Huomenna tilille yli kuus tonnia. Mitähän kaikkee sitä tekis? Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi yhtä paljon rahaa kuin minulla?
Vai oletko tottunut tekemään suunnitelmia pienemmällä budjetilla?
Kommentit (116)
Jos tilillä olisi vain 6000e kiiruhtaisin äkkiä tienaamaan lisää.
Jaahas, ylimmän tulodesiilin porukkaa. Rahaa on niin paljon, ettei tiedä mitä sillä tekisi.
Miksi luulet, että minulla olisi noin vähän rahaa?
Itse maksaisin kuudella tonnilla prätkän osamaksun pois.
Vierailija kirjoitti: Ensimmäisenä ottaisin yhteyttä palkanlaskentaan ja pyytäisin selvittämään, miksi minulle on maksettu reilut viisi tonnia liian vähän palkkaa.
Jos olisin ap iloitsisin siitä, että olen päässyt köyhyydestä ja ikuisesta rahapulasta. Siitä tuo aloitus viestii. Varsinkin jos tämä ei ole ainutkertainen, vaan säännöllinen kuukausitulo. Korjaisin varmaan köyhän lapsuuden ja nuoruuden aiheuttamia puutteita vaikkapa hammaslääkärikäynneillä aloittaen.
Soittaisin palkanlaskijalle ja tivaisin puuttuvan 1500€ perään.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ylimmän tulodesiilin porukkaa. Rahaa on niin paljon, ettei tiedä mitä sillä tekisi.
Ongelma vaan pahenee tämän hallituksen toimenpiteillä.
Minulla on 18.729€ käyttötilillä.
En tiedä mihin käyttäisin. Ostin kaksi hieman kalliimpaa pullaa tänään.
En tykkää pitää käyttötilillä paljoa rahaa. Rahat menee säästötilille/ sijoituksiin, mitä jää laskujen maksun jälkeen. Palkkani on kyllä alle 6t, että kk palkaksi tuo on iso, jos on sellainen.
Minä en meuhkaa, vaikka eri tileillä on useampiakin kuustonnisia. Ne ovat siellä siksi, että on hyvä, kun on nopeasti rahaa käsillä aina silloin kun ja jos joku tarve ilmenee. En mieti mitä niillä tekisin, antaa kasvaa pientä korkoa ja olla jemmassa. Aina pitää olla vähän puskuria.
Mulle tuli huhtikuussa palkka+bonus ja tilille 15000 ja rapiat. Pieni osa kodin remontteihin, loput säästöön/sijoituksiin.
Poltteleeko ihan oikeasti raha taskussa. Ehkä voisi rauhassa odottaa, että tarvetta niiden käyttöön tulee vastaan? Ei ihme, jos jotkut köyhtyy, vaikka rahaa tulee säännöllisesti edes jonkun verran.
Eipä ole mitään erityisiä toiveita, kun rahaa on muutenkin ja elämä mallillaan. Vuodenvaihteessa tuli 120000€ perintörahoja. Rahastoihin laitoin ja säästötileille kun en keksi mitään käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilillä olisi vain 6000e kiiruhtaisin äkkiä tienaamaan lisää.
Tämä. Onneksi näin ei käy vaan heräisin tuosta painajaisesta toivon mukaan nopeasti.
Maksaisin pari tonnia asuntolainasta ylimääräistä, yksi tonni käyttärahaa jos tulisi joku tarve mieleen ja loput sijoituksiin. Jos tuo siis tulisi normaalin palkan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään erityisiä toiveita, kun rahaa on muutenkin ja elämä mallillaan. Vuodenvaihteessa tuli 120000€ perintörahoja. Rahastoihin laitoin ja säästötileille kun en keksi mitään käyttöä.
Just noin se trickle down toimii, köyhät :DDDD
Ja Petteri ja Riikka luulee, että saa sulta rahaa kun oot varakas ;DDDDDDD
Ei siis mennyt yksikään lantti kiertoon yhteiskunnalle. Kiitos kun kerroit.
-winner-
Eihän tuo nyt ole mitään, talous on hyvä kun ei tarvitse odotella tulevaa rahaa, vaan sitä on aina riittävästi ja paljon ylikin. Tänään sinulla ei siis ole yhtään.
Hallitus on luvannut, että alat tukea kotimaisia yrittäjiä. Sitä odotellessa.
t. Yrittäjät