Onko huono seksi kiinni väärästä kumppanista vaiko mistä?
Eri tahtisuus, halutaan tahi sytytään eri tempuista? Onko sulla ollut huono seksikumppani?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi on aina naisesta kiinni. Joko nainen on siveyden sipuli joka ei edes halua seksiä tai sitten tuppisuu joka ei sano mitä haluaa. Vain promillen osa miehistä ei halua seksiä kaikissa sen hauskoissa muodoissa.
Höpöhöpö. Huono seksi voi johtua naisesta tai miehestä tai kummastakin. Yhtälailla miehillä voi olla seksuaalisuuteen liittyviä estoja tai liian erikoisia toiveita, jotka ei toimi valtaväestölle. Miehellä ei ehkä seiso ollenkaan tai kunnolla tai hän laukeaa aina alle minuutissa. Tätä voi jatkua vuosikymmeniä eikä siihen kaikilla auta edes lääkitys. Osalla taas kestää ja kestää. Toiset ei osaa yhtään lämmitellä ja virittää tunnelmaa. Eikä kaikki opi vaikka neuvot ja toivot. Ja mikä on hauska asento? Sellainen joka tuo iloa vain toiselle?
Toiset ei osaa lämmitellä?? Jos nyt on
Kun se estoinen nainen ei anna lämmitellä. Munaa pilluun vaan ja max 3 min. Sellaista oli meidän avioseksi 2003-2024. Runkkaamista ilman käsiä. Mutta kun lapset syntyivät 2004 ja -06 ja sitten tajusi, että nainen ei tuosta muutu vaikka odottaisin 50 vuotta, niin oli jo myöhäistä vaihtaa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun täällä kirjoitetaan että estoinen nainen ja siksi lähetyssaarnaaja ainut asento. Mulla vaikeuksia päästää miestä lähelle seksissä, ja siksi koen että takaapäin helpoin asento
Nimenomaan lähetyssaarnaaja on intiimi.Parasta kun kietoo jalat rakkaan ympäri ja kielen kurkkuun samalla kun naidaan.
Mutta "turvallinen", kun ei näy outie tai peräaukko. Eikä mies haista jos sieltä tuleekin jotain tuoksua.
Silmiin katsominen on kuule monta kertaa pelottavampaa kuin p e r s e silmän näyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi on aina naisesta kiinni. Joko nainen on siveyden sipuli joka ei edes halua seksiä tai sitten tuppisuu joka ei sano mitä haluaa. Vain promillen osa miehistä ei halua seksiä kaikissa sen hauskoissa muodoissa.
Höpöhöpö. Huono seksi voi johtua naisesta tai miehestä tai kummastakin. Yhtälailla miehillä voi olla seksuaalisuuteen liittyviä estoja tai liian erikoisia toiveita, jotka ei toimi valtaväestölle. Miehellä ei ehkä seiso ollenkaan tai kunnolla tai hän laukeaa aina alle minuutissa. Tätä voi jatkua vuosikymmeniä eikä siihen kaikilla auta edes lääkitys. Osalla taas kestää ja kestää. Toiset ei osaa yhtään lämmitellä ja virittää tunnelmaa. Eikä kaikki opi vaikka neuvot ja toivot. Ja mikä on hauska asento? Sellainen joka tuo iloa vain toiselle?
Kun se estoinen nainen ei anna lämmitellä. Munaa pilluun vaan ja max 3 min. Sellaista oli meidän avioseksi 2003-2024. Runkkaamista ilman käsiä. Mutta kun lapset syntyivät 2004 ja -06 ja sitten tajusi, että nainen ei tuosta muutu vaikka odottaisin 50 vuotta, niin oli jo myöhäistä vaihtaa parempaan.
Minä ilmoitin saman tyyppiselle pihtaavalle ja estoiselle puolisolle, että minulla tulee olemaan riittävästi hyvää seksiä ja hän voi valita missä. Nyt on kiihkeä rakastajatar, joka on avoin kaikelle. Olen yhä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nopea laukeaminen tai impotenssi ole
Tässä juuri päästään asian ytimeen mikä kenellekin on hyvää seksiä. Itselleni esimerkiksi se ei ole sitä, että kerta toisen jälkeen hoidellaan kiellellä tai kädellä. Se ei myöskään ole sitä, että joudutaan turvautumaan apuvälineisiin. Nämä voivat olla vaihtelua, mutta ei jatkuvaa. Kukaan ei siis voi määritellä mikä on hyvää seksiä toiselle ihmiselle. Jokainen myös joutuu arvioimaan suhdettaan kokonaisuutena ja miettimään kuinka korkealle arvostaa seksiä suhteessa muihin ominaisuuksiin. Ihminen myös muuttuu iän mukana ja sekin on hyväksyttävä tai sitten jatkettava matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun täällä kirjoitetaan että estoinen nainen ja siksi lähetyssaarnaaja ainut asento. Mulla vaikeuksia päästää miestä lähelle seksissä, ja siksi koen että takaapäin helpoin asento
Nimenomaan lähetyssaarnaaja on intiimi.Parasta kun kietoo jalat rakkaan ympäri ja kielen kurkkuun samalla kun naidaan.
Mutta "turvallinen", kun ei näy outie tai peräaukko. Eikä mies haista jos sieltä tuleekin jotain tuoksua.
Silmiin katsominen on kuule monta kertaa pelottavampaa kuin p e r s e silmän näyttäminen.
Ehkä sulle. Mutta mulla on isot pukamat, joita en kehtaa näyttää edes lääkärille. Gynelläkin käynyt viimeksi 10v sitten.
N48
Varmaankin kemiosta ja kumppanista kiinni. Myös siitäkin, kenen kanssa menee sänkyy ja miten kumppaninsa valitsee. Itse menin nuorena kullini mukaan, eli en edennyt seksiin asti jos edes suudellessa ei kullissani värähtänyt. Sitten kun sellainen nainen löytyi etenin seksiin asti. Heti ensimmäisessä yhdynnässä hän kaappasi vallan orgasmin ollessa tulossa lukitsemalla minut paikalleen kietomalla jalat ympärilleni ja lukitsemalla pillulla kullini. Siinä sitten odottelin liikkumatta ihmetellen orgasmin tuloa, naisen orgasmin rajuutta ja sen loppumista. Hän ilmoitti heti jo alussa, että vie sinä minä vikisen. Mutta eihän se näin ole mennyt, aina kun orgasmi oli tulossa hän kaappasi vallan yhdynnässä ja kirnusi orgasminsa. Rakastin tuota ja olen aina rakastanut hänen orgasmejaan ja siksikin otin päämääräkseni viedä hänet aina uudelleen tuon rajan yli, jolloin ottaisi minut. Siksi hän jäi syystäkin ainoaksi naisekseni, enkä ole huonoa seksi koskaan kokenut. En tiedä liittyykö punatukkaisuus hänen tulisuuteen ja tempperamenttiin seksissä mutta hänelle ne stereotypiät ainakin pätee. Siten poikamiesurani loppui lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kemiosta ja kumppanista kiinni. Myös siitäkin, kenen kanssa menee sänkyy ja miten kumppaninsa valitsee. Itse menin nuorena kullini mukaan, eli en edennyt seksiin asti jos edes suudellessa ei kullissani värähtänyt. Sitten kun sellainen nainen löytyi etenin seksiin asti. Heti ensimmäisessä yhdynnässä hän kaappasi vallan orgasmin ollessa tulossa lukitsemalla minut paikalleen kietomalla jalat ympärilleni ja lukitsemalla pillulla kullini. Siinä sitten odottelin liikkumatta ihmetellen orgasmin tuloa, naisen orgasmin rajuutta ja sen loppumista. Hän ilmoitti heti jo alussa, että vie sinä minä vikisen. Mutta eihän se näin ole mennyt, aina kun orgasmi oli tulossa hän kaappasi vallan yhdynnässä ja kirnusi orgasminsa. Rakastin tuota ja olen aina rakastanut hänen orgasmejaan ja siksikin otin päämääräkseni viedä hänet aina uudelleen tuon rajan yli, jolloin ottaisi minut. Siksi hän jäi syystäkin ainoaksi naisekseni, enkä ole huonoa se
Eiköhä ne ala poikamiesvuodet uudestaan ku akkas jättää sut kyllästyttyään seksiin ja sinuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ei osaa lämmitellä?? Jos nyt on
Joo seksi aina kiinni siitä miten mihellä seisoo. No ei ole, onhan siinä 2 ihmistä joista toinen unohdetaan täysin, jos ei toisella seiso. Onko tämä tasa-arvoista, no ei ole. Mies voi antaa naiselle orgasmeja ilman sitä kaluakain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kemiosta ja kumppanista kiinni. Myös siitäkin, kenen kanssa menee sänkyy ja miten kumppaninsa valitsee. Itse menin nuorena kullini mukaan, eli en edennyt seksiin asti jos edes suudellessa ei kullissani värähtänyt. Sitten kun sellainen nainen löytyi etenin seksiin asti. Heti ensimmäisessä yhdynnässä hän kaappasi vallan orgasmin ollessa tulossa lukitsemalla minut paikalleen kietomalla jalat ympärilleni ja lukitsemalla pillulla kullini. Siinä sitten odottelin liikkumatta ihmetellen orgasmin tuloa, naisen orgasmin rajuutta ja sen loppumista. Hän ilmoitti heti jo alussa, että vie sinä minä vikisen. Mutta eihän se näin ole mennyt, aina kun orgasmi oli tulossa hän kaappasi vallan yhdynnässä ja kirnusi orgasminsa. Rakastin tuota ja olen aina rakastanut hänen orgasmejaan ja siksikin otin päämääräkseni viedä hänet aina uudelleen tuon rajan yli, jolloin ottaisi minut. Siksi hän jäi
Eiköhä ne ala poikamiesvuodet uudestaan ku akkas jättää sut kyllästyttyään seksiin ja sinuun
Johan tuo on yli 49 vuotta halunnut seksiä ja viimeksi paripäivää sitten. Toisaalta olen 68v jo aika vanha poikamieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kemiosta ja kumppanista kiinni. Myös siitäkin, kenen kanssa menee sänkyy ja miten kumppaninsa valitsee. Itse menin nuorena kullini mukaan, eli en edennyt seksiin asti jos edes suudellessa ei kullissani värähtänyt. Sitten kun sellainen nainen löytyi etenin seksiin asti. Heti ensimmäisessä yhdynnässä hän kaappasi vallan orgasmin ollessa tulossa lukitsemalla minut paikalleen kietomalla jalat ympärilleni ja lukitsemalla pillulla kullini. Siinä sitten odottelin liikkumatta ihmetellen orgasmin tuloa, naisen orgasmin rajuutta ja sen loppumista. Hän ilmoitti heti jo alussa, että vie sinä minä vikisen. Mutta eihän se näin ole mennyt, aina kun orgasmi oli tulossa hän kaappasi vallan yhdynnässä ja kirnusi orgasminsa. Rakastin tuota ja olen aina rakastanut hänen orgasmejaan ja siksikin otin päämääräkseni viedä hänet aina uudelleen tuon raj
Johan tuo on yli 49 vuotta halunnut seksiä ja viimeksi paripäivää sitten. Toisaalta olen 68v jo aika vanha poikamieheksi.
Sulla mitää naista oo koskaan ollukkaa ja lisäksi olet joku alaikänen juniori
On ollut oikeastaan vain pari huonoa ja yksi hyvä. Huonotkin ovat kehuneet minua hyväksi. Kyllä se nimenomaan vastavuoroisuuden puute ja itsekkyys oli se mikä teki lopulta ettei halunnut seksiä eikä oikeastaan koko suhdetta. Olen bi ja huonot ovat olleet mies ja nainen.
Erona nyt ehkä se että itsekkäänkin miehen kanssa sentään voi saada sitä munaa ja jos mies kestää kauemmin kuin pari sekuntia voi siitä saada itsekin jotain. Itsekäs nainen vain vonkasi ja marisi itselleen nautintoa mutta aina juuri väsytti kun olisi pitänyt itse jaksaa tehdä jotain. Riippumatta pyysinkö jotain ennen vai jälkeen vai lomalla vai arjessa, ei väliä, aina väsytti tai "äh en osaa" .. sama muuten ex-poikkiksella, "no äh, en osaa hyvin" ja lopettaa parin sekunnin päästä..... :D
Kun on ollut hyvän ja huomaavaisen kumppanin kanssa niin ei kyllä enää sitten sietäisikään tommosta sontaa.
Jos aina ja kaikkialla tuoksahtelee cacca, niin silloin varmasti on ciccare omansa nenässä.
Kuinka monen kanssa on rakasteltava, että voi sanoa kohtuullisella varmuudella mikä on huonoa rakastelua ja mikä on hyvää rakastelua?
Tottakai. Lahnana vakaama nainen on huono seksikumppani. Tai muuten täysin innoton.
Rakkauden puute. Oikeasti rakastunut haluaa luonnostaan ja kokemus on paljon syvempi kun ilman tunteita tai jos on vaan vähän ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen kanssa on rakasteltava, että voi sanoa kohtuullisella varmuudella mikä on huonoa rakastelua ja mikä on hyvää rakastelua?
Kahden. Nimittäin hyvän ja huonon.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden puute. Oikeasti rakastunut haluaa luonnostaan ja kokemus on paljon syvempi kun ilman tunteita tai jos on vaan vähän ihastunut.
Kyllä minä haluan naista ilman tunteitakin.
M45
Vierailija kirjoitti:
VÄÄRÄ PALSTA SEKSIJUTUILLE, POISTOON.
Tämä ketju on seksiosiossa. Tampio.
Vierailija kirjoitti:
Jos aina ja kaikkialla tuoksahtelee cacca, niin silloin varmasti on ciccare omansa nenässä.
Niin että jos olisin kahden huonon seurustelukumppanin (jotka itse halusivat ja jopa vonkasivat seksiä koska *he* saivat siitä nautintoa..) jälkeen vaikka löytänyt kolmannen huonon ja lopettanut ihmisten tapailun kokonaan olisin jotenkin itse se paska kumppani? Hieno logiikka.
Jos joku mieskin ollut vaikka vain estyneiden ja lahnailevien naisten kanssa tai nainen itsekkäiden ukkojen kanssa niin vika onkin näissä jotka paskaa seksiä saaneet? Jos on hyvä sängyssä niin ilmeisesti se vaan taianomaisesti "tarttuu" kumppaniin ja molemmilla on kivaa 😐