Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja rahat ei ole koskaan loppuneet.

Vierailija
04.05.2025 |

Ruokaa on aina kaapissa. Miten  elää ihmiset jotka käy aina leipäjonossa. Saan samat tuet ja rahaa ja ruokaa on aina varaa ostaa. Onko ne jotain juoppoja kaikki että juovat 595 euron tuet parissa päivässä. Minä saan säästöönkin rahaa. Voin hyvin ja kunto on hyvä koska päivittäin poljen 20 km pyörälenkkiä. Syön pari kertaa päivässä. Teen omat ruuat usein ja silleen.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saisin tuon summan niin k uolisin kyllä nälkään. Pelkästään vuokra 520, sähkö 30 ja puhelin+netti 30 syövät lähes koko summan. Millä söisin ja maksaisin kuukausittaiset lääkkeet?

Lääkkeet kuittaa toimeentilotuki.

Ja puhelinlaskun voi maksattaa toimeentulotuesta, niin kuin sähkölaskun jne.

ihme että toi sun työttömyys ei kuitenkaan ole mitenkään haluttava tila vaikka noin hyvin menee.

Heh eipä, mulla on vapaata. Voin rauhassa käydä salilla ja ulkoilla mielinmäärin ja aikaa riittää perheelle riittävästi.

Lopeta jo toi paskan jankuttaminen ja provoaminen joka viikk

Sekoitat minut varmaan johonkin muuhun, en minä provoa ihan totuuden kerron.

Vierailija
122/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus on kylläkin se että olet perseauki ja niin tyhmä ettet töitä saa joten lopeta jo toi paskanjauhaminen

suomessa pienet tuet ja älyttömän kallista sen kyl kaikki täyspäiset tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen opettajani sanoi kerran vasemmistoliittoa ihannoivalle pojalle, että vaikka kaikki maailman varallisuus jaettaisiin joka aamu tasan, suurin osa ihmisistä  olisi jo illalla ihan p.a. 

Ehkä ei ihan pidä paikkaansa, mutta kyllä ihmisten taloustaidoissa on valtavat erot. Eletään yli varojensa mm. tupakkaa ja päihteitä ja turhanpäiväisiä autoja ostamalla. Suuri osa pystyisi työmatkansa hoitamaan busseilla ja polkupyörällä. Jos työttömyys tulee, ollaan ihan p.a. 

Googlaa ennakkoluulo. 

Vierailija
124/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen opettajani sanoi kerran vasemmistoliittoa ihannoivalle pojalle, että vaikka kaikki maailman varallisuus jaettaisiin joka aamu tasan, suurin osa ihmisistä  olisi jo illalla ihan p.a. 

Ehkä ei ihan pidä paikkaansa, mutta kyllä ihmisten taloustaidoissa on valtavat erot. Eletään yli varojensa mm. tupakkaa ja päihteitä ja turhanpäiväisiä autoja ostamalla. Suuri osa pystyisi työmatkansa hoitamaan busseilla ja polkupyörällä. Jos työttömyys tulee, ollaan ihan p.a. 

Suurin osa niistä persaukisista olisi oikeistolaisia, ei vasemmistoa. Eihän jenkeissä pidetä edes yrittäjänä, jos ei ole kolmea konkurssia tehnyt.

Vierailija
125/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin jäi viime vuonna säästöön. Vuokran jälkeen jäi työttömyystuesta ja asumistuesta n. 410 euroa käyttöön. Tuosta sai jopa satasen säästettyä. 

Sitten kaikki taas kallistui. 

Sitten tuli asumistuen leikkaus. 

Sitten tuli sairaus. Apteekkiin valui rahaa pahimmillaan yli 150 euroa. Lääkärin käynnit on lähemmäs 67 euroa. Se aiemmin säästetty satanen menee nyt sairauden hoitoon. 

Ruokaa on yhä aina kaapissa ja asiat suhteellisen hyvin. Olen siitä äärimmäisen kiitollinen. 

Vierailija
126/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ei lopu jos osaa miettiä mitä ostaa eikä osta turhaa tavaraa. Itse ostan vain ruokaa ja bensaa. Säästöön jää satanen kuussa..

Vierailija
127/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat ei lopu jos osaa miettiä mitä ostaa eikä osta turhaa tavaraa. Itse ostan vain ruokaa ja bensaa. Säästöön jää satanen kuussa..

Äiti maksaa asumisen auton vakuutukset huollot yms vaatteet ja kengät on siinä peräkammarinpojalla lokoisat oltavat.

Vierailija
128/134 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tein, satanen kuussa säästöön. Puolitoista vuotta niin rotukoiran pentu oli minun. Sittemmin taitaa olla pentujen hinta noussut. 

Vierailija
129/134 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on edes asua suomessa? Täällä maksaa litran rommi tanduaita 90 php ja spaddu 100 php 20 kpl,siellä maailman tapissa verot kun pitää j outo porukkaa elättää.Only in fin and happiest country ;;;;))))

Sosiaalitukien maksaminen ulkomaille pitäisi kokonaan lopettaa. Farangit tunkee ne ladyboyitten persauksiin kuitenkin.

llmoittautumisvelvollisuus kuukausittain tai tuet loppuu

Suuta pienemmälle Kakara,olen täällä ihan ansaitulla työeläkkeellä eikä niinkuin sinä sohvakatarri vassari rotta.

Vierailija
130/134 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittihän ne rahat työttömänä mutta Te-toimistolle selittely oli liikaa siinä asemassa joten menin osa-aikatyöhön ilman tukia.

Vierailija
131/134 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On työttömiä, jotka eivät saa mitään tukia. Osalla tukien saaminen kestää kun kela pistää karenssin heti päälle kun kuule että on ollut yrittäjänä. Sitten se karenssi jatkuu ja jatkuu. 

Ei työttömän kannata olla yrittäjänä hetkeäkään.

Vierailija
132/134 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sossu maksa mun tatskoja mä rupeen kiljuu ja soitan ämnestiin, niih.

Vierailija
133/134 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa varmaan KAIKILLA työttömillä on samat menot ja tulot. Ihan kaikilla. Onpas taas mielikuvitukseton provo.

Vierailija
134/134 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, kaikki työttömät eivät ole samassa elämäntilanteessa, eivät samanikäisiä, eivät samankuntoisia ja samanterveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi