Huomenna tilille yli kuus tonnia. Mitähän kaikkee sitä tekis? Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi yhtä paljon rahaa kuin minulla?
Vai oletko tottunut tekemään suunnitelmia pienemmällä budjetilla?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tilillä 10k mutta kesän lomareissun maksamisen jälkeen enää 8,5k
Perunakiloja vai lanttukiloja?
kilo on kg
En huomaisi tuon summan tuloa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin ihan samaa mitä nytkin. Kävisin vaikka kävelyllä ja sitten keittäisin kahvit.
Joo toi on hyvä. Tekisin samoin,leipoisin kahvin kanssa vielä vaikka kääretortun. Ei kai toi 6000 niin iso summa ole että kannattaisi kehuskella.
Tuhlaisin ne heti !
Tililläni on nyt 28e sillä pitää pärjätä vielä 2 viikkoa.
Anna mulle ne. Teen niistä hetkessä selvää !!!
6K joka kuukausi vai kertaluonteinen kuus tonnia?
Kertaluonteisena ei kyllä elämää muuttaisi mihinkään, säästöön pahan päivän varalle, mutta 6000e/kk muuttaisi kyllä elämää selvästi, saisi paremman asunnon ja helpottaisi harrastusmahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kerran tyypin joka aina maaliskuussa sai bonukset 6000-10000, kauhea pohtiminen mihin sen käyttää, hieno lomamatka, uusi sohvakalusto, vuoden vanhan auton vaihto. Sitten itki kun joutui maksamaan 400 lapsensa elatusmaksuja, lapsen jota ehti tavata kerran kuussa vuorokauden.
Jostain syystä en enää ole tekemisissä hänen kanssaan.
Harmittiko sinua niin paljon oma köyhyytesi?
Toki sekin on harmittanut, mutta en sen takia ole ihmisistä elämässäni luopunut.
Tilillä 6 + 60 000 € ->
Jatkan samanlaista elämää :)
Jos mulla olis tilillä noin vähän rahaa eikä sijoituksia, niin en hetkeäkään miettisi, mitä sillä tekisin. Ihan minimimäärän käyttäisin, eli ruokaa ostaisin, kun se jääkaapista loppuisi, bensaa on onneks tankki melkein täynnä. Ja loput jättäisin sinne tilille, 15. päivä sinne tulisi reilu 3k palkkaa. En mä silloinkaan kiirehdi pohtimaan, et mitä kaikkee ostaisin. Silloin kun on tarpeita, silloin hankitaan asioita eikä sen mukaan, koska tilille tulee rahaa.
Juoksisin sekopäisenä ympyrää ja repisin hiuksia päästäni. Kiljuisin ja heittelisin seteleitä ikkunasta ulos.
Juoksisin lähimpään kauppaan ja ostaisin 5 IPhonea... Tai mitä vaan mikä eteen tulisi.
Tuolla summalla minäkin köyhäilisin.
Mulla on säästötilillä 76000€ ja käyttötilillä pari tonnia. Budjettitilillä on rahat laskuihin.
En tee mitään erityistä. Käyttötililtä kävin viikonloppuna ostamassa uudet, kunnolliset tyynyt & peitot ja siksi on noin vähän.
Mä en osta turhaa siksi, että rahaa on. Ostan sen, mitä tarvitsen.
Tällaisissa ketjuissa aina paikalle ilmaantuu kaikki miljoonikot keulimaan rahoillaan ja halveksimaan muutamaa tonnia pelkkänä vessapaperina xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, parin viikon päästä tilille tulee n.35 000€.
Teitkö huumekauppoja?
Mulle tuli viime kuussa lopputili, n. €37000 nettona. Nyt sillä sitten elellään karenssin yli.
Olisin paniikissa. Minne kaikki rahani ovat kadonneet!!!
Piti oikein katsoa näenkö summan oikein. Eihän tuo ole mikään iso raha. Kiva että se sulle paljon. Tosin ihmettelen että luulet ettei monella ole tuon verran.
No itse jättäisin tilille 500 euroa ja lopulla ostaisin osakkeita.
Kuolisin, jos mulla ois noin "paljon".
Hirveä vähän tuo on. Oon kyllä ihmeissäni.
Minulle tulee palkka huomenna ja lomarahat. Olen lomalla vielä 2 kuukautta. Työt loppuu heinäkuun 11 päivä, Sitä ennen olen 7 työpäivää töissä. En edes keksi mitä teki lomalla koska en jaksa lähteä minnekkään. Ehkä sit työttömänä jaksan jotain tehdä.
Jos mun tilillä olisi yhtäkkiä vaan 6000 rahaa soittaisin pankille ja kyselisin mihin loput rahat on itsestään kadonnut. Jos taas tulisi tilille 6000 lisää rahaa niin laittaisin suurimman osan säästöön ja lopuilla sitten matkustelisin.