Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kohtauksen, kumppani ei auttanut

Vierailija
03.05.2025 |

Pakko purkaa tuntoja jonnekin. Olen jo melko pitkään ajatellut että avopuolisoni saattaa olla narsisti. Terapiassa se sanottiin ihan suoraan mutta minun oli alkuun vaikea käsitellä sitä, ehkä siksi että minä olin ollut se jota sanottiin milloin miksikin. Olen ajatellut että järkkään vaivihkaa omaa elämää.

Eilen olimme olohuoneessa syömässä. En tiedä mitä tapahtui, ehkä verensokeri tippui tms (en käytä alkoholia) ja pökräsin pöydässä josta hoipertelin sohvalle lepäämään puolitokkurassa.

Heräsin jonkin ajan päästä sohvalta. En tiedä mitä tapahtui, mutta poikani 8 v oli vieressäni. Kysyin missä isä on? Poika sanoi että se surffaa tuolla netissä.

Eli puolisoa ei kiinnostanut olenko hengissä vai en.

Menen nyt tänään lääkäriin mutta tietenkin olen tosi järkyttynyt. Sanoin pojalle että näin ei tule näissä tilanteissa menetellä.

Varokaa jos vaisto sanoo että kaikki ei ole suhteessa kunnossa!

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kiitos kaikista kommenteista.

Niin, kysymyksessä ei todennäköisesti ollut mikään iso juttu sillä olen ollut nyt ihan ok. Verensokeri tms en tiedä.

Ja joo, en miellä itseäni miksikään prinsessaksi, mutta kyse oli juuri siitä että ei MINKÄÄNLAISTA elettä. 

Ruokapöydässä meni taju hetkeksi niin että sotkin sormeni risottoon mikä kuullostaa hassulta mutta ei siinä oikeen naurattanut.

Mun mielestä aika paha. Poika on tuonut minulle karkkia että voisin hyvin, se on kyllä ihana :)

Vierailija
42/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut outoja kommentteja.

Tsemppiä, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä tuota "pökräsin pöydässä", siis pyörryit, putositko latialle, ja mies ei siitäkään huomannut, että on joku hätä???

Vierailija
44/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Heräsin jonkin ajan päästä sohvalta. En tiedä mitä tapahtui, mutta poikani 8 v oli vieressäni. Kysyin missä isä on? Poika sanoi että se surffaa tuolla netissä.

Eli puolisoa ei kiinnostanut olenko hengissä vai en."

Mistä tiedät mitä puolisosi on tehnyt tai jättänyt tekemättä sillä aikaa kun olit tajuttomana/puolitajuttomana? Ehkä hän on pitänyt kuitenkin vointiasi silmällä ja kun todenut, että hengität normaalisti, niin tehnyt sitten omia juttujaan?

Voi odotitko, että hän olisi soittanut häkeen? (ei sieltä olisi muuta neuvottu, kuin katsoa, että hengität ja tulet tolkkuihisi jonkun ajan kuluttua ja sitten ottaa yhteyttä arkipäivänä omaan lääkäriin)

Vierailija
45/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, ap!

Joku kommentoi aiemmin toiseen ketjuun, että ihmisten pahoinvointi, empatiakyvyttömyys ja yhteiskunnan yleinen ilmapiiri, jossa ivataan ja haistatellaan toisille hädän hetkellä on alkanut näkyä täällä palstalla yhä enemmän. Itsekin allekirjoitan. Iso osa kommenteista ei nykyään todellakaan ole normaaleja, vaan jonkun komeroituneen sadistisen sosipaatin kynästä.

Vierailija
46/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, en minäkään mene herättelämään jos puolisoni on nukahtanut sohvalle. 

Ap sanoi pyörtyneensä pöydässä ja että hoiperteli siitä sohvalle. Jos tässä lauseessa oli vieraita sanoja joiden merkitystä et ymmärrä, googleta.

Kun joku käyttäytyy edellä kuvatulla tavalla, kukaan ei kuvittele että hän meni vain sohvalle nukkumaan.

Vierailija
47/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi lopettanut tekemisensä ja suunnitelmansa ollakseen kumppaniaan varten, silloin hänellä "ei olisi omaa tahtoa" ja menettäisi naisensa kunnioituksen. Ainakin tässä miehessä on "haastetta", kenties jopa "jännitystä".

Vierailija
48/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Mistä tiedät mitä puolisosi on tehnyt tai jättänyt tekemättä sillä aikaa kun olit tajuttomana/puolitajuttomana? Ehkä hän on pitänyt kuitenkin vointiasi silmällä ja kun todenut, että hengität normaalisti, niin tehnyt sitten omia juttujaan?

Voi odotitko, että hän olisi soittanut häkeen? (ei sieltä olisi muuta neuvottu, kuin katsoa, että hengität ja tulet tolkkuihisi jonkun ajan kuluttua ja sitten ottaa yhteyttä arkipäivänä omaan lääkäriin)

Onko sinulla jokin diagnoosi, kun et selvästikään ymmärrä inhimillisistä tunteista mitään?

Vierailija
49/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, ap!

Joku kommentoi aiemmin toiseen ketjuun, että ihmisten pahoinvointi, empatiakyvyttömyys ja yhteiskunnan yleinen ilmapiiri, jossa ivataan ja haistatellaan toisille hädän hetkellä on alkanut näkyä täällä palstalla yhä enemmän. Itsekin allekirjoitan. Iso osa kommenteista ei nykyään todellakaan ole normaaleja, vaan jonkun komeroituneen sadistisen sosipaatin kynästä.

Palstalla on liikaa miehiä. Johtuu siitä.

Vierailija
50/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi pyörtyneensä pöydässä ja että hoiperteli siitä sohvalle. Jos tässä lauseessa oli vieraita sanoja joiden merkitystä et ymmärrä, googleta.

Kun joku käyttäytyy edellä kuvatulla tavalla, kukaan ei kuvittele että hän meni vain sohvalle nukkumaan.

olin kerran influenssassa (oli todettu se oikein vieljytestillä) ja kotona sitten olo huononi siten etten jaksanut istua ruokapöydän ääressä tuolilla. Hoipertelin siitä sohvalle, otin viltin päälleni ja sammuin siihen. En odottanut mieheltäni mitään viereen tuloa tai hoivaamista, tiesin, että hän kyllä pitää minua silmällä ja soittelee sairaalaan, jos jotain sellaista indikaatiota on. Ihan ajatteli, että menin sohvalle nukkumaan, niinkuin minäkin ajattelin ja sitähän sitten tuli tehtyä.

Vierailija
51/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrius on narsismin piirre. 

Tällä lauseella narsistiset ihmiset ja jopa mielen asiantuntijat ovat saaneet keinon, jolla tehdä uhreistaan syyllisiä.

Narsisti on varmasti myös marttyyri, mutta ennenkaikkea paha ja julma läheistensä kiusaaja. Ilmeisesti ollakseen hyvä uhri ja ei-narsisti, narsistin tempuista ei saa kertoa kenellekään, vaan kärsiä hiljaa.

Vierailija
52/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että ap kertoo järkyttyneensä miehen käytöksestä. Sekin on selvä osoitus siitä että tilanne oli epänormaali. Hän myös opetti ensi töikseen lapselleen että noin ei saa käyttäytyä kuten mies teki.

Toki naisvihaaja ohittaa täysin aloittajan tulkinnan koska eihän nainen voi mitenkään ymmärtää mistä oli kyse.

Vierailija
53/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Onko sinulla jokin diagnoosi, kun et selvästikään ymmärrä inhimillisistä tunteista mitään?

Miten niin en ymmärrä? Vakuttaa siltä, että sinä et ymmärrä, vaan suorastana laukkaat olettamuksiesi kanssa johtopäätöksiin, joita vain haluat tehdä, sen sijaan, että pohtisit asioita realistisesti. 

Esitin vain kysymyksen, että mistä ap tietää ettei miehensä tehnyt mitään sillä aikaa, kun hän oli tajuton tai puolitajuton (en myöskään ole luonut mielipidettäni ap:n miehestä tai tekemisistään, koska tuo tieto on aika ratkaiseva, että mitä mies teki sillä aikaa, kun ap oli tajuton). AP ei kertonut siitä hetkestä mitään, olennainen tieto minun mielestäni. Sen sijaan tuli kirjoituksestaan oletus, että koska mies oli tietokoneella kun ap tuli tajuihinsa, niin mies on likipitäen sitä ollut tekemässä koko ajan.

Vierailija
54/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on välinpitämätön. Ja välinpitämätömyys on paljon pahempaa kuin viha. Et meinaa hänelle yhtään mitään.

Vierailija
55/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen nyt silmillä ja muilla aisteilla, onko toinen hengissä. 

Oletko tyhmä?

Itsehän laitan aina taskupeilin nenän eteen, jos huurtuu niin hengitys toimii.

Vierailija
56/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olin kerran influenssassa (oli todettu se oikein vieljytestillä) ja kotona sitten olo huononi siten etten jaksanut istua ruokapöydän ääressä tuolilla. Hoipertelin siitä sohvalle, otin viltin päälleni ja sammuin siihen. En odottanut mieheltäni mitään viereen tuloa tai hoivaamista, tiesin, että hän kyllä pitää minua silmällä ja soittelee sairaalaan, jos jotain sellaista indikaatiota on. Ihan ajatteli, että menin sohvalle nukkumaan, niinkuin minäkin aja

Vaikka olet itse välinpitämätön ja miehesi yhtä välinpitämätön, ei se tarkoita että olisitte hyvä esimerkki. Onhan näitä jääkylmiä ihmissuhteita. Ja moni on kuollutkin kotiin kun puoliso ei hankkinut apua. 

Vierailija
57/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vain kiinnosta sinä enää lainkaan. On myös mahdollista että laittoi jotain safkaasi. Varo.

Äläkä ota itseesi ketjun monia dissauskommentteja, täällä on paljon maksettuja trolleja luomassa tahallaan pahaa mieltä ja ajamassa ihmisiä toisiaan vastaan (=mädätetään yhteisöä sisältä päin).

Vierailija
58/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen täytyisi kiinnostaa palvelijan hyvinvointi?

Vierailija
59/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huono kunto ja  ylipainoa.

verensokerista ei takuulla ole kyse.

Vierailija
60/90 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista miehellesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän