Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
101/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 sivua jo lapsellista ap:n haukkumista, mutta ei mitään neuvoa, mistä saa tietää, pettääkö mies.

Laittakaa nyt tänne niitä ohjeita, mistä sen voi huomata. Minua ei kiinnosta pätkääkään ap:n motiivit tai hänen elämänlaatunsa, vaan se, että pettääkö mies vai ei ja miten sen voi selvittää. 

Eli nyt katse mieheen tässä ketjussa. Miten miehen pettämisen voi saada selville? Oletteko palkanneet yksityisetsivän?

T. Vaimo

Vierailija
102/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuutn perheen jossa miehellä oli pari vuotta  myös toinen perhe.  Ei meillä muilla olllu mitään aavistusta. Ero siitä sitten tuli nopeasti kun  asia  selvisi. Mistä se kallis lasku tulee. Ei tämä mies ainakaan maksanut mitään,eikä yhtään maksanut elatustueka  kolmelle lapselleen myöhemmin.

Kaikki kallisarvoinen elämässä ei ole rahaa. On rahaakin arvokkaampia asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näistä 20 merkistä useampi osuu kumppaniisi, voi yksityisetsivän mukaan olla syytä huoleen:

Tapojen muuttuminen

Kotoa lähteminen aikaisin ja palaaminen myöhään

Työreissut

Poissaolo lomilta tai perhejuhlista

Ylenmääräiset ylityöt

Selittämätön tuhlaaminen

Salaiset tilit (esimerkiksi Instagram-tili tai sähköposti)

Piilotetut luottokorttilaskut

Lisääntynyt ulkonäköön keskittyminen

Jälki jostain toisesta, kuten klassinen huulipunaa kauluksella

Esimerkiksi tiliotteessa havaittava erinäisten lahjojen ostaminen, joita et kuitenkaan ole nähnyt

Selittämättömät tavarat (kondomit autossa ovat varma merkki Martinin mukaan)

Kuntosalille liittyminen

Vastaamatta jääneet puhelut tuntemattomasta numerosta

Omituiset tekstiviestit

Vähemmän seksiä

Välttelevä käytös tai puolusteleva käytös

Ilmiselvät valheet

Kärttyisä käytös tai lyhyt pinna

Yllätysvierailujen vihaaminen (tarkoittaen, että sinun yllättävä saapumisesi voi tulla pettäjälle pahaan aikaan)

Vierailija
104/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottavainen ihminen ei välttämättä huomaa.

Jos puolisolla on epäsäännöölliset työajat ja työhön kuuluu matkustamista niin pettäjän on helppo huomaamattomasti pimittää tunti pari ja enemmänkin sieltä ja täältä.

Omituinen käytös, no, kaikki eivät koe suurta suurta syyllisyyttä pettämisestä. Joillakin voi katumus näkyä kilometrin päähän, kaikilla ei.

Parisuhteessa voi olla samaan aikaan muutakin ongelmaa, joten etäisyyden tuntu voi johtua kireistä väleistä, ehkä ei kiinnostakaan mitä toinen tekee jne.

Lisäksi kaikki eivät edes halua tietää tai nähdä, jos puoliso pettää. Pää puskaan ja sitä ei tapahtunut.

Vierailija
105/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vakiintuneet parit eivät syynää toistensa tekemisiä tai ole koko ajan yhdessä. On todella helppo pettää. Ihan sama kuin että on helppo pitää muitakin salaisuuksia. Minua on kerran petetty ja tosiaan olen myös tuhonnut sen naisen elämän. Olen kertonut kaikille mitä hän on tehnyt ja varmistanut, että hän ei saa työmahdollisuuksia yms, pilannut hänen maineensa. Ap voi saada myös aika pahaa kostoa, että sitä voi miettiä. Itse en koskaan petä koska haluan voida katsoa itseäni peiliin ilman että joutuisin häpeämään itseäni. Toisten miehiin koskeminen on minusta häpeällisyyden huippu, pahinta pohjasakkaa sellaiset tyypit. Johtuu siitä, että on jotenkin rikki, haluaa aiheuttaa pahaa ja olla paha, ap:kin miettii sitä vaimoa ja toisaalta tietää tekevänsä väärin. Ap:n pahin rangaistus on se että hän joutuu elämään itsensä kanssa.

Jeskamandeera sentäs. Kuulostat täysin alkeelliselta kehitystasolla olevalta ihmishirviöltä, joka nauttii kostosta.

Tajuatko yhtään, mitä itse olet täysin tietoisesti tehnyt toiselle ihmiselle ja vieläpä nautit siitä? "Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän"? Niinkö teit?

En ihmettele yhtään, että mies etsi seuraa toisesta naisesta, jos olet luonteeltasi tuollainen pahansuopa myrkkykattila. Onneksi mies pääsi sinulta karkuun. Sinä sen sijaan joudut elämään itsesi kanssa loppuelämäsi. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
106/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää mistään ellei sattumoisin mies jää kiinni. Pettäminen on tosi yleistä ja itse olen ajatellut että jos joku minua pettää niin se on hänen ongelmansa ja häpeänsä, ei minun. En vaivaa asialla päätäni ennen enkä jälkeen paljastumista. Laitan vain petturin kävelemään tai jos en pidä pettämistä pahana niin annan anteeksi. Minusta on outoa ja läheisriippuvaista miten paljon jotkut ihmiset vatvovat toisten tekoja. Miksette keskity omaan elämään? Ihmisillä on yleensäkin oma yksityiselämä ja omat jutut. Pohtikaa oletteko onnellisia parisuhteessanne ja elämässänne. Te itse. Se mitä mies tekee on miehen asia ja ongelma. Jos mies on ikävä mistään syystä niin suhde kannattaa lopettaa. Mutta vatvominen ja mustasukkainen vahtaaminen on ihan järjetöntä. Miettikää oikeasti sitä lukua että puolet pettää. Ja jos miehenne ei ole pettänyt niin syy voi olla se että kukaan muu nainen ei huoli.

Vierailija
107/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin vaistosin. Mies vaan kielsi asian. Odotin sopivaa hetkeä narauttaakseni hänet. 

Vierailija
108/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on tainnu loppua saanti

Ei ole. Mistä ihmeestä tuollaista päättelit? Viimeksi alkuviikosta tavattiin miehen kanssa.

Ap

Vierailija
109/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 sivua jo lapsellista ap:n haukkumista, mutta ei mitään neuvoa, mistä saa tietää, pettääkö mies.

Laittakaa nyt tänne niitä ohjeita, mistä sen voi huomata. Minua ei kiinnosta pätkääkään ap:n motiivit tai hänen elämänlaatunsa, vaan se, että pettääkö mies vai ei ja miten sen voi selvittää. 

Eli nyt katse mieheen tässä ketjussa. Miten miehen pettämisen voi saada selville? Oletteko palkanneet yksityisetsivän?

T. Vaimo

Kyllähän sen naisen vaisto kertoo, luota siihen. Jos tuntuu siltä ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa, palkkaa etsivä niin saat varmuuden. Kannattaa kuitenkin valmistautua jo ennalta siihen, että käry käy ja ero tulee. Kannattaa konsultoida lakimiestä sekä selvittää asumiseen liittyvät asiat jo ennalta. Paperit voi täyttää valmiiksi ja lähettää saman tien menemään kun asia varmistuu, pitkittämällä se vain mutkistuu. Säilytät itsekunnioituksesi kun pidät puolesi. Pettäjää ei kannata ottaa takaisin, vaikka hän miten anelisi, meno ei kuitenkaan muuksi muutu. Luottamus on joka tapauksessa mennyt ainiaaksi eikä suhteesta ole enää kuin väliaikaiseksi kulissiksi. Suhdetta ei kannata enää tässä vaiheessa yrittää pelastaa, vaan tärkeintä on, että pelastat itsesi ja pystyt aloittamaan uuden ja paremman sivun elämässäsi. Myöhemmin kyllä huomaat, että se kannatti.

Vierailija
110/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli salasuhde 2 vuotta, ja kyllä mieheni alkoi epäilemään. 

Siinä vaiheessa pistin käyntiin avioeroprosessin. Olen nyt sen salarakkaan kanssa yhdessä, ex-mies jäi yksin. Saa vapaasti haukkua ja tuomita; mutta kerron tähän vielä että vaikka pettäminen ei ole oikein, ihmisiä me vain ollaan. Exäni oli myös sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen. 

Olen onnellisempi kuin koskaan.

Eikö sulle riittänytkään pelkkä kulli kuten ap:lle?

Mitä ihmettä toisten tarpeet sulle kuuluu?

Mitä ihmettä toisten parisuhteet ap:lle kuuluu? Jopa niin, että niitä pitää ruotia palstoilla julkisesti. Kyllä salakullin pitäisi riittää, koska sitä niin kovasti täällä vakuutellaan.

Niin missä mä olen muka pohtinut miehen parisuhdetta? Miksi te jotkut ette millään suostu tajuamaan, että tästä asiasta keskustellaan nyt yleisesti. Mulle on ihan sama miehen parisuhde. 

Ap

Vierailija
111/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaimo

Kyllähän sen naisen vaisto kertoo, luota siihen. Jos tuntuu siltä ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa, palkkaa etsivä niin saat varmuuden. Kannattaa kuitenkin valmistautua jo ennalta siihen, että käry käy ja ero tulee. Kannattaa konsultoida lakimiestä sekä selvittää asumiseen liittyvät asiat jo ennalta. Paperit voi täyttää valmiiksi ja lähettää saman tien menemään kun asia varmistuu, pitkittämällä se vai

Ja sitten seuraavassa suhteessa sama; epäilyt, vahtiminen, yksityisetsivä jne. Ja sitten seuraavassa suhteessa; epäilyt.... Kaka tahansa voi pettää. Onnelista elämää sinulle.

Vierailija
112/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sen vaimon ehdoilla aloittajan saamiset menee. Istut kotona päivystämässä, milloin miehelle (miehen vaimolle) sopii, että saat seksiä miehen kanssa. Siinähän se elämä menee kivasti.

Kerroin jo aiemmin, että en todellakaan istu kotona päivystämässä. Mistä ihmeestä tulee tuo harhaluulo, että toinen nainen istuu vain kotona odottamassa miehen yhteydenottoa? Mies on vain yksi pieni osa mun elämää ja mulla on paljon muutakin. Kyllä mäkin laitan miehelle viestejä tapaamisista koska tiedän aika hyvin koska mies on yksin. Ei AVOvaimo ole kotona jatkuvasti työnsä vuoksi vaan asuu viikot muualla. Mies ei ole naimisissa. 

Mä en suoraan sanottuna ymmärrä miksi mun pitäisi istua kotona odottamassa miehen yhteydenottoa. Aivan kuin ei voisi olla missään muualla kun nykypäivänä on kännykät. Mies ottaa yhteyttä kun ottaa ja välillä mä otan yhteyttä. Tapaamme 1-2 kertaa viikossa. 

Ap

Vierailija
113/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä aavistin, mutta koska mies kielsi ja kielsi kaiken, eikä todisteita ollut, niin mitä olisin voinut tehdä?

Kiinnitä huomiota esim. siihen, jos mies varjelee puhelintaan, pitää sitä nurinpäin käännettynä pöydällä eikä jätä sitä hetkeksikän vartioimatta.

Puhelimesta voi löytyä yhtä ja toista raskauttavaa.

Vierailija
114/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei sinulle kuulu muu kuin oman moraalisi pohdinta. 

Siinä taas yksi lisää joka ei ymmärtänyt, että en pohdi tässä miehen parisuhdetta vaan ihan yleisesti mietin tätä asiaa. Mulle on ihan veen sama mitä mieltä sä olet mun moraalista. En ole vastuussa sulle.

Ap

Vierailija
115/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen vaistoaa ainakin alitajuisesti. Hänellä voi kuitenkin olla omia murheita ja hän kokee helpommaksi lähettää miehensä jonkun bimbon luokse hoidettavaksi.

Perheellä voi olla sairaana vanhemmat tai lapset, asuntovelkaa, työstressiä jne.

Silloin on helpompi olla ajattelematta miehen outoja poistumisia. Tai jopa sallia se, että se että mies on jonkun toisen vaivoina edes hetken. Onhan hän kotona paremmalla tuulella sitten lasten kanssakin.

Vierailija
116/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat tuon näkökannan koska yrität vierittää syytä viattomalle osapuolelle. Olet varmaan aika kateellinen hänelle ja yrität edes jollain tavalla saada häntä näyttämään huonolta, eikö niin?

Voi hyvänen aika. Älä nyt oikeasti tee tuollaisia lapsellisia oletuksia.

Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Mies pettää ja mun pitäisi olla kateellinen? Siis mistä? En mä tuota miestä itselleni halua. Pelkkä seksi riittää. Ei mulla ole mitään ajatuksia miehen puolison suhteen enkä yritä saada näyttämään huonolta. Siis oikeasti mitä ihmettä sä edes selität?

Ap

Minkä ihmeen takia sinua kiinnostaa se että eikö puoliso huomaa pettämistä?

Eri

Mietin asiaa YLEISESTI. Miksi tämä ei mene jakeluun? En mä tässä mitenkään erityisemmin mieti miehen avovaimoa. Ihme jankutusta teillä joillakin eikä millään mene jakeluun mitä kirjoitan.

Ap

Vierailija
117/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli salasuhde 2 vuotta, ja kyllä mieheni alkoi epäilemään. 

Siinä vaiheessa pistin käyntiin avioeroprosessin. Olen nyt sen salarakkaan kanssa yhdessä, ex-mies jäi yksin. Saa vapaasti haukkua ja tuomita; mutta kerron tähän vielä että vaikka pettäminen ei ole oikein, ihmisiä me vain ollaan. Exäni oli myös sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen. 

Olen onnellisempi kuin koskaan.

Eikö sulle riittänytkään pelkkä kulli kuten ap:lle?

Mitä ihmettä toisten tarpeet sulle kuuluu?

Mitä ihmettä toisten parisuhteet ap:lle kuuluu? Jopa niin, että niitä pitää ruotia palstoilla julkisesti. Kyllä salakullin pitäisi riittää, koska sit

Voi luoja mitä luuloja sullakin on. :D 

Ap

Vierailija
118/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?

No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.

Ap

Onhan salarakkaasi ja hänen puoliso perhe. Kuitenkaan mies ei ole näköjään halunnut jättää puolisoaan, joten ilmeisesti tykkää olla tämän kanssa ja sinulta saa lisäksi lämmintä torttua. Olet vähän niin kuin h**ra miehen silmissä.

Niin toistan kysymykseni: miksi miehen pitäisi jättää avovaimonsa? En mä sellaista odota. Kyse on pelkästä seksistä. En mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen. 

Ap

Vierailija
119/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä aavistin, mutta koska mies kielsi ja kielsi kaiken, eikä todisteita ollut, niin mitä olisin voinut tehdä?

Kiinnitä huomiota esim. siihen, jos mies varjelee puhelintaan, pitää sitä nurinpäin käännettynä pöydällä eikä jätä sitä hetkeksikän vartioimatta.

Puhelimesta voi löytyä yhtä ja toista raskauttavaa.

Ohje hyvään ja terveelliseen parisuhteeseen eikun

Vierailija
120/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on sopimus puolison kanssa ettei hänen pettämiset johda mihkään toimenpiteisiin. Voi olla että vaimo tietää. Mut kun siinä on lapset ja isot velat niin ei se ero oo mikään helppo ratkaisu. Jodkus myös yhteinen yritys. Tai jos vaimokin käy vieraissa.? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi