Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
121/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen vaistoaa ainakin alitajuisesti. Hänellä voi kuitenkin olla omia murheita ja hän kokee helpommaksi lähettää miehensä jonkun bimbon luokse hoidettavaksi.

Perheellä voi olla sairaana vanhemmat tai lapset, asuntovelkaa, työstressiä jne.

Silloin on helpompi olla ajattelematta miehen outoja poistumisia. Tai jopa sallia se, että se että mies on jonkun toisen vaivoina edes hetken. Onhan hän kotona paremmalla tuulella sitten lasten kanssakin.

Miksi ihmeessä se toinen nainen olisi automaattisesti joku bimbo? 

Vierailija
122/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies ole jättämässä avovaimoaan, joten mikä sun ongelma ap on? Tyydy vain salakulliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuutn perheen jossa miehellä oli pari vuotta  myös toinen perhe.  Ei meillä muilla olllu mitään aavistusta. Ero siitä sitten tuli nopeasti kun  asia  selvisi. Mistä se kallis lasku tulee. Ei tämä mies ainakaan maksanut mitään,eikä yhtään maksanut elatustueka  kolmelle lapselleen myöhemmin.

Kaikki kallisarvoinen elämässä ei ole rahaa. On rahaakin arvokkaampia asioita. 

Hillakin rakastaa jussia vaikka sillä on toinen perhe lähellä. Elämä on rikkautta.

Vierailija
124/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies ole jättämässä avovaimoaan, joten mikä sun ongelma ap on? Tyydy vain salakulliin.

Voi luoja. MIETIN ASIAA LÄHINNÄ YLEISESTI. Koittakaa nyt jo ymmärtää. 

Ap

Vierailija
125/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä on parisuhteita joissa on luottamusta ja sitten semmoisia joissa nuuskitaan toisen vaatteet ja räplätään puhelimen viestit läpi. Se, onko se luottamus ansaittua, on sitten eri asia.

Vierailija
126/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et mieti, oikeasti olet katkera ja kateellinen avovaimolle ja haluaisit parisuhteen rikki. Ei taida salakulli sittenkään riittää ja tyydyttää, koska jauhat asiasta palstalla säännöllisesti. Ei ole ensimmäinen avaus tästä aiheesta ja vieläpä samalla kuviolla ja henkilöillä. Mene hoitoon.

Vierailija
127/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pettäjistä on kotona todella hyvätuulisia, joka saattaa vain syventää parin avioelämää. Ei siinä välttämättä heti osaa epäillä, että uusi rakastumisvaihe omassa suhteessa onkin osa jotain laajentunutta pettämiskuviota.

Osa pettäjistä taas tiuskii, on vihaisia. Jos heiltä osaa kysyä pettämisestä, niin aivan varmasti kieltävät. Jos on paljon töitä (tai "töitä"), niin kuin monella pettävällä on, niin ensimmäiseksi sitä varmaan epäilee burnista tai masennusta.

Niin monelle asialle on monia mahdollisia selityksiä. Oma suhde voi oikeasti voida paremmin... tai sitten se toinen pettää. Puoliso voi olla oikeasti masentunut... tai sitten se pettää. Parisuhteessa kuitenkin lähtökohtaisesti pitäisi vallita luottamus.

Meilläkin ostettiin uusi koti ja varattiin matkoja, luulin että meillä meni asiat hyvin. Olikin jo toinen jalka ovesta ulkona.

Jälkiviisaus on helpointa viisautta.

Vierailija
128/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?

No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.

Ap

Onhan salarakkaasi ja hänen puoliso perhe. Kuitenkaan mies ei ole näköjään halunnut jättää puolisoaan, joten ilmeisesti tykkää olla tämän kanssa ja sinulta saa lisäksi lämmintä torttua. Olet vähän niin kuin h**ra miehen silmissä.

Suuri osa pettävistä miehistä pitää kulisseja yllä ainoastaan lasten vuoksi, eikä suinkaan vaimon takia. Kun lapset lentävät pesästä, lusikat pannaan jakoon ja se siitä sitten.

Vierailija
129/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et mieti, oikeasti olet katkera ja kateellinen avovaimolle ja haluaisit parisuhteen rikki. Ei taida salakulli sittenkään riittää ja tyydyttää, koska jauhat asiasta palstalla säännöllisesti. Ei ole ensimmäinen avaus tästä aiheesta ja vieläpä samalla kuviolla ja henkilöillä. Mene hoitoon.

Sun harhaluulot ei ole sitä mitä oikeasti tapahtuu ja mitä mä oikeasti ajattelen. Mene jo muualle märisemään harhojesi kanssa. Sä tässä hoitoa tarvitset kun kuvittelet tietäväsi mitä täysin tuntematon ihminen ajattelee. 

Ap

Vierailija
130/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Liian vaikeaa palstalaisille. Teit myös virheen, kun kerroit omasta salasuhteesta. Se nyrjäyttää monien aivot. Tee kysely myöhemmin uudestaan, niin ettet mainitse omaa saladuhdetta vaan kerrot, ettei ole omakohtaista kokemusta vaan haluaisit ymmärtää YLEISESTI. Ole hyvä.

Vierailija
131/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?

No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.

Ap

Onhan salarakkaasi ja hänen puoliso perhe. Kuitenkaan mies ei ole näköjään halunnut jättää puolisoaan, joten ilmeisesti tykkää olla tämän kanssa ja sinulta saa lisäksi lämmintä torttua. Olet vähän niin kuin h**ra miehen silmissä.

Suuri osa pettävistä miehistä pitää kulisseja yllä ainoastaan lasten vuoksi, eikä suinkaan vaimon takia. Kun lapset lentävät pesästä, lusikat pannaan jakoon ja se siitä sitten.

&

Tällä parilla ei ole lapsia, kuten ap on usein täällä infonnut. Kertoo siis, että avovaimo on huomattavasti parempi valinta kuin salapillu.

Vierailija
132/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin toistan kysymykseni: miksi miehen pitäisi jättää avovaimonsa? En mä sellaista odota. Kyse on pelkästä seksistä. En mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen. 

Huoliteltu hänet jo. Teillä on seksiin perustuva parisuhde.

Vierailija
133/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa pettäjistä on kotona todella hyvätuulisia, joka saattaa vain syventää parin avioelämää. Ei siinä välttämättä heti osaa epäillä, että uusi rakastumisvaihe omassa suhteessa onkin osa jotain laajentunutta pettämiskuviota.

Osa pettäjistä taas tiuskii, on vihaisia. Jos heiltä osaa kysyä pettämisestä, niin aivan varmasti kieltävät. Jos on paljon töitä (tai "töitä"), niin kuin monella pettävällä on, niin ensimmäiseksi sitä varmaan epäilee burnista tai masennusta.

Niin monelle asialle on monia mahdollisia selityksiä. Oma suhde voi oikeasti voida paremmin... tai sitten se toinen pettää. Puoliso voi olla oikeasti masentunut... tai sitten se pettää. Parisuhteessa kuitenkin lähtökohtaisesti pitäisi vallita luottamus.

Meilläkin ostettiin uusi koti ja varattiin matkoja, luulin että meillä meni asiat hyvin. Olikin jo toinen jalka ovesta ulkona.

Jälkiviisaus on helpointa viisautta.

Kyllähän sitä on kuullut tapauksista joissa se pettäjä on muuttunut mustasukkaiseksi ja kyttääjäksi kun kuvittelee toisenkin pettävän kun kerran itse tekee sitä. Sallii siis itselleen pettämisen, mutta toisen pitäisi olla uskollinen hänelle.

Ap

Vierailija
134/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin toistan kysymykseni: miksi miehen pitäisi jättää avovaimonsa? En mä sellaista odota. Kyse on pelkästä seksistä. En mä

Huoliteltu? Opettele kirjoittamaan. 

Meillä ei ole miehen kanssa parisuhdetta. Ihan vain seksiä. Mies lähtee mäkeen heti jos mä kyllästyn.

Ap

Vierailija
135/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.

Haluaa pitää nykyisen vaimonsa mutta käyttää salarakasta saadakseen vaihtelua.

Mikäs siinä kerta salarakas haluaa olla se pano jolta saa silloin kun omalta vaimoltaan joutaa ja perheen leikkimiseltään mies ehtii paneskelemaan.

Vierailija
136/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vakiintuneet parit eivät syynää toistensa tekemisiä tai ole koko ajan yhdessä. On todella helppo pettää. Ihan sama kuin että on helppo pitää muitakin salaisuuksia. Minua on kerran petetty ja tosiaan olen myös tuhonnut sen naisen elämän. Olen kertonut kaikille mitä hän on tehnyt ja varmistanut, että hän ei saa työmahdollisuuksia yms, pilannut hänen maineensa. Ap voi saada myös aika pahaa kostoa, että sitä voi miettiä. Itse en koskaan petä koska haluan voida katsoa itseäni peiliin ilman että joutuisin häpeämään itseäni. Toisten miehiin koskeminen on minusta häpeällisyyden huippu, pahinta pohjasakkaa sellaiset tyypit. Johtuu siitä, että on jotenkin rikki, haluaa aiheuttaa pahaa ja olla paha, ap:kin miettii sitä vaimoa ja toisaalta tietää tekevänsä väärin. Ap:n pahin rangaistus on se että hän joutuu elämään itsensä kanssa.

Jeskamandeera sentäs. Kuulostat

Ihan hyvä se oli että kostin. En ole myrkyllinen. olin auttanut ja tukenut naista vuosikaudet monilla merkittävillä tavoilla taloudellisesti, ammatillisesti ja henkisesti ja hän esitti olevansa lähimpiä ystäviäni ja varmaan tavallaan olikin. kun hän iski mieheni, katkaisin välit. Teoilla on merkitystä, ja seuraukset pitää jokaisen kantaa. hän varta vasten valkkasi mieheni ja teki tekonsa. Myös mies sai lähteä kävelemään. En kerro ihmisille mitään muuta kuin totuuden ja olen lakannut auttamasta naista ammatillisesti. Olen vaikutusvaltainen ihminen alalla jossa hän työskentelee joten tämän seurauksen hän olisi voinut itsekin päätellä siinä vaiheessa kun teki tekonsa. Pettämisen jälkeenkin hän vielä nautti merkittävistä rahallisista ja ammatillisista hyödyistä ja kävi kotonani rakkaana ystävänä, kun petos ei ollut vielä paljastunut. Sitten kun paljastui, edut loppuivat ja hän sai jatkaa elämäänsä sellaisena surkimuksena mikä on ilman minun apuani. En ole tästä nauttinut, ennemmin olisin pitänyt ystävän ja perheeni ja ollut onnellinen. Tuo nainen tuhosi minut ja uskoni ystävyyteen ja se ei koskaan korjaudu kokonaan. Hän saa nyt maata kuten petasi.

Vierailija
137/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näistä 20 merkistä useampi osuu kumppaniisi, voi yksityisetsivän mukaan olla syytä huoleen:

Tapojen muuttuminen

Kotoa lähteminen aikaisin ja palaaminen myöhään

Työreissut

Poissaolo lomilta tai perhejuhlista

Ylenmääräiset ylityöt

Selittämätön tuhlaaminen

Salaiset tilit (esimerkiksi Instagram-tili tai sähköposti)

Piilotetut luottokorttilaskut

Lisääntynyt ulkonäköön keskittyminen

Jälki jostain toisesta, kuten klassinen huulipunaa kauluksella

Esimerkiksi tiliotteessa havaittava erinäisten lahjojen ostaminen, joita et kuitenkaan ole nähnyt

Selittämättömät tavarat (kondomit autossa ovat varma merkki Martinin mukaan)

Kuntosalille liittyminen

Vastaamatta jääneet puhelut tuntemattomasta numerosta

Omituiset tekstiviestit

Vähemmän seksiä

Välttelevä käytös t

Näissä aina oletetaan, että puolisoilla olisi yhteiset rahat ja yksi yhteinen auto. Meillä on rahat täysin erillään, ei ole mitään tietoa miehen tilistä, sekä molemmilla on omat autot. Ja miten kummassa tietäisin, onko miehen kännykässä vastaamattomia puheluita, sekin ohje on jäänne ajalta, kun kotona oli yksi yhteinen lankapuhelinlinja numeronäytöllä. Ja tietokone. Jokaisella on omat läppärit, ei meillä ainakaan ole yhtä yhteistä tietokonetta perheellä.

Nykyaikana pettämisen huomaaminen on paljon vaikeampaa kuin ennenvanhaan.

Vierailija
138/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suuri osa pettävistä miehistä pitää kulisseja yllä ainoastaan lasten vuoksi, eikä suinkaan vaimon takia. Kun lapset lentävät pesästä, lus

Mikä ihmeen aivopierulogiikka sulla on? :D Ei se nainen lapseton ole vaan enemmän lapsia hänellä on kuin mulla. Eli mikä ihmeen pointti sulla mahtoi olla?

Mä en edelleenkään halua tuota miestä omakseni. Saa puolisonsa pitää hänet.

Ap

Vierailija
139/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä varmaan tapahtuu eniten huonoissa suhteissa, joissa ei olla niin läheisiä enää. Kun kumpikin keskittyy vain omiin asioihinsa ja ehkä lapsiin, ei kumppanin käytöstä tule paljoa seurattuakaan. Voi olla, että molemmat käyvät vieraissa, mutta asuvat silti yhdessä perheen takia.

Vierailija
140/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa että miksi toistuvasti laitat tämän saman aloituksen asiasta? Vai kyttäätkö itse miestä? Luulisi että hänellä on muitakin panoja, olen varma siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä