut minua luulevat. Mitä väliä sillä on?

Vierailija
62/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.

Hänkö on se tavallinen viisikymppinen nainen?

Kyllä, akateemisten helsinkiläisten keskuudessa Jaana Pelkonen on tyypillinen 48 v. Maaseudulla epäilemättä on eri tilanne.

Eikä ole 😄 Jaana Pelkonen on nyt ja aina ollut kauniimpi kuin keskiverto helsinkiläinen. Toki hän joutuu myös ammattinsa puolesta kiinnittämään erityistä huomiota ulkonäköönsä. N49

Nuo saadaan myös maskeerattua telkkuun paljon nuoremman näköisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.

Anne Kukkohovi sitten?

Katariina Souri on jo niin paljon yli 50, että häntä ei voi laskea.

Odotin, että joku olisi omaa tyyppiäni, mutta ei. Kai mä olen harvinaisuus.

Vierailija
64/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tälläinen naisten ihmettely -juttu.

Vierailija
65/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi mennä nelikymppisistä kaikki, tosin onhan nuo kuvattu studioissa ja meikattu eli livenä näyttänevät ikäisiltänsä.

Viisikymppisiltä he minusta näyttivät. Ryppyjäkin oli jo jokaisella.

Vierailija
66/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ihmisiä riittää, joita jatkuvasti "luullaan niin ja niin monta vuotta nuoremmiksi"? Kyseleekö ne koko ajan minkä ikäisiksi muut heitä luulevat? Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan minkä ikäiseksi muut minua luulevat. Mitä väliä sillä on?

Tässä iässä sitä hajontaa nimenomaan on. Osa heistä näyttää jopa 60 v omaan silmään. Itse treenaan (sali), oon hoikka ja vyötärö löytyy. Tyyli on trendikäs, eikä mikään tantta. Uusi kollega luuli mua 32 v.... 

Vierailija
67/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisen näköisiä, paitsi ensimmäinen.

Vierailija
68/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa oikein nopeasti "mummo mummo mummo..." noin 20-30 sekuntia ja katsokaa mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

Vierailija
69/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ovat vanhemman näköisiä kuin minä ja tuttavani. Mies on 41 ja minä 49, meitä luullasn saman ikäisiksi. Ehkä sekin vaikuttaa että nuorin lapsi on meillä vasta 8 v ja vanhin 11 v. Jutun naisilla oli kaikilla aikuiset lapset,omilla tuttavilla alakouluikäisiä vielä suurimmalla osalla. En tosiaan yritä olla nuorekas mutta käytännön syistä pukeudun farkkuihin  tennareihin jne kun olen päiväkodissa töissä. En meikkaa, hiukset pitkät vaaleat värjäämättömät ponnarilla tai leteillä. 

Vierailija
70/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rehellisesti ajattelin, että viisikymppiset olisi enemmän mummomaisia. t.28v

Ai vielä enemmän kuin nuo?? No sä oletkin vielä lapsi.

Mitä ihmettä meinaat? Yksikään ollut mummomainen. Viisikymppiseksi tosiaan hyvässä kunnossa kaikki. 

Rollaattoriinko sitä sitten yleesä jo nojaillaan?? Ei ihme, että 50 täyttänyttä ei palkata töihin kun ajatusmaailma on, että kaikki on jo huonokuntoisia ja sairaita.

Etupäässä kysymys on rahasta. Ei haluta palkata, kun voidaan joutua maksamaan ihan oikeaa palkkaa. 

Vierailija
71/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tälläinen naisten ihmettely -juttu.

Niin on. Ketju on tehty vain siksi että naisia voi taas haukkua.

Vierailija
72/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisia, tosin keskimääräistä hoikemman ja nuoremman näköisiä. Mutta itse olen 52, ja ajatukset ja ulkonäkö saman suuntainen. 

Hoikemman? No ei kaikki ainakaan...

Vierailija
73/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli mielenkiintoinen juttu ja ketju, eikä tässä ole keskitytty haukkumiseen, vaan pohdiskellaan ikäasioita

Vierailija
74/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
75/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitpa sinä lapsi ymmärrät, että sinustakin tulee viiskymppinen jos et satu heittämään veiviäsi sitä ennen?

Vierailija
76/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle on pari kertaa jo käynyt niin, että kun minua haetaan vastaanotolle, vaikka seison miltei oven takana, niin ohitseni vain mennään. Ja sitten palataan hölmistyneenä, ai että se olitkin sä ja suoraan sanottu, että näytät kyllä nuoremmalta, etten luullut, että se olet sä. Olen Jaana Pelkosen tyylinen, mutten niin hoikka ja vaaleampi versio hänestä.

Baareissa ikää veikataan jopa alle 40 vuotiaaksi.

N48

Vierailija
77/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, akateemisten helsinkiläisten keskuudessa Jaana Pelkonen on tyypillinen 48 v. Maaseudulla epäilemättä on eri tilanne.

Eikä ole 😄 Jaana Pelkonen on nyt ja aina ollut kauniimpi kuin keskiverto helsinkiläinen. Toki hän joutuu myös ammattinsa puolesta kiinnittämään erityistä huomiota ulkonäköönsä. N49

Ei tässä ole kyse kauneudesta vaan lookista/tyylistä ja olemuksesta. Olen jo pitkälti yli 60 v, mutta minulla on laineikkaat, pitkät, kiiltävät hiukset. Nämä sekä urheilullinen hoikka vartalo vaikuttavat paljonkin siihen, että minua pidetään selvästi nuorempana. En edes meikkaa.

Vierailija
78/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rehellisesti ajattelin, että viisikymppiset olisi enemmän mummomaisia. t.28v

Voi viddu. Ei olla.

Mitä siinä kiroilet? Ihan varmasti olet itsekin nuorempana pitänyt 5-kymppisiä "tosi vanhoina". 

Vierailija
79/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä vanhemman näköisiä ja oloisia kuin itse ja ystäväni...t. N tänä vuonna 50v 

Useimmiten pidetään itseä nuorekkaana, vanhenemista pikku hiljaa ei huomaa. Sama pätee ystäviin joita näkee usein. Mutta ihan inhimillistä, normaalia. Jutun naiset on hyvin säilyneitä kyllä.

Vierailija
80/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset olivat keskimääräistä kivemman näköisiä ja hyvin säilyneitä verrattuna siihen kuvaan mikä tämän ikäisistä on syntynyt. Tietysti jo ehostus on piristänyt ilmettä, mutta muuten kasvot hyvin paikoillaan, ehkä se pahempi roikkuminen alkaa siinä 55 eteenpäin. Sitä odotellessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä