Onko huono seksi kiinni väärästä kumppanista vaiko mistä?
Eri tahtisuus, halutaan tahi sytytään eri tempuista? Onko sulla ollut huono seksikumppani?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
ap, ei ole ollut huonoja seksukumppaneita.
Syystä, että monille riittää koko elämän ajaksi, ainoaksi seksikumppaniksi, se aikoinaan seurustelukumppani. Ja nykyinen aviomies.
Ja ns. Työ tekijäänsä opettaa. Nuorena me kaikki olemme aloittelijoita, myös seksuaalisuudessa.
Mutta rakkaus, todellinen syvä välittåminen kumppanista, ohjaa molemmat automattisesti, myös hyvään, nautittavaan seksielämään.
Tämä on useiden pitkien avioliittojen yhdessä pitävä liima.
Mielestäni suurin virhe itsellä oli nuorena se, että kaksi neitsyttä alkoi seurustelemaan ja pitkän parisuhteen. Kummallakaan ei ollut kokemusta muista seksikumppaneista. Tyttöystäväni luuli, että tämä on hyvää seksiä ja tällaista se kaikilla on. Minä taas luulin, että ujous ja estoisuus karisee kyllä ajan myötä ja se heittäytyvä ja estoton seksipeto sieltä vielä kuoriutuu. Kuinka väärässä olimmekaan. Se sitten lopetti suhteemme, että minä päätin etten aio koko elämääni tyytyä pelkkään lähetyssaarnaajaan. Seuraava seksikumppani olikin sitten jo ihan eri maata.
Tärkeimmän seksitaidon unohtuminen, ihmiselle on luotu kyky puhua
Huono seksi on aina naisesta kiinni. Joko nainen on siveyden sipuli joka ei edes halua seksiä tai sitten tuppisuu joka ei sano mitä haluaa. Vain promillen osa miehistä ei halua seksiä kaikissa sen hauskoissa muodoissa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus pitää olla helppoa eikä punnerrusta päivästä toiseen selviytymistä.
Rakkaus on vaikea laji. Siinä missä romantiikka on silkkaa auvoa, silmiintuijottelua ja suudelmia, toisen pyyteetöntä palvomista, niin rakkaus aiheuttaa pettymyksiä, raivostuttaa ja pakottaa hyväksymään vähemmän mairittelevia ominaisuuksia kumppanissa ja varsinkin itsessä.
Minulla hyvään seksiin liittyy myös tunteet ja turvallisuus. Tähän ikään mennessä en ole harrastanut yhden illan suhteita. Ei sovi minun pirtaan.
Entinen mies laukesi välillä huulille ennenkuin saatiin sisälle edes. Tai sitten hänellä ei ollut kunnollista erektiota. Hänellä ei ollut yhtään tilannetajua ja kykyä "lukea vartaloa".
Ja nyt joku sanoo, että naisen voi tyydyttää muutenkin. Niin voi, mutta ei se sitä ongelmaa poista. Joskus kaipaa kiihkeää rakastelua eikä ainaista säätämistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla hyvään seksiin liittyy myös tunteet ja turvallisuus. Tähän ikään mennessä en ole harrastanut yhden illan suhteita. Ei sovi minun pirtaan.
Minulla hyvään seksiin ei liitty tunteet. Tähän ikään mennessä en ole harrastanut kuin yhden illan suhteita. Parisuhteet ei sovi minun pirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus pitää olla helppoa eikä punnerrusta päivästä toiseen selviytymistä.
Rakkaus on vaikea laji. Siinä missä romantiikka on silkkaa auvoa, silmiintuijottelua ja suudelmia, toisen pyyteetöntä palvomista, niin rakkaus aiheuttaa pettymyksiä, raivostuttaa ja pakottaa hyväksymään vähemmän mairittelevia ominaisuuksia kumppanissa ja varsinkin itsessä.
Suhteen tuho on oma epävarma ego. Ensin pitäisi hahmottaa omat tarpeet, jne, ennen kuin lähtee parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Entinen mies laukesi välillä huulille ennenkuin saatiin sisälle edes. Tai sitten hänellä ei ollut kunnollista erektiota. Hänellä ei ollut yhtään tilannetajua ja kykyä "lukea vartaloa".
Ja nyt joku sanoo, että naisen voi tyydyttää muutenkin. Niin voi, mutta ei se sitä ongelmaa poista. Joskus kaipaa kiihkeää rakastelua eikä ainaista säätämistä.
Jos olisit antanu usiammin kuin kerran vuodessa ei tätäkään ongelmaa olisi ollut.
Kyllä se on kommunikaatiosta kiinni. Pitää uskaltaa kertoa tai näyttää, mistä pitää. Huonoa seksiä on ollut esimerkiksi se, että miehellä on löysä erektio tai hän on vain itsekkäästi jyystänyt hetken aikaa, kunnes tulee. Oman nykyisen mieheni kanssa olen alusta alkaen rehellisesti kertonut, mitä toivon, ei tarvitse arvuutella. Vaikka lapsiperhekiireessä olemme päättäneet etukäteen ajankohdan, eli ns. kalenteriseksiä, se on silti ollut hyvää. No, ensimmäiset kerrat lasten syntymän jälkeen ovat olleet kivuliaita ja sellaista totuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Biologia voi olla epäreilu miestäkin kohtaan. Ennenaikainen laukeaminen on ihan oikea ruumiillinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi on aina naisesta kiinni. Joko nainen on siveyden sipuli joka ei edes halua seksiä tai sitten tuppisuu joka ei sano mitä haluaa. Vain promillen osa miehistä ei halua seksiä kaikissa sen hauskoissa muodoissa.
Tämä. Siis siinä mielessä, ettei nainen yleensä koskaan sano tai pyydä, mitä haluaa eikä myöskään koskaan ota ohjia toiminnassa. Minun seksikumppaneitteni määrän voi laskea yhden käden sormilla, mutta sama ollut kaikkien kanssa. "Ota mut niinkuin sä haluut." Se on varmaan suurin piirtein aloitteellisinta, mitä minä olen naisen suusta kuullut.
Mulla ei oo koskaa ollu huonoa seksiä. Naisetki olleet erittäin tyytyväisiä, pyytäneet tulemaan uudestaankin saatuaan 100€ maksunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia voi olla epäreilu miestäkin kohtaan. Ennenaikainen laukeaminen on ihan oikea ruumiillinen ongelma.
Siihenkin voi saada apua. Esim erektiolääkkeet saattavat vähentää peniksen tuntoherkkyyttä ja ainakin lisäävät kestävyyttä. Ainakin itse voin erektiolääkkeen kanssa jatkaa lauettuani joko ilman taukoa tai viimeistään kun olen välillä vaikka nuollut naista muutaman minuutin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa ejakuloida itseksesi vai mikä ongelma?
Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse itsetyydytystä. Kun halut kohtaavat, voi milloin tahansa ehdottaa kumppanille sänkypainia ja tämä suostuu mielellään, koska hyvåå ja parasta on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa ejakuloida itseksesi vai mikä ongelma?
Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse itsetyydytystä. Kun halut kohtaavat, voi milloin tahansa ehdottaa kumppanille sänkypainia ja tämä suostuu mielellään, koska hyvåå ja parasta on tiedossa.
Minähän en miehelle seksiä anna kuten vaimoihmisen kuuluukin tehdä. Seksi on vain lasten hankintaa varten eikä siitä saa nauttia.
Kun useamman kanssa kokeilee niin löytyy se oikea.
Hyvä tai huono seksi on aina munan koosta kiinni.
Kommunikaation puutteesta se johtuu. Oletetaan liikaa mitä toinen haluaa. Sensitiivisyys puuttuu koska ei uskalleta puhua.
M47
On. Eräs intoili niin että päät vaan kolahteli yhteen. Lisäksi hänelle riitti vain hyvin vähäinen sukuelinten yhteenhieronta kliimaksin saavuttamiseksi. Itse toivon enemmän.