Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet välttelevät ja ujostelevat liian kauniita naisia?

Vierailija
04.05.2025 |

Jos tämä on totta, niin mistä tiedän vältteleekö ja ujosteleeko joku mies minua siksi että olen liian kaunis, vai siksi että olen hänestä liian hänen liigaansa liian ruma? Saako se että satsaan ulkonäkööni yhä enemmän, hänet vain välttelemään minua vähän enemmän? Ja ei en aio mennä kysymään häneltä itseltään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ja kiltit mieht kyllä, ja ihan aiheesta. Jännikset ja alfat eivät ujostele mitään.

Vierailija
42/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaan syitä on monia, kuten ihmisiäkin. Joillain voi olla kuten sinulla, eli ettet vaan ole kovin viehättävä ulkoisesti. 

Energia ja olemus vaikuttaa paljon, ja sitä voi ohjailla hyvin mikä se energia on.  

Minua lähestytään selvästi enemmän ihan vaikka vaan kaupassa tai muissa arkisissa tilanteissa, kuin baarissa. Lapsen tai lemmikin kanssa liikkuessa on kaikista lähestyttävimmät energiat, luonnollisesti. Varmaan myös jos autettavan vanhuksen kanssa kulkisi, niin yhtälailla helpommin lähestyttävä energia päällä. "

En nyt kovin rinnastaisi baarilähestymistä siihen, että toinen koiranpissattaja jää rupattelemaan koirien tutustumisen ajaksi. Oudompaa olisi seistä siinä hiljaa.

Itseäni tullaan arjessa herkästi auttamaan. Joskus olin metsätiellä kävelyllä, ja jäin katsomaan puhelimestani jotain. Hetkessä viereeni ilmestyi pyöräilijä kysymään, että olenko eksynyt. Ja kun olen lastannut kaupan parkkiksella autoon jotain painavaa, on paikalle takavasemmalta ilmestynyt joku auttamaan. Kaikkea tällaista.

Kiva, että on vielä ystävällisiä ihmisiä, vaikka ruma olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Karkeasti yleistäen sanoisin, että me miehet emme useinkaan ymmärrä, tajua, hoksaa jne. naisten kiinnostusta. Tehkää siis naiset rohkeasti aloitteita kiinnostaville miehille. Siinä ei mitään häviä ja siitä saattaa seurata jotakin hyvää ja kaunista, kuten Kolmas Nainen aikoinaan lauloi."

Itselläni aloitteellisuus ja suhteen eteenpäinvievyys vienyt suhteisiin, joissa olen ollut hetkessä toiselle täysi itsestäänselvyys. 

Tätä mäkin vähän pelkään.

Vierailija
44/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varmaan syitä on monia, kuten ihmisiäkin. Joillain voi olla kuten sinulla, eli ettet vaan ole kovin viehättävä ulkoisesti. 

Energia ja olemus vaikuttaa paljon, ja sitä voi ohjailla hyvin mikä se energia on.  

Minua lähestytään selvästi enemmän ihan vaikka vaan kaupassa tai muissa arkisissa tilanteissa, kuin baarissa. Lapsen tai lemmikin kanssa liikkuessa on kaikista lähestyttävimmät energiat, luonnollisesti. Varmaan myös jos autettavan vanhuksen kanssa kulkisi, niin yhtälailla helpommin lähestyttävä energia päällä. "

En nyt kovin rinnastaisi baarilähestymistä siihen, että toinen koiranpissattaja jää rupattelemaan koirien tutustumisen ajaksi. Oudompaa olisi seistä siinä hiljaa.

Itseäni tullaan arjessa herkästi auttamaan. Joskus olin metsätiellä kävelyllä, ja jäin katsomaan puhelimestani jotain. Hetkessä viereeni ilmestyi pyöräilijä kysymään, että olenko eksynyt. Ja kun olen lastannut k

Ei ollut mistään tuollaisesta kyse, että joku toinen koiranpissattaja rupattelee tms :D 

Tosiaan kaupassa, kadulla ja kaikkialla muualla lähestytään enemmän kuin baarissa, viimeksi viime viikolla joku mies kävi ostaan takana olevasta kaupasta ruusun ja olisi halunnut antaa sen minulle kun asuni oli hänen mielestään niin upea. Rannalla lähestytään myös, siellä varmaan eniten kun se on sellainen rento ympäristö missä ollaan tukka märkänä bikineissä. Metsä ja lenkit toinen. Normaali rupattelu ilman numeron kysymistä tai kehuja ei ole sellaista lähestymistä mistä nyt puhutaan. 

Baarissa ei silti ole ikinä lähestytty sen kummemmin. Toki sitäkin tietysti _joskus_ tapahtuu, mutta on harvinaista. Kerran tosiaan näin sen hyvännäköisen miehen jota vilkaisin, ja hän sitten nopeasti tulikin juttelemaan. Ja joskus kuuntelin kun toiset puhui jostain fuckboy-miehistä jotka baarissa aina lähestyy, ja itse en tiennyt koko ilmiöstä, joten sanoin siinä, että minäkin haluan joskus kokea fuckboyn lähestymisen. Siitä ei mennytkään kauaa, kun sellainen kilometrin päähän fuckboy-energiaa huokuva geneerisen komea israelilainen mies valkoisissa vaatteissaan piiritti baarissa niin, että lopulta livahdin ulos sieltä. Eli manifestoin itselleni tuon fuckboy experiencen, sain kokea millaista on kun sellainen lähestyy :D (ei ollut kiinnostavaa) 

Kuten jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin, energia vaikuttaa paljon. Ei pelkästään se, onko tavallisen nätti tai viehättävä. 

Vierailija
45/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just se kun ei tiedä miksi toinen välttelee. No mutta toki voi kokeilla miten käy, jos joskus on kauniimpi ja joskus taas sitten rumempi, että millaisia vaikutuksia niillä on. Ja samalla on kiltti ja kiva ja hymyilee ja yrittää olla lähestyttävä Ja vaikka sanoo itse vähän jotain.

Vierailija
46/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen omasta mielestäni kauniita naisia, ei siitä mitään kuitenkaan seuraisi. Miksi hän kiinnostuisi rumasta miehestä? Turha yrittääkään.

Vierailija
47/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karkeasti yleistäen sanoisin, että me miehet emme useinkaan ymmärrä, tajua, hoksaa jne. naisten kiinnostusta. Tehkää siis naiset rohkeasti aloitteita kiinnostaville miehille. Siinä ei mitään häviä ja siitä saattaa seurata jotakin hyvää ja kaunista, kuten Kolmas Nainen aikoinaan lauloi."

Itselläni aloitteellisuus ja suhteen eteenpäinvievyys vienyt suhteisiin, joissa olen ollut hetkessä toiselle täysi itsestäänselvyys. 

No eikös suurempi pelko ole se, että miettii loppuelämänsä sitä, että olisiko sen erään miehen kanssa voinut syntyä loppuelämän suhde.

48/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös suurempi pelko ole se, että miettii loppuelämänsä sitä, että olisiko sen erään miehen kanssa voinut syntyä loppuelämän suhde.

Totta tuokin.

Vierailija
49/50 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nainen ja mua välttää jopa tunnetut lääppijät. luulen että syy on mun kriittisyys ja  se että osoitan käytökselläni etten suvaitse sikailua yhtään. oon ystävällinen kaikille ,mutten flirttaa yhtään. se on varmaan miehille aistittavissa myös.

Vierailija
50/50 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22240 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin.

Juuri näin ja yleensä ihmiset katuvat kuolinvuoteellaan enemmän niitä tekemättä jättämiään kuin tekemiään asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi