Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kohtauksen, kumppani ei auttanut

Vierailija
03.05.2025 |

Pakko purkaa tuntoja jonnekin. Olen jo melko pitkään ajatellut että avopuolisoni saattaa olla narsisti. Terapiassa se sanottiin ihan suoraan mutta minun oli alkuun vaikea käsitellä sitä, ehkä siksi että minä olin ollut se jota sanottiin milloin miksikin. Olen ajatellut että järkkään vaivihkaa omaa elämää.

Eilen olimme olohuoneessa syömässä. En tiedä mitä tapahtui, ehkä verensokeri tippui tms (en käytä alkoholia) ja pökräsin pöydässä josta hoipertelin sohvalle lepäämään puolitokkurassa.

Heräsin jonkin ajan päästä sohvalta. En tiedä mitä tapahtui, mutta poikani 8 v oli vieressäni. Kysyin missä isä on? Poika sanoi että se surffaa tuolla netissä.

Eli puolisoa ei kiinnostanut olenko hengissä vai en.

Menen nyt tänään lääkäriin mutta tietenkin olen tosi järkyttynyt. Sanoin pojalle että näin ei tule näissä tilanteissa menetellä.

Varokaa jos vaisto sanoo että kaikki ei ole suhteessa kunnossa!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin omaa aikaa. Miksi olisi herättänyt?

Vierailija
2/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti myrkyttää sut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit  taas liikaa ja vajoit hiillarikoomaan. Miksi olisi herättänyt.

Vierailija
4/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsikö mies, mitä tapahtui?

Vierailija
5/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit syömässä ja verensokeri putosi? Huikea logiikka, syötävänä oli siis hirvenlihaa sellaisenaan?

Jos joku kävelee sohvalle istumaan, niin miksi ihmeessä puolison pitäisi olettaa, että nyt se kuoli?

Vierailija
6/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, en minäkään mene herättelämään jos puolisoni on nukahtanut sohvalle. 

Vierailija
7/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono terapeutti sinulla jos diagnosoi muita ihmisiä.

Vierailija
8/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit syömässä ja verensokeri putosi? Huikea logiikka, syötävänä oli siis hirvenlihaa sellaisenaan?

Jos joku kävelee sohvalle istumaan, niin miksi ihmeessä puolison pitäisi olettaa, että nyt se kuoli?

Sinä et ymmärrä lukemaasi. On sinulla huikea logiikka! 

Vierailija
9/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ainakin mennä lääkäriin. Ei ole normaalia, että filmi pätkii tuolla tavalla.

Vierailija
10/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrius on narsismin piirre. 

Vierailija
11/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes jouluaterialla ota lasillista viiniä? Mekään emme käytä alkoholia muuten kuin lasillinen viiniä jouluaterialla, jouluisin.

Vierailija
12/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ymmärrä lukemaasi. On sinulla huikea logiikka! 

Noinhan ap kirjoitti: he olivat syömässä, verensokeri putosi (?), hän pökräsi ja sen jälkeen käveli sohvalle. Miehen olisi pitänyt olettaa, että nyt se kuoli ja soittaa hautaustoimisto paikalle.

Toistaiseksi en ole hoitoalalla kertaakaan tavannut pyörtyilijää, joka samantien lähtee liikenteeseen.

Vierailija
13/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin puoliso aina vähättelee minun (ja muidenkin) kipuja ja sairauksia, mutta esim. hänen yskänsä on kaikkein pahinta laatua ja vaatisi heti toimenpiteitä lääkäreiltä. Lääkärit hän haukkuu, koska nämä eivät riittävästi pureudu hänen sairauteensa. Juuri eilen hän sanoi minulle, että hänen selkäänsä särkee. Oli koko päivän maannut samassa asennossa petillä lehtiä lukien. Sanoin, että itselläni on ollut kova päänsärky aamusta alkaen ja hieman huimaustakin. Hän sanoi suoraan, ettei tuollainen ole yhtään mitään verrattuna hänen yskäänsä ja selkäkipuun. 

Vierailija
14/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin puoliso aina vähättelee minun (ja muidenkin) kipuja ja sairauksia, mutta esim. hänen yskänsä on kaikkein pahinta laatua ja vaatisi heti toimenpiteitä lääkäreiltä. Lääkärit hän haukkuu, koska nämä eivät riittävästi pureudu hänen sairauteensa. Juuri eilen hän sanoi minulle, että hänen selkäänsä särkee. Oli koko päivän maannut samassa asennossa petillä lehtiä lukien. Sanoin, että itselläni on ollut kova päänsärky aamusta alkaen ja hieman huimaustakin. Hän sanoi suoraan, ettei tuollainen ole yhtään mitään verrattuna hänen yskäänsä ja selkäkipuun. 

Eihän tuo vähätellyt, antoi vain levätä rauhassa sohvalla. Jos vaimolla on tapana maata olohuoneen sohvalla tämän tästä, niin miksi se juuri nyt olisi ollut jotenkin vaarallista?

Vierailija
15/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsikö mies, mitä tapahtui?

Mietin ihan samaa. Sanoitko jotain voinnistasi? Huomasiko hän pyörtymisen?

Jos itse menen sohvalle pötköttelemään mitään sanomatta antaa mies minun pötkötellä rauhassa. Jos sanon hänelle jotain voinnistani ja menen sohvalle käy hän välillä tarkistamassa vaikuttaako kaikki olevan kunnossa tai tarvitsenko jotain (ei herätä sitä varten, mutta kysyy jos huomaa minun olevan hereillä). 

Vierailija
16/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan nyt saa milloin mitäkin kohtauksia pitkin päivää.

Vierailija
17/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana, minkälaisia ukkoja!

Vierailija
18/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin pysyä liitossa niin huomaavaisen ja välittävän kumppanin kanssa. Parasta on kun saa sympatiaa keskustelupalstalta, se korvaa kaiken mikä liitossa ehkä puuttuu. Siitä on apua kun seuraavalla kerralla menehdyt miehesi jalkoihin tämän istuessa koneella. 

Vierailija
19/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies olla vain jotenkin lievästi autistinen tai muutoin pihalla? Ei ole tavatonta että asperger-tyyppistä ihmistä pidetään narsistina.

Vierailija
20/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ottamatta kantaa aloituksen tilanteeseen, on myös olemassa miehiä, jotka reagoivat nirmaalisti, jos jollakulla on jokin kohtausoire, eikä sitten tarvitse ihmetellä ja keksiä tekosyitä itsekkäälle mänttikäytökselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän