Huomenna tilille yli kuus tonnia. Mitähän kaikkee sitä tekis? Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi yhtä paljon rahaa kuin minulla?
Vai oletko tottunut tekemään suunnitelmia pienemmällä budjetilla?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista hienoa ostelisin ja kävisin laatuluokan maksullisella naisella ( ei suomalaisella ).
Kukin tyylillään. Itse en seksistä maksaisi yhtään. Seksi ei olle mulle sellainen asia että sitä olisi pakko saada.
Nettokuukausipalkkasi kuusi tonnia? Vai onko tässä jotain lomarahoja tms?
Ei nyt ole tarvetta ostella mitään.
Tilillä on 130 tuhatta kun tuli perintöä. En ole ostanut mittää mutta irtisanoin itseni töistä ja lomailen eläkkeeseen asti.
Jos minulla olisi vain se 6 k, alkaisin säästää. Juuri maksoin muutaman isomman laskun ja tilillä on vain 14 k.
Noh, säästäisin siivun, osan antaisin vanhemmille ja sisaruksille, joilla on vaikeaa. Lopulla ostaisin kaupasta tarvittavan ja ehkä jotain kivaa, kuten uudet kengät tai festariliput kesälle. En oikeastaan tiedä mitä tekisin sen erilaisemmin kun en tuommoisia summia ole koskaan saanut. Eniten iloa toisi, että lähipiiriä voisin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tililläni olisi vain 6000, niin harkitsisin vakavasti kiikkua.
no siihen sä varmaan joskus joudutkin
On niin pieni summa, ettei herätä mitään suunnitelmia. Ehkä hakisin uudet lakanat. Mitään reissua tai korua on lähtis vielä kattelemaan.
Nauti bonuksesta, Ap!
Vierailija kirjoitti:
SIjoittaisin ne marraskuussa Nordean osakkeisiin.
Miks just marraskuussa ? Odotatko että nyt kesällä,rytisee ?
Käyttötilillä 7, säästötilillä joku 30k. Velaton omistusasunto. Teen päätökset sen mukaan mitä kulloinkin haluan.
Maksaisin pois vanhempieni velat. Loput säästöön.
Säästäisin ulkomaan muuttoon.
Pankissa en rahoja säilyttäisi. Pankit alkaa kaatua pikkuhiljaa kunhan tulee luottotappioita.
Lisäksi Venäjältä hakkeroidaan pankkeja.
Lukisin tyhmien ihmisten tyhmiä juttuja vauva.fi sivustolla. (Tiedän, että tämä on tyhmää, mutta minulla on ihan samanlainen oikeus olla tyhmä kuin teillä muillakin.)
Minulla on ollut koko ikäni sellainen tapa, että aina kun tulee isompi summa, kesäloma rahat, veronpalautukset tms. Niin puolet saapuneesta summasta laitan säästöön ja lopuilla rahoilla teen mitä mieli tekee.
Maksaisin muutaman kuukauden vuokrat, kahdella tonnilla opintolainaa ja loput nostaisin käteiseksi.
Riikka lukee nämä ja leikkaa pois lomarahat.
Onhan se hullua maksaa kaksi palkkaa päällekkäin.
Siis 6 tuhatta euroa.
Omalla kakarallani on 6 tuhatta. Toisella kakaralla 40 euroa.
Mulla taas on velkaa 20 tuhatta. Joten saadakseni tuon 6 tuhatta se vaatisi 26 tuhatta.
Laittaisin varmaan ton 6 tonnia pikkuhiljaa elämiseen.
Toinen vekarani säästäisi kuten ennenkin. Ja toinen lapsi juoksisi innoissaan kauppaan.
Ensimmäisenä ottaisin yhteyttä palkanlaskentaan ja pyytäisin selvittämään, miksi minulle on maksettu reilut viisi tonnia liian vähän palkkaa.
Jos ne 6000 olis mun ainoat rahat, niin pistäisin visusti säästöön.