Hei Kanarian saarille matkaajat! Kannattaa katsoa tv2 nyt.
Kommentit (10)
On myös Yle Areenassa. Surullista, mietin kahdesti kannattaako tuonne enää matkustaa.
Pienessä määrin samaa on Lapin matkailukeskuksissa. Olihan noita juttuja viime keväänä mm. Kakskerrasta. Jossain Kittilässä asuntojen vuokrat järjettömiä kiitos Levin.
Vierailija kirjoitti:
On myös Yle Areenassa. Surullista, mietin kahdesti kannattaako tuonne enää matkustaa.
Pienessä määrin samaa on Lapin matkailukeskuksissa. Olihan noita juttuja viime keväänä mm. Kakskerrasta. Jossain Kittilässä asuntojen vuokrat järjettömiä kiitos Levin.
On ihan selvää, ettei kannata. Tai minä en ainakaan nauttisi lomasta.
En ole koskaan käynyt Kanarian saarilla. Maailmassa on myös muita paikkoja mihin matkustaa. Miksi pitää tunkea yhteen ja samaan paikkaan. Turistit pilaavat monet paikat, itse välttelen näitä ja matkustan paikkoihin, missä ei ole paljon turisteja. Madeira on hyvä talvikohde.
Nainen 55-vuotta
Hyvä, että tämä tulee esiin. Eikä vaan hoeta, kuinka turismi on tärkeä elinkeino.Ja perustellaan sillä omaa porsastelua.
En usko, että enää ihmiset haluaa tuonne matkustaa. En minä ainakaan menis.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun MINÄ haluan kanarialle. Kuolkoot janoon.
En usko, että kukaan niin ajattelee. Ei vaan ole tullut aiemmin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Kanarian saarilla. Maailmassa on myös muita paikkoja mihin matkustaa. Miksi pitää tunkea yhteen ja samaan paikkaan. Turistit pilaavat monet paikat, itse välttelen näitä ja matkustan paikkoihin, missä ei ole paljon turisteja. Madeira on hyvä talvikohde.
Nainen 55-vuotta
Yhtä kiusallinen turisti taidat sinäkin olla?
Ei kun tv 1. Ulkolinja.