Vaimo lähti vappuna hotelliin yksin. Jätti meidät kotiin ilman ruokaa ja sanoi tarvitsevansa "omaa aikaa"
Meillä oli tarkoitus viettää vappua kotona rauhassa perheen kesken. Olin ostanut nakit ja perunasalaatit, ja lapset (3v ja 5v) olivat innoissaan serpentiinistä.
Mutta kun tulin töistä kotiin vappuaattona, vaimo oli pakannut kassinsa ja sanoi, että hän on varannut hotellin keskustasta, koska "tarvitsee tilaa hengittää ilman jatkuvaa vaatimusta olla äiti".
Hän jätti meidät kotiin, jääkaappi oli tyhjä, eikä edes jättänyt ruokarahaa. Lapsille sanoin että äiti meni "lepäämään" ja lämmitin pakastepizzaa.
Laitoin viestiä että voisiko hän edes facetimen kautta sanoa lapsille hyvää yötä. Hän vastasi että "rajat ovat rakkautta" ja että "lapset tarvitsevat vanhemman, joka kunnioittaa omaa jaksamistaan".
Nyt mietin, oliko tämä yksittäinen ylilyönti vai jotain syvempää. Hän sanoo palaavansa jos taas jaksaa.
Kommentit (74)
ovatkohan nämä lapset edes sinun lapsiasi Anna kalosen kuva sille akalle perseeseen
Ja jälleen kerran säälittävä ap-naikkonen satuineen. 🥱🥱🥱
Pakkasiko äiti ne nakit ja perunasalaatit kassiinsa lähtiessään?
Onko sinusta jo tehty huoli-ilmoitus? Voidaan laittaa tästä menemään ilmoitusta sossulle, että täysi-ikäinen mies on kotona ilman aikuisen valvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Tais pakata lenkki- tai mustanmakkaran mukaan hotelliin
Naisenko se pitää ruokarahatkin antaa? Ei ihme, että häipyi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan jutella. Sun rooli olisi kylläkin kuuntelu. Eli, kerrankin kuuntelet, mitä vaimollasi on sydämellä ja miksi on uupunut. Sitten rupeat ottamaan vastuuta perheestäsi.
Olisikohan vastauksesi ollut yhtä ymmärtäinen, jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisesti?😆
Miten on mahdollista että olette kaikki rintaruokinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan jutella. Sun rooli olisi kylläkin kuuntelu. Eli, kerrankin kuuntelet, mitä vaimollasi on sydämellä ja miksi on uupunut. Sitten rupeat ottamaan vastuuta perheestäsi.
Olisikohan vastauksesi ollut yhtä ymmärtäinen, jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisesti?😆
Ei, koska mies ei mene hotelliin lepäämään rankkaa, vastuuntäyttämää perhe-elämää. Se menee huo**in.
Vierailija kirjoitti:
Ahmi ne siinä eteisessä, päästi lähtiessä kimakan pierun. Vieläkin haju leijailee.
Satuja monenlaisia, osa1, saamattoman miehen viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten äiti olisi tuloton ja kotityötaidoton, niin kaikenhoitanut mies olisi suuri sankari. Ei ole kyllä tullut tällaista tilannetta vastaan. Toisinpäin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais pakata lenkki- tai mustanmakkaran mukaan hotelliin
Tuskinpa on perhettä yksin elättäessä ja yksin kotia, lapsia ja miestä hoitaessa paljoa ehtinyt vierasta m*naa miettimään. Ei siinä jaksa jotain vierasta miestä passata sängyssä, kun kerrankin saisi levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska mies ei mene hotelliin lepäämään rankkaa, vastuuntäyttämää perhe-elämää. Se menee huo**in.
Mitä luulet naisen hotellissa tehneen? Kutoneen sukkia?
Vaimoko se vielä perheenkin elättää?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mennyt ainakaan yksin hotelliin, se on varmaa ja tiedät kyllä sen itsekin. Jos avaus on edes totta.
Voi hyvinkin olla yksin siellä hotellissa. Itsekin olen monesti vakavasti harkinnut tuota, kun muun perheen mielestä en saa olla muuta kuin äiti ja vaimo ja minun pitää olla koko ajan muiden saatavilla.
Pakko kyllä miehenä sanoa että hävettää ap:n aloitus
Kiitos kommenteista. En ehtinyt vastata aiemmin. Olin lasten kanssa leikkipuistossa, vaikka jotkut täällä kuvittelevat että kuolin nälästä, kun vaimo lähti.
Ja joo, kyllä se hotelliin meni. Lähetti kuvan kylpytakista ja samppanjasta. Kirjoitti siihen: "äiti on enemmän kuin palvelija, äiti on myös ihminen".
En mä ole katkera. Mietin vaan, että jos mä olisin ottanut oman tilani ja jättänyt vaimon hoitamaan lapset ilman ruokaa vappuna, mua syytettäis nyt narsistiksi ja hylkääjäksi. Mutta kun nainen tekee sen, se on sitä omaa aikaa.
Ehkä mäkin varaan ensi viikonlopuksi mökkireissun ja jätän lapset sen hoidettavaksi. Sanoisin että "rajat ovat rakkautta", kuten hän sanoi. Katsotaan nauraako vai ilmoittaako mut lastensuojeluun.
Ap
Ei sillä ole edes pelikorttia