Onko totta että miehet välttelevät ja ujostelevat liian kauniita naisia?
Jos tämä on totta, niin mistä tiedän vältteleekö ja ujosteleeko joku mies minua siksi että olen liian kaunis, vai siksi että olen hänestä liian hänen liigaansa liian ruma? Saako se että satsaan ulkonäkööni yhä enemmän, hänet vain välttelemään minua vähän enemmän? Ja ei en aio mennä kysymään häneltä itseltään.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee molempia sukupuolia. Jos on itsestään epävarma, niin ei lähesty kovin herkästi mallinnäköistä ihmistä. Tai ihmistä joka vaikuttaa saavan kenet vain.
Jos taas on itsestään yli-itsevarma, ja lähestyy kaikkia, niin en tiedä, onko sekään kovin hyvä.
Ei pidä olla yli-itsevarma. Parasta on, että tietää oman arvonsa muttei pidä muita alempi- tai ylempiarvoisina.
Ai siksikö sitten miehet välttelee minua minne ikinä menenkin ja olen heille täysin näkymätön ja kuin ilmaa? Nyt selkisi, kiitos😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä ujostelen. Tulee olo, että kaikki yrittävät iskeä sitä liian kaunista ja hänellä on järkyttävän kovat kriteerit miehelle, koska valinnan varaa on loputtomasti.
Tämä. Naiset sitä vastoin ei ujostele. Rumakin akka luulee usein että hänellä on saumaa itseään selkeästi parempaan mieheen 😄
Ikinä ei ole nainen tullut iskemään. Naiset eivät ujostele julkkismiesten suhteen.
Ahnaasti naisissa piipahtava mies 'opetti' minua naisissa käymätöntä, ettei pidä yrittääkään iskeä kaunotarta, vaan tavista. Siten onnistuminen on varmin. Väitti olleensa 300 naisen kanssa.
Täällä taas vaihteeksi idiootit vauhdissa. Totta kai paljastavasti pukeutuvaa lähestytään paljon, koska hän antaa vaikutelman helposta sänkyseurasta!!!!!!! Mitään tekemistä minkään hemmetin kauneuden kanssa. Ja jos mietitte realistisesti, niin valtaosa naisista paljastelee. Itse en siihen kastiin kuulu.
Jos viestittää pukeutumisellaan, ettei ole helposti kaadettava typerys, ei kuka tahansa uskallakaan lähestyä, koska on vaarana tulla nolatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan oli se ketju, miten äiti oli tuskissaan kun hänen kaunista tytärtään häiritään silloinkin, kun hän on mukana. Sitten tuli keskusteluun paljon oman todistuksensa mukaan kauniita naisia, joita on häiritty suunnattoman paljon elämänsä aikana. Ja vanhempia joita pelottaa kauniiden tyttäriensä vuoksi. Yksi sentään kiitteli Jumalaa siitä, että tytär on ruma ja siten häirinnältä pelastunut.
Joten en usko että miehet pelkäävät.Ahdistelijat eivät pelkää ketään. Normaalit miehet ovat eri asia.
Ihan kuule kaikki miehet ahdistelee. Noloa tuo miehen maineen suojelunne. Ei kukaan sano että ei normaalit naiset juoruile tai ole dramaattisia, naisia saa kyllä aina yleistää. Miehille ahdistelu on normi, kertoohan sekim jotain ettei siitä ole saanut puhua kuin vasta v. 2013 alkaen ja sekin herätti miehissä vastustusta. Kukaan mies ei puolustanut naisia. Ihan MIEHIÄ ne ahdistelijat on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas vaihteeksi idiootit vauhdissa. Totta kai paljastavasti pukeutuvaa lähestytään paljon, koska hän antaa vaikutelman helposta sänkyseurasta!!!!!!! Mitään tekemistä minkään hemmetin kauneuden kanssa. Ja jos mietitte realistisesti, niin valtaosa naisista paljastelee. Itse en siihen kastiin kuulu.
Jos viestittää pukeutumisellaan, ettei ole helposti kaadettava typerys, ei kuka tahansa uskallakaan lähestyä, koska on vaarana tulla nolatuksi.
Voitko mennä muualle tuon misogyniasi kanssa? Toisessa kulttuurissa sinä olet se typerys, kun käyt baarissa etkä peitä itseäsi silmiä myöten. Kai olet edelleen neitsyt?
Miksi yrität viedä muiden naisten oikeuden OMAAN kehoonsa? Taitaa pelottaa akkaa kun muut ovat vapaita ;)
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö sitten miehet välttelee minua minne ikinä menenkin ja olen heille täysin näkymätön ja kuin ilmaa? Nyt selkisi, kiitos😂😂
Jep, tämän perusteella itsenikin kannattaisi osallistua miss universum -kisoihin. Voittaisin varmasti! 👑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko mennä muualle tuon misogyniasi kanssa? Toisessa kulttuurissa sinä olet se typerys, kun käyt baarissa etkä peitä itseäsi silmiä myöten. Kai olet edelleen neitsyt?
Miksi yrität viedä muiden naisten oikeuden OMAAN kehoonsa? Taitaa pelottaa akkaa kun muut ovat vapaita ;)
Mitä v:n akkaa? Olen nainen. Voitko mennä h€lv*ettiin tuon misogyniasi kanssa?
Ja mitä helv#ttiä tarkoittaa että jotakuta pelottaa, kun muut ovat vapaita?!!!?!??? Minäkö olen vankilassa?!? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei pukeutuminen vaikuta tuohon oikeastaan. Ei ainakaan se, onko vähän paljastavampi vai peittävämpi asu. Se voi vaikuttaakin, että onko naisellinen tyyli vai jätkämäinen tai sukupuolineutraali tyyli.
En jaa taso-teorioita tai muitakaan palsta-hömppiä, mutta ymmärrän joskus positioni giltsien suhteen. Se, mikä toiselle on saavuttamaton unelma, onkin toinen juttu. Itselleni joku Minja Koskela näyttäytyy utuisena haaveena, frendille se on Sara Sieppi.
Kyllä välttelen. Kaunis/kuuma nainen on hirvittävä häiriötekijä, joka aiheuttaa keskittymiskyvyn herpaantumists ja kaikenlaisia vaikeasti käsiteltäviä ajatuksia ja tunteita. Parempi vain vältellä näkemistä ja kohtaamista.
Tänä päivänä asia on niin, että vain ne komeimmat ja menestyneimmät miehet saavat lähestyä naisia. Siis kaikkia naisia, kauniista tavallisempiin. Tavismiehet etovat naisia eivätkä he halua tulla epätoivoisen kähminnän tai läähättelyn uhriksi. Kyllähän se nyt itsetunnon päälle käy jos joku yli kolmekymppisenä alle 2400eur/kk tienaava pulska nyhverö yrittää tulla iskemään..
En välttele tai ujostele liian kaunista naista, mutta kyllähän kauniista naisesta ikäänkuin automaattisesti olettaa, että hän on varmaankin varattu.
Toinen asia, mitä tuollaisen naisen nähdessään monesti ajattelee, että kun hänellä varmasti riittää vientiä, niin miksi hän erityisesti minusta kiinnostuisi. Minä olen omasta mielestäni ulkonäöltäni ihan miellyttävä, mutta mikään miesmalli tai laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi en ole.
Silti minulle kävi niin, että erittäin kaunis opiskelukaverinainen tunnusti minulle eräässä opiskelutapahtumassa tunteensa minua kohtaan. Olin täysin puulla päähän lyöty enkä kuuna päivänä olisi uskonut, että hän olisi minusta kiinnostunut.
Karkeasti yleistäen sanoisin, että me miehet emme useinkaan ymmärrä, tajua, hoksaa jne. naisten kiinnostusta. Tehkää siis naiset rohkeasti aloitteita kiinnostaville miehille. Siinä ei mitään häviä ja siitä saattaa seurata jotakin hyvää ja kaunista, kuten Kolmas Nainen aikoinaan lauloi.
Tai voithan sä olla myös kuolaava vammainen, mutta luulet olevasi normaali.
"Karkeasti yleistäen sanoisin, että me miehet emme useinkaan ymmärrä, tajua, hoksaa jne. naisten kiinnostusta. Tehkää siis naiset rohkeasti aloitteita kiinnostaville miehille. Siinä ei mitään häviä ja siitä saattaa seurata jotakin hyvää ja kaunista, kuten Kolmas Nainen aikoinaan lauloi."
Itselläni aloitteellisuus ja suhteen eteenpäinvievyys vienyt suhteisiin, joissa olen ollut hetkessä toiselle täysi itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä päästä miesten pään sisälle. Ihan oman hyvinvointisi vuoksi. Siellä ei ole kaunista.
Jos mies osoittaa sinua kohtaan vihaa tai välttelyä, anna olla. Mene eteenpäin. Simple as that.
Riippuu miehestä. Sekä miehissä että naisissa on ulkonäkökeskeisiä ihmisiä ja sitten heitä, jotka yrittävät nähdä pinnan alle.
Tämähän on vain hyvä, en itsekään ole kiinnostunut niistä jotka eivät ole minusta kiinnostuneita ja sekin on vain hyvä, että hyväitsetuntoiset sekä vastaavasti yhtä komeat lähestyvät. Kaikki voittaa!
Miehenä ajattelen, ettei minulla ole varaa kauniiseen naiseen rahallisesti eikä henkisesti. Olen vaikeasti työtön ja henkisen pääoman puutteestahan se johtuu. Kaunis nainen voi valita niin paljon sopivamman miehen itselleen.
Olen kyllä kuulemma komea ja itsearvion mukaan hyväsydäminen, mutta samoilla ominaisuuksilla varustettuja, elämässä muutenkin pärjääviä miehiä on paljon. Ei minulla ole samalla tavalla annettavaa naiselle.
-
Nyt kun mietin asiaa, niin miksi edes rumakaan nainen ansaitsisi huonoa kumppania yhtään sen enempää. On parasta, että vietän elämäni yksin