Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lähti vappuna hotelliin yksin. Jätti meidät kotiin ilman ruokaa ja sanoi tarvitsevansa "omaa aikaa"

Vierailija
04.05.2025 |

Meillä oli tarkoitus viettää vappua kotona rauhassa perheen kesken. Olin ostanut nakit ja perunasalaatit, ja lapset (3v ja 5v) olivat innoissaan serpentiinistä.

Mutta kun tulin töistä kotiin vappuaattona, vaimo oli pakannut kassinsa ja sanoi, että hän on varannut hotellin keskustasta, koska "tarvitsee tilaa hengittää ilman jatkuvaa vaatimusta olla äiti".

Hän jätti meidät kotiin, jääkaappi oli tyhjä, eikä edes jättänyt ruokarahaa. Lapsille sanoin että äiti meni "lepäämään" ja lämmitin pakastepizzaa.

Laitoin viestiä että voisiko hän edes facetimen kautta sanoa lapsille hyvää yötä. Hän vastasi että "rajat ovat rakkautta" ja että "lapset tarvitsevat vanhemman, joka kunnioittaa omaa jaksamistaan".

Nyt mietin, oliko tämä yksittäinen ylilyönti vai jotain syvempää. Hän sanoo palaavansa jos taas jaksaa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samana iltana oli etsinyt stadista jonkun isokankisen mustan miehen ja sai kunnon kyydit koko yön. Takaan sen.

Taitaa olla sinun fantasiasi löytää mustaa patukkaa, taitaa sen tyyliset kirjoitukset olla sinun tuotoksia.

Vierailija
42/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan jutella. Sun rooli olisi kylläkin kuuntelu. Eli, kerrankin kuuntelet, mitä vaimollasi on sydämellä ja miksi on uupunut. Sitten rupeat ottamaan vastuuta perheestäsi.

Olisikohan vastauksesi ollut yhtä ymmärtäinen, jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisesti?😆

Ei, koska mies ei mene hotelliin lepäämään rankkaa, vastuuntäyttämää perhe-elämää. Se menee huo**in.

Mitä luulet naisen hotellissa tehneen? Kutoneen sukkia?

No ei varmaan rasita itseään sukankudonnalla vaan häiriöttömällä levolla ja unella. Kotona mies ja lapset ovat nähtävästi aina jotain vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. En ehtinyt vastata aiemmin. Olin lasten kanssa leikkipuistossa, vaikka jotkut täällä kuvittelevat että kuolin nälästä, kun vaimo lähti.

Ja joo, kyllä se hotelliin meni. Lähetti kuvan kylpytakista ja samppanjasta. Kirjoitti siihen: "äiti on enemmän kuin palvelija, äiti on myös ihminen".

En mä ole katkera. Mietin vaan, että jos mä olisin ottanut oman tilani ja jättänyt vaimon hoitamaan lapset ilman ruokaa vappuna, mua syytettäis nyt narsistiksi ja hylkääjäksi. Mutta kun nainen tekee sen, se on sitä omaa aikaa.

Ehkä mäkin varaan ensi viikonlopuksi mökkireissun ja jätän lapset sen hoidettavaksi. Sanoisin että "rajat ovat rakkautta", kuten hän sanoi. Katsotaan nauraako vai ilmoittaako mut lastensuojeluun.

Ap

Ei sinulla ole vaimoa, ei edes lapsia. Keksi parempi satu.

Vierailija
44/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minnekään hotelliin mennyt vaan toisen miehen luokse.

Vierailija
45/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. En ehtinyt vastata aiemmin. Olin lasten kanssa leikkipuistossa, vaikka jotkut täällä kuvittelevat että kuolin nälästä, kun vaimo lähti.

Ja joo, kyllä se hotelliin meni. Lähetti kuvan kylpytakista ja samppanjasta. Kirjoitti siihen: "äiti on enemmän kuin palvelija, äiti on myös ihminen".

En mä ole katkera. Mietin vaan, että jos mä olisin ottanut oman tilani ja jättänyt vaimon hoitamaan lapset ilman ruokaa vappuna, mua syytettäis nyt narsistiksi ja hylkääjäksi. Mutta kun nainen tekee sen, se on sitä omaa aikaa.

Ehkä mäkin varaan ensi viikonlopuksi mökkireissun ja jätän lapset sen hoidettavaksi. Sanoisin että "rajat ovat rakkautta", kuten hän sanoi. Katsotaan nauraako vai ilmoittaako mut lastensuojeluun.

Ap

Koska et normiarjessa tunnu hoitavan kotia ja lapsia, sinun mökkiviikonlopun aikana puolisollasi on vain yksi vähemmän passattavana. Selviätkö varmasti yksin siellä mökillä, vai pitääkö tehdä huoli-ilmoitus?

Vierailija
46/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä naisten hotellissa "lepäilyt" tiedetään. Siellä on mennyt melaa mekkoon ihan urakalla.

Minä teen ystävien kanssa vuosittain hotellireissuja. Kukaan ei koskaan ole ottanut melaa mekkoon. Ei me naiset olla samanlaisia, kuin te miehet. Meillä pyörii päässä ihan muut asiat, kuin seksi ja pettäminen.

Vierailija
47/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska et normiarjessa tunnu hoitavan kotia ja lapsia, sinun mökkiviikonlopun aikana puolisollasi on vain yksi väh

Pääseekö ap mökille, jos vaimo ei anna bensa- ja ruokarahaa?

Vierailija
48/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teillä oli ruokaa ja kaupasta voi ostaa lisää.

Vierailija
49/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mennyt ainakaan yksin hotelliin, se on varmaa ja tiedät kyllä sen itsekin. Jos avaus on edes totta.

Haha. Jos olisin pikkulapsiaikana päässyt hotelliin, ainoa mikä on varmaa on, etten todellakaan olisi huolinut sinne ketään ukkoa omaa aikaani pilaamaan.

Vierailija
50/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti 48 vuotias pyöreänaamiainen lyhyenläntä mieslapsi. Jonka vaimo 37 vuotta. Entinen kitupiikkienpörssin hyllyttäjä värjätyllä tukalla halusi vähän happea. 

Vierailija
51/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä naisten hotellissa "lepäilyt" tiedetään. Siellä on mennyt melaa mekkoon ihan urakalla.

Niinkö itse lepäilet?

Vierailija
52/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan

Vierailija
53/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan

En minäkään.

Vierailija
54/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minnekään hotelliin mennyt vaan toisen miehen luokse.

Kun on vuosia ollut koko perheen palvelija ja hoitanut ukkoa, vaikka ei aina huvittaisikaan, todellakin nautin yksin hotellin sängyssä, kun kukaan ei vonkaa ja nylkytä. Voi hyvällä omalla tunnolla mennä aikaisin yksin nukkumaan.

Vierailija
55/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette syönyt niitä nakkeja ja perunasalaattia mitkä olit ostanut.

Voi kun useampi äiti tekisi noin ja ottaisi omaa aikaa. Saisi toinenkin vanhempi toteuttaa omaa vanhemmuuttaan parhaaksi katsomallaan tavalla.

Ja nimenomaan niin, että ei osteta ruokaa valmiiksi tai jätetä mitään ohjelappuja. Siinä saisi toinen vanhempi tehdä ruokaostokset, ruoanlaitot, kuskaukset, vaatevalinnat, pyykinpesut yms. kuten parhaiten taitaa.

Vierailija
56/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet ap hälyttänyt äitisi apuun?

Vierailija
57/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö itse lepäilet?

Kyllä, mielellään kerralla kolmeen reikään samaan aikaan

Vierailija
58/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä nyt kävi

Vierailija
59/74 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaimoasi ja söin nakit sekä salaatit. Sori